20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: snart ronaldo fan  (Lest 5541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
snart ronaldo fan
« på: 21. Juni 2008, 12:08 »
Må bare si at jeg liker cristiano ronaldo mer og mer! makan til ufyselig, ekkel og klysete kar skal du leite lenge etter. jeg koser meg i glansen av hvordan han oppfører seg. er ufattelig deilig å se hvor lite han egentlig bryr seg om scum! haha.. ler meg i hjel.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/21/538814.html
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: snart ronaldo fan
« Svar #1 på: 21. Juni 2008, 16:36 »

Er nok bare for Manu og presse mest mulig penger utav han nå. Det kan fort bli ein del
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 21. Juni 2008, 17:11 »
Jeg ville ikke vært i Ronaldo sine sko, når jeg blir kalt inn til Sir Alex Ferguson, før en overgang til Real Madrid kan komme på tale. Den overhøvlingen Ronaldo kan få der, ville jeg absolutt ikke ha opplevd selv.
Så hvis han sier at han ikke bryr seg om hva Sir Alex mener, da har han skutt ballen himmelhøyt over mål.

Det er ikke få spillere som har fått en skikkelig overhøvling av den mannen. Du kan være likegyldig før du går inn på kontoret hans.  Men du er ikke likegyldig etterpå.

Du sier ikke hvor storfornøyd du er i en klubb i det ene øyeblikket, for å i det neste snakke om hvor gjerne, så gjerne du MÅ spille for en annen klubb. Å vinne CL med Man Utd er plutselig ikke godt nok lenger.

Det gleder meg at Ronaldo forlater ManU, men jeg kan ikke si at jeg blir særlig mer begeistret for en fotballspiller som ikke er arrogant, han er bare uspiselig. Ufyselig, usmakelig, uspiselig. Og jeg kan ikke si at jeg får spesielt mer lyst til å heie på Real Madrid i fremtiden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3 på: 21. Juni 2008, 23:21 »
Jeg ville ikke vært i Ronaldo sine sko, når jeg blir kalt inn til Sir Alex Ferguson, før en overgang til Real Madrid kan komme på tale. Den overhøvlingen Ronaldo kan få der, ville jeg absolutt ikke ha opplevd selv.
Så hvis han sier at han ikke bryr seg om hva Sir Alex mener, da har han skutt ballen himmelhøyt over mål.

Det er ikke få spillere som har fått en skikkelig overhøvling av den mannen. Du kan være likegyldig før du går inn på kontoret hans.  Men du er ikke likegyldig etterpå.

Du sier ikke hvor storfornøyd du er i en klubb i det ene øyeblikket, for å i det neste snakke om hvor gjerne, så gjerne du MÅ spille for en annen klubb. Å vinne CL med Man Utd er plutselig ikke godt nok lenger.

Det gleder meg at Ronaldo forlater ManU, men jeg kan ikke si at jeg blir særlig mer begeistret for en fotballspiller som ikke er arrogant, han er bare uspiselig. Ufyselig, usmakelig, uspiselig. Og jeg kan ikke si at jeg får spesielt mer lyst til å heie på Real Madrid i fremtiden.

AMEN til den der!.Men det er jo forsåvidt gammalt nytt at Ronaldo er sånn.Hans kvalmende personlighet er ganske kjent for lenge siden..men såklart han beviser jo det på nye høyder  på den måten  han har oppfører seg i det siste.En utrolig avskylig type!.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 21. Juni 2008, 23:56 »
Vel nå er han jo også upopulær i manu og i tillegg kan han lett på ein nedtur kommende sesong, det skal noke til og spille på samme nivå som denne sesongen. Kanskje er det best at han blir enn Real kjøper han for ein hinsides pris. Vanskeligt og sei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. Juni 2008, 14:10 »
Han er direkte uspiselig.
Har faktisk medfølelse for de skikkelige ManU-supporterne der ute, samtidig som jeg seff koser meg over det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #6 på: 22. Juni 2008, 19:15 »
Synes det er fantastisk om han klarer å kreve en overgang til Real Madrid, han var PLs desidert beste spiller og Manu blir sinnsykt svekket ved et salg. Hadde vært fantastisk, da får han en stjerne i boka mi.
an sparker ikke Bobby Robson??

plebbster

• Gjest
« Svar #7 på: 22. Juni 2008, 19:31 »
Det er gøy å se hvor mye drama verdens beste fotballspiller kan få til å lage på rundt 30 dager. Og jeg må innrømme at jeg misunner Real Madrid noe helt sykt.  At Ronaldo er en intelligent mann kan vel ingen påstå, men jeg synes hele saken er morsom, jeg òg. :)

Sinhol9

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8 på: 11. Aug. 2008, 21:59 »
jeg må bare si en ting, GODT å se dere misliker Ronaldo ;D helt enig, en klyse, en arrogant spiller!

Anthony

• Gjest
« Svar #9 på: 31. Aug. 2008, 19:44 »
jeg må bare si en ting, GODT å se dere misliker Ronaldo ;D helt enig, en klyse, en arrogant spiller!

Itillegg til at han fantaserer om gutter og omvendt...
http://en.bcnq.com/sports/2006-06/15/content_617612.htm

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Sep. 2008, 10:59 »
typisk at de ikke har peiling på fotball de som skriver slike artikler:

While Ronaldo shook his head when coach Luis Felipe Scolari decided to take him off in Brazil's match against Angola, his appearance certainly met with the approval of the 3 000 readers of the twice-monthly magazine.

Anthony

• Gjest
« Svar #11 på: 17. Sep. 2008, 22:18 »
Er skeptisk til at folka i on-side studioet er heterofile, ikke at jeg skal uttale noe negativt utover det. Men legger merke til i tide og utide at Solèr og Stokke prater om Cristiano "sixpackandtan" Ronaldo som jenter på 14år i overnattings-pysjamas-party. knis,knis OMG lulz

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 17. Sep. 2008, 22:23 »
Ronaldo fekk Kjempeapplaus når han kom inn og må vera tjåka fullt med fjortisser på kamp i dag rart at han allerede er tilgitt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 17. Sep. 2008, 22:27 »
Har ikkje klubbfølelse verken ronaldo eller Manu fansen.

Johan Gjessing Værnes

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Okt. 2008, 04:23 »
Jeg fant akkurat ut at jeg har bursdag på samme dag som dette svineriet... Oh, the shame!!