20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #630 på: 25. Sep. 2011, 09:53 »
Uansett skader det ikke å ha konkurranse i troppen. Jonas har alltid prestert når han har blitt satt under press fra utfordrere til plassen hans.

Det er ikke bare konkurranse om plassen det er snakk om, det er også mulighetene Pardew evt kan benytte seg av med flere spillere med forskjellige spisskompetanser. Av alle vingene vi nå kan benytte oss av er Jonas den som er best defensivt og den som har størst "arbeidsmotor". Det er alltid trygt å ha i laget. Spesielt når vi skal møte lag som er bedre og som man forventer skal styre kampen og som har gode kantspillere.
Offensivt skulle jeg gjerne ha sett han bedre i form av innlegg/avleveringer og i avslutningene. Ganske så frustrerende til tider. Men stopper det litt opp her for Jonas har vi jo flere alternativer å sette innpå. Marveaux, Ben Arfa og Obertan er bedre offensivt enn Jonas og jeg håper ikke Ferguson blir glemt heller.
Dekningen og de forskjellige spillertypene vi har muligheten til å bruke på kantene er en av NUFC sine store styrker.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #631 på: 25. Sep. 2011, 12:53 »
Jonas MÅ spille så lenge vi har Ryan fucking Taylor på høyrekant.

Jokke jobber mye defensivt og hjelper til, så så lenge ikke vi har santon e.l der, må vi nok bruke jonas over marveaux... dessverre. :)
If it has tits or wheels, count on problems!

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #632 på: 27. Sep. 2011, 00:55 »
Jonas MÅ spille så lenge vi har Ryan fucking Taylor på høyrekant.

Jokke jobber mye defensivt og hjelper til, så så lenge ikke vi har santon e.l der, må vi nok bruke jonas over marveaux... dessverre. :)

enig! men hva med å prøve jonas som v.back? spilt en del der for argentina.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #633 på: 27. Sep. 2011, 01:15 »
Venter i spenning...

King_P

• Midtbaneanker
  • Nemesis
    • Vis profil
« Svar #634 på: 27. Sep. 2011, 03:39 »
Han spilte høyreback under Maradona, ihvertfall.
Søte, søte blekkspruter.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #635 på: 27. Sep. 2011, 09:04 »
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg vil ALDRI I MITT LIV se Jonas Gutierrez på backplass i Newcastle. Han er katastrofe som back, og jeg mener James Perch er VESENTLIG bedre!

Så nei, Jonas skal ALDRI, ALDRI, ALDRI nærme seg backen for så mye som et fattig minutt. Da skal absolutt alle mulige og umulige alternativ være utilgjengelig. Selv Coloccini skal spille back lenge før Jonas gjør det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #636 på: 27. Sep. 2011, 13:33 »
Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg vil ALDRI I MITT LIV se Jonas Gutierrez på backplass i Newcastle. Han er katastrofe som back, og jeg mener James Perch er VESENTLIG bedre!

Så nei, Jonas skal ALDRI, ALDRI, ALDRI nærme seg backen for så mye som et fattig minutt. Da skal absolutt alle mulige og umulige alternativ være utilgjengelig. Selv Coloccini skal spille back lenge før Jonas gjør det.

om du har fulgt med i kampane i det siste så har jonas vert vel så masse vb som taylor har vert... kanskje han hadde slitt litt med plaseringa, men 1mot1 er han syk bakover
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #637 på: 27. Sep. 2011, 14:02 »
Jeg syns da han i VM beviste at han IKKE er syk en mot en. Jose Enrique er syk en mot en, ikke Jonas :P
Enig med Jokke. La Jonas fortsette på vingen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #638 på: 27. Sep. 2011, 14:06 »
Jonas kan fungere ypperlig som førsteforsvarer med sikring, slik han gjør det som venstre midtbane for oss, foran Raylor. Men 1 mot 1 uten sikring, som han ofte ikke har som back, var han rett og slett rundingsbøye for argentina, kanskje blant hele VMs dårligste. Så jeg håper for all del ikke vi flytter Jonas ned på back, faktisk ser jeg også som Perch som en langt bedre back enn ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 27. Sep. 2011, 14:23 »
Godt sagt, Jon. Det er mange som behersker førsteforsvarerrollen, vel vitende om at de har sikring, dersom det skulle gå galt. Men det er ikke dermed sagt at de da vil være like forbanna god også uten sikring. Jeg vil påstå at Argentina ble veldig, veldig mye bedre i VM da Jonas ble satt på benken, fremfor å spille back.

Å i det hele tatt finne på noe så sykt som å vrake Zanetti for å bruke Jonas som back, er grunn nok til at Maradona ikke egnet seg som landslagssjef.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 27. Sep. 2011, 14:41 »
GET IN

http://www.nufc.co.uk/articles/20110927/new-deal-for-gutierrez_2281670_2464442

Jonas signert ny 4årskontrakt! Gode nyheter. En av mine favoritter. Litt irriterende spillestil til tider, men han gir alltid alt for drakta!
« Siste redigering: 27. Sep. 2011, 14:43 av InspectorC »

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 27. Sep. 2011, 14:42 »
Forlenget idag kontrakten til 2015.
http://www.nufc.co.uk/articles/20110927/new-deal-for-gutierrez_2281670_2464442

Ikke feil det! :)

Edit Litt kjappere enn meg der ja Inspector ;)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 27. Sep. 2011, 14:44 »
Gledelig! Sånt liker jeg.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 27. Sep. 2011, 14:47 »
Fantastisk nyheit!

Ein av mine favorittar. Han gir alltid alt, er veldig profesjonell og eg meinar han er veldig viktig for laget.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 27. Sep. 2011, 14:53 »
Bra bursdagsgave det der! Digger spiderman! :D