20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 185513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #540 på: 12. Juni 2010, 21:50 »
Samme hvor mye vi vrir og vender på det - Jonas var ikke spesielt god i dag. Han hadde til tider store problemer med Yakubu, og spesielt Edu, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Zanetti bekler den plassen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #541 på: 12. Juni 2010, 23:39 »
Da så du en annen kamp enn meg, for i den kampen jeg så hadde Jonas god kontroll på Yakubu og Edu. Spesielt Edu, som i mine øyne var meget svak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #542 på: 12. Juni 2010, 23:43 »
God kontroll hadde han vel ikke på høyre backen sin, men jeg synes han hadde litt flaks med hvor lite nigerianerne fikk ut av feilene hans.
Han var etter min mening en av Argentinas svakeste og spilte absolutt ingen god kamp.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #543 på: 13. Juni 2010, 02:57 »
Da så du en annen kamp enn meg, for i den kampen jeg så hadde Jonas god kontroll på Yakubu og Edu. Spesielt Edu, som i mine øyne var meget svak.

Edu snurret kraftig rundt med Jonas et par ganger i starten av kampen, men han spilte seg flott opp.

Var spesielt å se han som back, og selv om jeg synes han var ok så regner jeg med at Burdisso er høyreback når det drar seg til, så får vi se om Jonas kanskje kan ta en plass på midten istedet. Di Maria var f.eks fryktelig svak i dag.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #544 på: 13. Juni 2010, 03:01 »
Jonas gjorde en OK kamp og Semb er en gigantisk klovn. For en ufyselig kis.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #545 på: 13. Juni 2010, 04:50 »
VG peker spesielt ut Jonas i omtalen av kampen:
"Det eneste som må gi Maradona grått hår er forsvarsspillet som til tider var rufsete. Spesielt Newcastles Jonás Manuel Gutiérrez hadde problemer. For også Nigeria fikk sine sjanser."
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #546 på: 13. Juni 2010, 08:56 »
Semb og Vg har ikke peiling. Det er Maradona sin feil at han spiller Jonas på høyrebacken. Når de ikke nevner at han spiller ut av posisjon på feil side blir det for urettferdig ovenfor Jonas.

Får håpe han kommer seg opp på venstre ving når sluttspillet starter. Kanskje vi får se spiderman maska i vm? :) Det ville vært fantastisk.
« Siste redigering: 14. Juni 2010, 12:36 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #547 på: 13. Juni 2010, 12:08 »
Samme hvor mye vi vrir og vender på det - Jonas var ikke spesielt god i dag. Han hadde til tider store problemer med Yakubu, og spesielt Edu, og jeg skjønner egentlig ikke hvorfor ikke Zanetti bekler den plassen.

Dette er jeg helt enig i. Helt utrolig at Zanetti ikke er med i den troppen, offensiv høyreback har jo alltid vært plassen hans. Han er mye bedre enn Jonas også.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #548 på: 13. Juni 2010, 12:38 »
Jeg er enig med Eivind og Geir her. Jonas var skuffende dårlig, spesielt i 1. omgangen. Jeg synes han var Argentinas svakeste spiller igår. At det kan forsvares med at han ikke er noen back kan jo benyttes.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #549 på: 13. Juni 2010, 16:53 »

Dette er jeg helt enig i. Helt utrolig at Zanetti ikke er med i den troppen, offensiv høyreback har jo alltid vært plassen hans. Han er mye bedre enn Jonas også.
HAHAHAH at maradona er en forbanna idiot er vel helt sikkert:P
Håper argentina taper pga ham, men håper de gjør de bra når jonas er med... leit å balansere de to ;)
« Siste redigering: 13. Juni 2010, 23:18 av MagpieMats »

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #550 på: 13. Juni 2010, 20:05 »

Ja, jeg har erfart at vi svært sjelden ser samme kamp, Joakim.

Ellers syns jeg det er moro at folk rakker ned på "Maradonna" her inne. Hvis man skal uttale seg om en persons ferdigheter, bør man i hvertfall klare å skrive navnet på vedkommende riktig.
Særlig når det er snakk om tidenes fotballspiller, MARADONA.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #551 på: 13. Juni 2010, 21:59 »
Semb og Vg har ikke peiling. Det er Maradonna sin feil at han spiller Jonas på høyrebacken. Når de ikke nevner at han spiller ut av posisjon på feil side blir det for urettferdig ovenfor Jonas.

Får håpe han kommer seg opp på venstre ving når sluttspillet starter. Kanskje vi får se spiderman maska i vm? :) Det ville vært fantastisk.

Einig! Bør jo heller fokusera på Maradona sine taktiske eigenskapar..,

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #552 på: 13. Juni 2010, 23:19 »

Ja, jeg har erfart at vi svært sjelden ser samme kamp, Joakim.

Ellers syns jeg det er moro at folk rakker ned på "Maradonna" her inne. Hvis man skal uttale seg om en persons ferdigheter, bør man i hvertfall klare å skrive navnet på vedkommende riktig.
Særlig når det er snakk om tidenes fotballspiller, MARADONA.
for hvis man staver feil er argumentene dårlige mener du ???

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #553 på: 14. Juni 2010, 12:35 »
Har nå redigert vekk den overflødige "n" i Maradona.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #554 på: 14. Juni 2010, 16:56 »
Maradona er jo et crackhead uten like, skal ikke forunder meg om at noe kommer til å skje med han iløpet av Vm. Er noen som skal klare å fucke opp Argentina, med spillere som Messi ++ så er det han.