20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 186105 ganger)

0 medlemmer og 5 gjester leser dette emnet.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #210 på: 21. Feb. 2009, 16:18 »
nå har også jonas bare scora 6 mål i hele sin kariere! så 5 mål pr sesong er vell ikke noe man kan forvente! men får håpe det forandrer seg!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #211 på: 22. Feb. 2009, 13:56 »
Hadde vi hatt Keegan kunne jeg sett at det var mulig, men så ræva så Newcastle er nå er det jo vanskelig for en spiss å få 5 mål.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 22. Feb. 2009, 14:01 »
Hadde vi hatt Keegan kunne jeg sett at det var mulig, men så ræva så Newcastle er nå er det jo vanskelig for en spiss å få 5 mål.

Jonas har ingen god avslutningsteknikk, det er ikke sånn at KK kunne trylle heller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 22. Feb. 2009, 16:08 »

Jonas har ingen god avslutningsteknikk, det er ikke sånn at KK kunne trylle heller.

Jonas er ingen god avslutter, han virker nesten litt "stresset" i de viktige øyblikkene og det blir som oftest deretter. Husker spesielt kampen mot Hammers der han hadde 2 gigantiske muligheter på slutten til å bli matchvinner, men han klarer bare ikke å løfte blikket og dertter plassere ballen der hvor det er åpninger.

Dette gjelder forøvrig ikke bare avslutningene hans, men også innleggene er av samme kvalitet. Han klarer ikke løfte blikket mens han er i fart å slå ballen der en medspiller befinner seg. Han gjør alt glitrende helt frem til det avgjørende siste berøringen.

At det er vanskelig for en spiss i klubben å score 5 mål kan jeg være helt enig i, men det er vel utelukkende på grunn av alle skadene vi sliter med på spissplassen. Med Owen, Viduka og Smith ute mestparten av sesongen. Ameobi har også sine skadeplager og er heller ingen jeg forventer for mye av, og i tillegg har Martins sine skader pr år, men i langt mindre grad enn de andre jeg her nevner, kan vi vel si at vi har et problem når det gjelder å holde spissene våre skadefrie?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 22. Feb. 2009, 17:59 »
Vi har et problem med å holde spillerne våre skadefrie. La oss si det slik. Og det er vel snart på tide at noen tenker som Big Sam faktisk gjorde snart? Skadeforebygging koster mindre enn det alle skadene vår har gjort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 22. Feb. 2009, 20:43 »
Skadeforebygging? Hvem er det? Hvordan ser han ut? Er han fra Pakistan?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #216 på: 22. Feb. 2009, 21:30 »
Jonas er en bra spelar med et fantastisk driv og arbeidsinnsats. Men han er forferdelig i avleveringsfasen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #217 på: 22. Feb. 2009, 23:00 »
Ikke avleveringfasen?
Skuddet hans er ikke bra nok, nei, men jeg mener han har gode pasninger. Kanskje ikke de beste innleggene, men pasningene etter bakken, gjennombruddspasninger og lignende er det høy klasse på mener jeg...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 23. Feb. 2009, 02:45 »
Ofte ikke når han kommer i fart langs kanten, da er det veldig varierende. Har forbedringspotensiale der, uten tvil!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #219 på: 23. Feb. 2009, 18:19 »
Kommer fortsatt ikke over at denne mannen startet på benken i går. Han er vår beste ving, og ser helst ikke at han blir misfornøyd.
Han er flere hakk bedre enn både Duff og Ryan Taylor. Så håper det var en god grunn til at han ikke startet kampen.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Peter

• Gjest
« Svar #220 på: 23. Feb. 2009, 18:45 »
Enig. Han burde startet isteden for Duff.
Det beste Duff noen gang har gjort er nok å score mot West Brom.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 23. Feb. 2009, 18:54 »
Jada. Målet mot Spudz var fullstendig uten betydning.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #222 på: 23. Feb. 2009, 20:07 »
Litt av en prestasjon å benke jonas....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 23. Feb. 2009, 22:06 »
Om man skal vere så etterpåklok, så kan man si at det var litt av en prestasjon å sette han inn, for han var rett og slett elendig.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 23. Feb. 2009, 23:38 »
Han var varierende, vil jeg påstå. Gjorde noe ganske bra, mens andre ting var direkte håpløst. Hans avgjørelser i de avgjørende øyeblikkene var elendige - og jeg skjønte lissom at det ikke kom til å bli noe farlig av det når han ble spilt fri av Oba.