20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Jeg ville ikke vært i Ronaldo sine sko, når jeg blir kalt inn til Sir Alex Ferguson, før en overgang til Real Madrid kan komme på tale. Den overhøvlingen Ronaldo kan få der, ville jeg absolutt ikke ha opplevd selv.Så hvis han sier at han ikke bryr seg om hva Sir Alex mener, da har han skutt ballen himmelhøyt over mål.Det er ikke få spillere som har fått en skikkelig overhøvling av den mannen. Du kan være likegyldig før du går inn på kontoret hans. Men du er ikke likegyldig etterpå.Du sier ikke hvor storfornøyd du er i en klubb i det ene øyeblikket, for å i det neste snakke om hvor gjerne, så gjerne du MÅ spille for en annen klubb. Å vinne CL med Man Utd er plutselig ikke godt nok lenger.Det gleder meg at Ronaldo forlater ManU, men jeg kan ikke si at jeg blir særlig mer begeistret for en fotballspiller som ikke er arrogant, han er bare uspiselig. Ufyselig, usmakelig, uspiselig. Og jeg kan ikke si at jeg får spesielt mer lyst til å heie på Real Madrid i fremtiden.
jeg må bare si en ting, GODT å se dere misliker Ronaldo helt enig, en klyse, en arrogant spiller!