20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185310 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #645 på: 27. Sep. 2011, 15:16 »
Barton kan gå å legge seg. Fint at Jonas har signert. Da er det bare å vente på at den andre argentineren forlenger med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #646 på: 27. Sep. 2011, 15:31 »
Noen må bare koke suppe på sundkokt spiker gitt.
Veldig gledelig nyhet dette :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #647 på: 27. Sep. 2011, 15:42 »
Noen som vet hvor mye ca han hadde i lønn? Må jo gå ann å få signert Colo på langtidskontrakt også

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #648 på: 27. Sep. 2011, 16:00 »
Første fornying som ikke ender med salg av spilleren på lenge. :) Herlig!

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #649 på: 27. Sep. 2011, 16:00 »
Barton kan gå å legge seg. Fint at Jonas har signert. Da er det bare å vente på at den andre argentineren forlenger med.
snakk ikke stygt om Barton...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #650 på: 27. Sep. 2011, 16:20 »
Savner ikke Barton. God speler men konstant styr rundt. Nå er det ingen spillere som er større enn Pardew i garderoben. Er en større harmoni og roligere miljø så nei savner ikke Barton.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #651 på: 27. Sep. 2011, 16:36 »
Kunne heller ikke forestilt meg at jeg skulle savne Barton så lite. Mannen er mest av alt en klovn, noe som blir uendelig mye klarere når han er i en annen klubb. :P

At Jonas velger å forlenge er strålende nyheter. Øker vel muligheten for at Colo følger etter.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #652 på: 27. Sep. 2011, 17:03 »
At Jonas velger å forlenge er strålende nyheter. Øker vel muligheten for at Colo følger etter.

Det er mitt håp også!

Vi trengte disse gode nyhetene her, og det kan kanskje være en indikasjon på at spillergruppen ikke er så desillusjonert på manglende ambisjoner som mange har fryktet? Jonas må iallefall være ganske fornøyd med tingenes tilstand, nær sagt på tross av alt rotet forøvrig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #653 på: 27. Sep. 2011, 17:09 »
Jonas er 30 år når kontrakten går ut, men en to års forlengelse burde være ganske safe mtp at han er veldig sjelden skadet osv. Når det gjelder Colo så er det bare å binde han opp til han er 34-35.

Fornøyd med at klubben gjorde det samme som jeg sa forrige uke. Nå mangler bare COLO!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #654 på: 27. Sep. 2011, 18:42 »
Dette var mye bedre nyheter enn jeg turde håpe på. Trodde han skulle forsvinne når man startet reforhandlingen

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #655 på: 27. Sep. 2011, 19:11 »
Jonas er 30 år når kontrakten går ut, men en to års forlengelse burde være ganske safe mtp at han er veldig sjelden skadet osv. Når det gjelder Colo så er det bare å binde han opp til han er 34-35.

Fornøyd med at klubben gjorde det samme som jeg sa forrige uke. Nå mangler bare COLO!

Jepp. Tror vi kan ha gode muligheter til å få med Colo videre. Jonas er en viktig spiller for klubben, men vi skal nok ikke se bort i fra at denne signeringen også er liten strategi fra klubbens side for å få Colo til å forlenge. Fristelsen vil jo bli større når hans beste kamerat i klubben er med i videre i 4 nye år. Når vi i tillegg faktorerer inn Colos  forfremmelse til kaptein, tror jeg det nå skal mye til for at han forlater klubben. Da må en virkelig storklubb komme bankende.  Når det gjelder kontraktsvilkårene regner jeg med at han vil få beholde sine eksisterende lønnsvilkår frem til den originale kontrakten løper ut, hvor han så går over en til litt lavere lønn, i tråd med klubbens lønnstak. Han blir 30 i januar, men Colo er unntaket som bekrefter regelen. Han er aldri skadet, ikke spesielt rask, så han vil sannsynligvis holde alderen godt.  Så fremt han unngår alvorlige skader tror jeg at han holder i fem nye år.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #656 på: 27. Sep. 2011, 19:31 »
Han blir 30 i januar, men Colo er unntaket som bekrefter regelen. Han er aldri skadet, ikke spesielt rask, så han vil sannsynligvis holde alderen godt.  Så fremt han unngår alvorlige skader tror jeg at han holder i fem nye år.

Og han skiller seg fra f. eks. Kevin Nolan på hvilken måte?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #657 på: 27. Sep. 2011, 19:40 »
Han blir 30 i januar, men Colo er unntaket som bekrefter regelen. Han er aldri skadet, ikke spesielt rask, så han vil sannsynligvis holde alderen godt.  Så fremt han unngår alvorlige skader tror jeg at han holder i fem nye år.

Mye, mye bedre fotballspiller. Det finnes plenty av Nolanesquetyper  rundt omkring, men få av Colos kaliber. Når han forlater oss, vil det ta mange år før vi igjen har en stopper av samme kaliber.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #658 på: 27. Sep. 2011, 19:40 »
Hvordan Colo skiller seg fra Nolan? Er det virkelig et spørsmål?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #659 på: 27. Sep. 2011, 19:41 »

Han spiller midtstopper, der han i all hovudsak har spillet forran seg. Er også bedre teknisk en Nolan, i forhold til posisjonen han spiller i.