20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LiveBetting  (Lest 1782 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
LiveBetting
« på: 21. Juni 2008, 17:07 »
Noen som har prøvd dette?

Det går ut på å tippe gjennom hele kampen. Dette kan f.eks. være på hvem som får neste corner. Utrolig effektivt om du ønsker å piffe opp en kamp som i utgangspunktet er litt kjedelig. Har prøvd nå under EM, og selv de litt mindre interessante kampen har blitt utrolig intense. Gikk i underskudd helt til Italia-kampen da omtrent alt jeg tippet på gikk inn.

Så nå ligger jeg omtrent på 0 igjen  ::)

Spiller forøvrig på NordicBet. Eneste som mangler der er å tippe på innkast, men det blir kanskje litt for mye igjen...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: LiveBetting
« Svar #1 på: 21. Juni 2008, 18:47 »
Man kan tippe innkast noen ganger også! Men i lengden syns jeg ikke noe om livebetting. Blir litt bingo, og det pleier å gå i minus etter hvert.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #2 på: 21. Juni 2008, 19:57 »
Spillegalskap kom å ta meg... Dette er en annen måte å få folk hektet på, men værsågod de som gidder. Og som Eivind sier, det går som regel i minus etter hvert.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 21. Juni 2008, 20:23 »
Live betting er jo genialt. Då kan ein jo sjå tendensene i kampen og sånn men ein bør vel holde seg til og tippe på resultater om ein skal vinne penger i lengden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #4 på: 22. Juni 2008, 13:37 »
Livebetting er utrolig spennende og artig, men det er ikke så gunstig med tanke på oddsen man blir tilbudt. Den er generelt veldig lav, men på den andre siden har man fordelen av å kunne analysere og lese kampbildet underveis.
Walking in a Keegan wonderland!