20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonas Gutierrez  (Lest 187871 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Jonas Gutierrez
« Svar #30 på: 03. Juli 2008, 20:16 »
"Den nye Solano" og "den nye Ginola" ja... Vel, ettersom jeg antar at svært få (inkludert meg selv) i det hele tatt har hørt om denne spilleren før syntes jeg det er å ta litt hardt i. Stygt redd for at dette bare er nok en middelmådigher eg da, men det er jo lov å håpe.
Ut i fra det jeg leser rundt omkring om denne fyren, så virker han ikke som noen håpløs middelmådighet. Han er garantert ikke i ypperste verdensklasse. Det kan vi nesten garantere. Da hadde det ikke vært så stille rundt overgangen. Det er mulig jeg er naiv og dum, men jeg har overhodet ikke så høye forventninger at jeg tror vi skal være i stand til å kapre så veldig mange spillere av Modric' kaliber.

Jeg synes vi bør gi spilleren sjansen til å vise seg frem, før vi dømmer han nord og ned. Bare fordi vi vet særdeles lite om denne spilleren.

Nå er det ikke sånn at jeg tror det blir riktig å kalle han noen ny Ginola riktig ennå, men sånn som jeg ser for meg fyren, så er han mer enn Ginola-type enn Solano.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #31 på: 03. Juli 2008, 20:28 »
Joda, eg ser hva du mener. Men poenget mitt er at i fjor hentet vi mange relativt "ukjente" spillere, som forble middelmådigheter som ikke styrket laget nevneverdig. Og jeg forventer ingenting mer av denne Jonas-karakteren, men håper på at han beviser at jeg tar feil.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #32 på: 03. Juli 2008, 20:40 »
"Den nye Solano" og "den nye Ginola" ja... Vel, ettersom jeg antar at svært få (inkludert meg selv) i det hele tatt har hørt om denne spilleren før syntes jeg det er å ta litt hardt i. Stygt redd for at dette bare er nok en middelmådigher eg da, men det er jo lov å håpe.

Ja ikke vet jeg heller, men jeg må innrømme at Ginola ikke var ultrakjent for meg den gang han signerte...
Ja heia gutta!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #33 på: 03. Juli 2008, 20:42 »
Hvor er kritikerne av Ashley/Keegan nå? Dette hadde INGEN ventet, men likevel klarer vi hente en landslagspiller fra verdens beste landslag. Og at det i tillegg kom på en av plassene i laget hvor vi "må" ha forsterkninger er godt å se. Well done!
hyll hyll

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 04. Juli 2008, 17:52 »
Hvorfor får vi ikke ett bilde med Gutierrez og NUFC-drakta ? Bruker det å drøye så lenge fra det står på den offisielle siden, til bildet kommer ??  :-\

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #35 på: 04. Juli 2008, 19:29 »
Han har vel ennå ferie som resten av gutta. de starter vel oppkjøringen i neste uke, så det kommer nok noe snart!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 05. Juli 2008, 20:08 »
Han skulle vel spill par-tre kamper til for Mallorca før han kom til oss?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 05. Juli 2008, 22:12 »
kanskje de sparer film.... 2 fluer i en smekk neste uke :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 05. Juli 2008, 22:16 »
Han skulle vel spill par-tre kamper til for Mallorca før han kom til oss?
Mallorca har vel ikke noen kamper før pre-season deres starter, så tviler på det.. ;)

BallaJazz

• Gjest
« Svar #39 på: 06. Juli 2008, 04:38 »
veldig spennende å se hva slags kvaliteter Jonas besitter.Og såklart hvor god  han vill være for PL!.Frykter litt middelmådigheter her men skal ikke forhåndsdømme før vi har sett han i aksjon!.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #40 på: 06. Juli 2008, 08:42 »
veldig spennende å se hva slags kvaliteter Jonas besitter.Og såklart hvor god  han vill være for PL!.Frykter litt middelmådigheter her men skal ikke forhåndsdømme før vi har sett han i aksjon!.
Hvis han er med i Argentinas landslagstropp (og spiller mot erkefienden Brasil) er det nok litt mer enn middelmådighet over kvalitetene hans. Men klart, han skal venne seg til spillestilen i England, noe som har vist seg å være en utfordring for sør-amerikanske spillere tidligere. Vi får vente å se. Jeg tror han klarer seg fint :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 06. Juli 2008, 14:29 »
At han spiller for Argentina er langt fra noen garanti. Bassedass hadde en nokså høy stjerne i sitt hjemland da han ankom Newcastle.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
« Svar #42 på: 06. Juli 2008, 18:08 »
søkte litt på youtube også videre, men fant veldig lite. Noen som har funnet noe?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 09. Juli 2008, 03:59 »
Siden han har brukt denne klausulen for å komme seg vekk fra Mallorca så må jo det sende ut signaler om at han virkelig ville spille for oss, det virker jo hvertfall positivt utad..Newcastle har jo ikke gjort noe galt i handelen, det er jo argentineren som krangler med klubben om penger de mener han skylder dem, fordi han heller ville spille for oss ;)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 09. Juli 2008, 14:55 »
Siden han har brukt denne klausulen for å komme seg vekk fra Mallorca så må jo det sende ut signaler om at han virkelig ville spille for oss, det virker jo hvertfall positivt utad..

Nja, jeg vet ikke jeg. Han visste vel kanskje at han fikk endel mer i lønn her, og han skjønte at han kom til å tjene mer på det i det lange løp. Dessuten aner jeg at Newcastle kommer til å betale han det han måtte ut med for å kjøpe seg fri.

Dette blir jo selvsagt bare spekulasjoner fra min side.