Greier ikke å imponere meg over denne sporten lenger, når hele gjengen er stappa i dop.... 
Hva med skisport da? Eller friidrett? I forbindelse med store mesterskap som OL, VM, EM, osv er det jo ALLTID noen som blir avslørt som juksere.
Fotball har også sine dopavsløringer, både av enkeltpersoner og av hele lag.
I fotball sliter "vi" også med avtalt spill eller såkalt kampfiksing, det er ikke noe bedre dette. Bare de siste 2 mnd har både den portugisiske serien og den italienske serien nok en gang bevist at det alltid vil være NOEN FÅ og ikke alle som ødlegger for helheten av de enkelte idrettene.
Nå falt det litt ut her.....
Uansett, jeg ser at noen tipper Cadel Evans som vinneren av årets Tour de France, men er han god nok for de tøffeste fjelletappene?
Hva med fjorårs overraskelsen Mauricio Soler fra Colombia? Beviste ihvertfall ifjor at han er en sterk klatrer, men han sliter vel litt på tempoetappene igjen.
Man må heller ikke glemme Haimar Zubeldia, Carlos Sastre og Alejandro Valverde. Dette er gode ryttere men de har ALLTID en etappe eller to der de sliter voldsomt med å holde følge.
Vi har også et par sterke russere med Denis Mentsjov i spissen, kansje også Vladimir Jefimkin selv om jeg tror han blir for lett i det lange løp.
Eller skal endelig en franskmann gå til topps i Touren siden Bernard Hinault gjorde det i 1985? Da ser ikke jeg mange kandidater utenom Sandy Casar. Andre franskmenn som Christophe Moreau er for dårlig på tempoetappene.
Til sist vil jeg også nevne en italiener, 24 åringen Riccardo Riccò som ble nummer 2 i Giro d'Italia bak Alberto Contador.
Jeg synes årets TdF er helt åpen og håper mange melder seg på i kampen om den gule trøya slik at vi får noen skikkelige spennende etapper i fjellene.
Dette kan bli gøy å følge med på videre.