20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 186073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #150 på: 24. Sep. 2008, 15:51 »
Høres bra ut. Håper det ikke tar lang tid før vi ser ham i aksjon igjen da. Vi trenger Jonas.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 16. Okt. 2008, 09:58 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1421311,00.html

"I am enjoying it very much. I love the city, I love the place and it is ideal for me. I know that I have come to a big team and I want to be here for a long time."

I tillegg til å ha fått ein spelar av svært godt kaliber, har eg ei kjensle av at vi også har henta ein veldig ærgjerrig, ærleg, trufast og storhjarta mann. Eg tippar Jonas blir legende, skal bli godt å få han tilbake mot City.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 16. Okt. 2008, 13:35 »
Jonas virker som en knakendes fin fyr.
Unner han all mulig suksess i den stripete drakta.

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 22. Okt. 2008, 16:10 »
noen som vett når Jonas "spiderman" e tebae ?? savne han på kanten...
Joey Barton 7

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Okt. 2008, 16:43 »
Spiller vel mot Sunderland ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Okt. 2008, 17:04 »
I følge Kinnear er det 50/50 om han spiller mot Mackems eller ikke.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Okt. 2008, 21:37 »
Han blir sikkert ikke klar til neste kamp heller...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 02. Jan. 2009, 16:11 »
Noen andre en meg som er litt skuffet over Jonas form i de siste kampene? Han jobber godt bakover og innsatsen er det ikke noe å si på. Men offensivt har han skuffet litt. Kan hende at jeg fikk for store forventninger etter kanondebuten mot manu hvor han var helt enorm.  Han venter også på sitt første mål. Jeg trodde han skulle være mer delaktig fremover, men det blir kanskje ikke s lett nåt laget sliter med motgang. Er det noen andre som er enige?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 02. Jan. 2009, 16:18 »
Man fikk vel kanskje litt for høye forhåpninger etter den geniale starten mot ManU. Jeg er selv enig, men jeg tror han kommer med tiden, fordi han enda tilvennes PL og tempoet der. Han er enda ikke effektiv nok, og han holder tidivis alt for mye på ballen og sløser dermed vekk gode sjanser fordi han ikke ser andre pasningsalternativer og går seg inn i trøbbel.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #159 på: 02. Jan. 2009, 16:30 »
Ja han har ikkje vore i bra slag i det siste, men uansett så har han vore ein av dei som har skilt seg ut frå resten av bunchen. Trur det kjem seg når resten av laget begynner å fungere. At Jonas må springe tilbake heile tida er pga at vi generelt har eit dårleg pasningspel, derav lite som skjer framover. Jonas har fungert best når Martins har spelt. Alternativa vi har på topp no blir alt for statiske, og er lett og markere ut. Då bruker han eit touch for mykje, og mista ballen. Manglande spelarar å sentre ballen til.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 02. Jan. 2009, 17:36 »
Selv om Jonas har vært svak til tider, så er han fremdeles den beste av de dårligste. Han jobber i det minste begge veier. Hvis ikke det fungerer for han offensivt, så trår han ihvertfall til defensivt, og hjelper Beye som best han kan. Det er ikke noen selvfølge blant mange av hans kolleger fra sydligere strøk. Og i Newcastle har vi hatt vår andel vinger som ikke gjør noe som helst, hvis ikke det lykkes for dem offensivt.

Så lenge Jonas prøver, og så lenge han jobber begge veier, og setter inn noen susende taklinger som hindrer oss fra total ydmykelse når selv en uavgjort er ydmykelse nok, så er jeg ikke veldig bekymret. Det offensive bidraget hans vil komme når vi fungerer bedre som et lag, og spiller kollektivt angrepsspill. Når Martins kommer tilbake, kan det også løfte Jonas.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
« Svar #161 på: 03. Jan. 2009, 15:01 »
den beste spilleren vår etter Shay  :P
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 03. Jan. 2009, 16:43 »
Nei!  :)

Tor Øyvind

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #163 på: 04. Jan. 2009, 16:45 »
Joakim
NewUtd.no
Kaptein

« Svar #161 på: 02. Jan 09, 04:36 » Sitat 

--------------------------------------------------------------------------------
Selv om Jonas har vært svak til tider, så er han fremdeles den beste av de dårligste. Han jobber i det minste begge veier. Hvis ikke det fungerer for han offensivt, så trår han ihvertfall til defensivt, og hjelper Beye som best han kan. Det er ikke noen selvfølge blant mange av hans kolleger fra sydligere strøk. Og i Newcastle har vi hatt vår andel vinger som ikke gjør noe som helst, hvis ikke det lykkes for dem offensivt.

Så lenge Jonas prøver, og så lenge han jobber begge veier, og setter inn noen susende taklinger som hindrer oss fra total ydmykelse når selv en uavgjort er ydmykelse nok, så er jeg ikke veldig bekymret. Det offensive bidraget hans vil komme når vi fungerer bedre som et lag, og spiller kollektivt angrepsspill. Når Martins kommer tilbake, kan det også løfte Jonas.

Jeg er helt enig. Et mangelvare på nufc er at man ikke klarer å holde på ballen høyt oppe på banen. Unntaket er martins som er flink til dette her. Viduka og Ameobi er jo typer som burde klart dette bedre men det blir for mye, kall det "kløning" . Viduka har jo vært mye skadet så han har ikke fått vist seg så mye frem. Owen er jo en bakroms spiss som av og til møter opp alt for langt ned i banen og blir dermed liggende som en midtbane spiller. Det er forsåvidt greit men da har vi ingen igjen på topp som kan hjelpe Martins eller den andre som spiller der. Jonas trekker mye innover i banen og er en meget kreativ spiller, men for at han skal fortsette å vokse må han ha alterativer som han kan spille opp på for så og komme etter og utfordre i mellomrommet mellom midtbane og forsvaret. Når Newcastle har hatt ballen i år har det foregått på egen bane halvdel for det meste og det har vært for dårlig gjennombrudds kraft og evnen til å tørre å slippe seg mer oppover på banen offensivt. Jonas er en spiller som kommer til å spille en viktig rolle når nufc skal prøve å heve det offensive spillet. Så han trenger litt mer tid på seg til å finne seg ordentlig til rette og de rette folkene rundt seg som er med på å gjøre han god.

toontoon

• Benkvarmer
  • **
  • Meg og Oba Martins pÃ¥ flyplassen i Newcastle 2007
    • Vis profil
« Svar #164 på: 05. Jan. 2009, 15:10 »
he's a dwarf, a dwarf
 its plain to see,to see
  he's smaller than you and me
    he's a dwar ,a dwarf  (Dennis Wise)