20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 186131 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #120 på: 23. Aug. 2008, 18:31 »
Noen som har den youtube-videoen av debuten til Jonas mot Man Utd ? Den er fjerna fra youtube hvertfall
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 23. Aug. 2008, 23:48 »
Hehe. Er det SkySports som har sørget for å fjerne piratkopier, eller er det FA?
Ikke unaturlig at klippet fra ManU-kampen er fjernet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #122 på: 24. Aug. 2008, 12:55 »
Helveteeee
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 28. Aug. 2008, 22:10 »
Oh Gutierrez
From Buenos Aires
He's spiderman
He's a superhero playin' on the left or right
Wearing black and white he is fucking dynamite

Jonas sangen  ;)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 29. Aug. 2008, 12:24 »
stilig den :)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #125 på: 01. Sep. 2008, 06:01 »
Oh Gutierrez
From Buenos Aires
He's spiderman
He's a superhero playin' on the left or right
Wearing black and white he is fucking dynamite

Jonas sangen  ;)

Jo jo funker den :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 11. Sep. 2008, 10:33 »
http://www.4thegame.com/club/newcastle-united-fc/news/223060/magpies_await_jonas_verdict.html

Gutierrez kan være ute i flere måneder etter en skulderskade for Argentina i kvalikkamp mot Peru.
Strålende at vi solgte Milner da, slik at vi har flust av vinger å velge mellom nå :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 11. Sep. 2008, 10:56 »
http://www.4thegame.com/club/newcastle-united-fc/news/223060/magpies_await_jonas_verdict.html

Gutierrez kan være ute i flere måneder etter en skulderskade for Argentina i kvalikkamp mot Peru.
Strålende at vi solgte Milner da, slik at vi har flust av vinger å velge mellom nå :D

Ashley og Wise som tydeligvis mente at bredde i stallen var oppskrytt. Blir nok en sesong hvor klubben må kjempe mot nedrykk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 11. Sep. 2008, 11:00 »
Skulder ute av ledd pleier da ikke å ta måneder, så får håpe han er tilbake mellom 3-5 uker. Kjipt er det uansett.. Dette åpner kanskje for Duff på høyrekant, eller denne Nacho dersom han kan spille der? Hvis ikke har vi jo alltids Geremi og Smith ;)

Hvis jeg kunne ha valgt tror jeg at jeg hadde flyttet Beye opp på høyre og satt inn Geremi eller Edgar som høyreback. Beye er jo neste bedre fremover enn han er bak, så tror han kunne ha gjort det greit på vingen..

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 11. Sep. 2008, 11:05 »
quote author=kesse link=topic=3036.msg146439#msg146439 date=1221123658]
Skulder ute av ledd pleier da ikke å ta måneder, så får håpe han er tilbake mellom 3-5 uker. Kjipt er det uansett.. Dette åpner kanskje for Duff på høyrekant, eller denne Nacho dersom han kan spille der? Hvis ikke har vi jo alltids Geremi og Smith ;)

Hvis jeg kunne ha valgt tror jeg at jeg hadde flyttet Beye opp på høyre og satt inn Geremi eller Edgar som høyreback. Beye er jo neste bedre fremover enn han er bak, så tror han kunne ha gjort det greit på vingen..
[/quote]

Vi er jo kjent for å bruke spillere i posisjoner hvor de egentlig ikke hører hjemme så dette går nok bra.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 11. Sep. 2008, 11:11 »
Hull skal vi banke uansett så tror vi klarer oss uten Jonas i denne kampen. Krysser fingrene for at han ikke blir borte altfor lenge!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 11. Sep. 2008, 11:42 »
Hull skal vi banke uansett så tror vi klarer oss uten Jonas i denne kampen. Krysser fingrene for at han ikke blir borte altfor lenge!

Nå skal vi ikke glemme at vi ga bort 4 poeng til bunnlaget Derby i fjor. Derby var et lag vi burde slått greit med b-laget.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 11. Sep. 2008, 12:21 »
Selv tviler jeg på at vi går i den samme fella en gang til, er veldig sikker på seier til Lørdag.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 11. Sep. 2008, 12:44 »
typisk, og når han er i den formen også. Vil ikke ha beye på kanten. Vi må prøve å spille inn den fireren vi har bak der nå. Beye er i tilleg i drittdårlig form. Han har ikke imponert meg i noen av kampene. Jeg tror vi skal få det tøft mot hull. Hvis vi ikke vinner denne kampen  blir presset enda større på wise og co. 
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #134 på: 11. Sep. 2008, 14:01 »
Å herregud no er Jonas skada også. Dette er ein tragedie.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!