20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185093 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #855 på: 15. Feb. 2013, 19:14 »
Med Jonas så får en som en forventer. Dårlige innlegg, elendige balltap og latterlige passninger. Dessverre er dette en av Pardew sine favoritter og han har nærmest klippekort på dette laget.

Pardew som f.eks aldri fant plass til Tevez på West Ham laget f.eks gjør mye rart innimellom ----> stort sett hele tiden!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #856 på: 15. Feb. 2013, 21:51 »
Tevez reddet dem vel nærmest egenhendig fra nedrykk? Mascherano derimot...
Oscillons From The Anti-Sun

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #857 på: 15. Feb. 2013, 23:34 »
Det var da Curbs tok over, må sies. Pardew brukte de svært lite.

...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #858 på: 17. Feb. 2013, 21:38 »
Tok sin tid før han skjønte at ben arfa var "litt" bedre enn obertan/ryan taylor og
lt;3 Newcastle <3

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #859 på: 01. Mars 2013, 19:06 »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #860 på: 02. Mars 2013, 14:39 »
Tabbe av Liverpool der. Da hadde de sluppet å brenne av altfor mange millioner på Downing.  :P
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #861 på: 05. Mars 2013, 05:10 »
Er jeg den eneste som snart tar pause fra newcastle-kamper hvis ikke Pardew slutter å bruke Jonas i førsteelveren? Det er ikke rart i det hele tatt om Pardew bruker Jonas og Perch fremfor Tiote og Ben Arfa. Syns jeg ihvertfall.
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #862 på: 05. Mars 2013, 06:38 »
Kommer ikke til å slutte og se på kamper pga. dette, men synes det er frustrerende at mannen har klippekort, og jeg vedder en femmer og en bugg på at Gouffran er den som må ut for at Ben Arfa skal få plass i startelleveren.
Nei.

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #863 på: 05. Mars 2013, 09:13 »
Jeg er veldig enig med dere at det virker som at Jonas har klippekort, men det er MYE man ikke legger merke til når man ser kamp på Tv.

Jeg var over å så kampen mot Southampton, og Jonas sto ALDRI stille! Han løp og jobba hele forbanna tia, men det syns ikke når man ser på Tv og kamera fokuserer på ballen. Jeg tror Jonas er veldig viktig i det defensive arbeidet, da det virker som at han er "limet" i gruppen..

Er enig i at han gjør lite fornuftig forover, men tror han er veldig viktig på andre områder.

Henke911

• Flaskebærer
  • *
  • Stolt Toon fan
    • Vis profil
« Svar #864 på: 07. Mars 2013, 17:44 »
Jeg tror også at han jobber hardt, og er en maskin med god kondis.
Men han mister mister ballen med en gang han får den,  og er ikke raskere enn min nevø på 3 år heller.
Newcastle 3-1 Wigan (15.4.06)
Shearer 2 mål. Jeg var der!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #865 på: 07. Mars 2013, 18:33 »
Det handler ikke om å løpe flest mulig meter i fotball, det handler om å løpe riktig! Det er det samme som å ha fotballhode, gjøre riktige valg både med og uten ball. Jonas tilfaller ikke kategorien "en smart fotballspiller".
Å pese rundt som ei bikkje er ikke nødvendigvis synonymt med å være en god defensiv midtbanespiller - se på Claude Makelele. Kunsteksemplet på en spiller som gjorde riktig valg uten ball.

Tror det er mange som misforstår dette her...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #866 på: 09. Mars 2013, 08:27 »
Jonas har vært en meget god fotballspiller, vært trofast mot newcastle og fulgt oss ned i championship..
Han er blandt mine favoritter i newcastle trøya gjennom tidene. Han er nok en like god spiller utenfor banen som på.. Har tilgode å se han sur en hel kamp.

Men nå er karrieren sikkelig på hell, og de går en vei med han. Han henger ikke med lenger, og det eneste han flyter på er rutine og god kapasitet. Det beste for alle er om han tar turen sammen med colo, ned til Argentina på tampen av karrieren.

Skjæren

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #867 på: 09. Mars 2013, 08:49 »
Er ikke like kritisk å hive Ben Arfa rett inn på laget nå syntes jeg, når vi har Cabaye, Sissoko og Gouffran i form. Han kan få 30 min til å matches litt forsiktig, og så slipper vi beistet løs mot Anzhi på torsdag istedenfor :)

Kan forresten Haidara spille høyreback, eller er han en ren venstreback?

EDIT: dette innlegget skal selvsagt være i Stoke-tråden. Om noen admins kan flytte det?

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #869 på: 19. Mars 2013, 12:57 »
Simpson - Williamson - Perch - Gutierrez

Det er gullrekka si det.

Det er langt nærmere enn vi trodde for bare en måned siden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon