20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Billettprisene stiger  (Lest 4905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Billettprisene stiger
« på: 12. Juni 2008, 15:52 »
http://newutd.no/index.php/arkiv/2008/06/12/sesongbillettene-stiger-med-opptil-28/

Dette vil sikket reflekteres i enkeltbilletter ogsaa...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Billettprisene stiger
« Svar #1 på: 12. Juni 2008, 16:03 »
Forkastelig, men klubben ser nok sjansen til å tjene ekstra penger. Etterspørselen er vel høy hos oss også så de ser vel muligheten.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 12. Juni 2008, 19:53 »
Hvis styre i klubben kun er ute etter profitt og positive tall på alle områder, håper jeg de blir dyppet i syre og ført ut i fra St. James park dører. . Greit nok at bilettprisen ble satt på hvilkene kamper Newcastle spiller, slik at hvor mer etterspørsel hvor dyrere og omvendt.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #3 på: 14. Juni 2008, 05:26 »
28% er ikke lite heller.Hodeløst!. ::)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 14. Juni 2008, 11:41 »
lønningene skal ned, billettprisene stiger og Newcastle var én av kun 7 klubber som i sesongen 07/08 gikk med overskudd.

st0ne

• Benkvarmer
  • **
  • Alan Shearer, The Magic Number 9!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Juni 2008, 12:58 »
Å stige med 28% prosent er veldig mye, for bare håpe at fansen ikke boikotter klubben.

Da blir vi straks en mindre attraktiv klubb for spillere som elsker å spille for fans, og har mulighet til å tjene masse penger utenom Newcastle.

Vær venn med supporterene sier jeg bare!
Live The Dream, Newcastle United!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 14. Juni 2008, 23:23 »

Tiden da supporterne var ein viktig del av fotballen er over. Nå er det penger og buisness som styrer klubbene.   
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Juni 2008, 12:37 »

Tiden da supporterne var ein viktig del av fotballen er over. Nå er det penger og buisness som styrer klubbene.   

Med supportere kommer det penger, og av penger inn blir det god business ;)

RHCP14

• Gjest
« Svar #8 på: 15. Juni 2008, 18:54 »
Viktig å legge til at styret er klar på at desse ekstra pengene skal gå til utbygging av Ungdomsakademiet. Det som er synd er jo at mange trofaste fans rett og slett ikkje har råd til billetter....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 15. Juni 2008, 20:24 »

Med supportere kommer det penger, og av penger inn blir det god business ;)

Nettopp. Klubbene er bare intresert i og skvise mest mulig penger ut supporterne. Fotballen har forandret seg enormt det siste åra. Eg spår det vil komme fleire klubber slik som AFCW og FCU i fremtiden. 

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 15. Juni 2008, 21:05 »
Hvorfor de skal øke billettprisene så fryktelig skjønner jeg dessverre ikke...
Men de ser vel at de uansett klarer å fylle St. James' hver kampdag og da blir en økning på
28% veldig mange ekstra pund i pengesekken til Cashley & co.
Er dog like bekymret over at de ikke kommer spillere inn, bare ut...
Lov å håpe på bedring etter EM???

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 16. Juni 2008, 15:11 »
Jeg tror nok ting kommer til å bli annerledes jo nærmere vi kommer 1. juli og deretter 1. august. Tror mye vil skje i juli.

Det er synd at man skal se seg nødt til å øke billettprisene, og det kan nok etter hvert føre til at det dannes grobunn for en klubb ala AFC Wimbledon eller FC United. Men før den tid tror jeg Mike Ashley skal vanskjøtte klubben ganske så ekstremt. Noe jeg ikke har tro på at han kommer til å gjøre. De nevnte "protestklubbene" oppsto som kjent ikke bare pga høye billettpriser...
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Juni 2008, 13:54 »
lønningene skal ned, billettprisene stiger og Newcastle var én av kun 7 klubber som i sesongen 07/08 gikk med overskudd.
Ashley har via sitt butikkimperium bevist at han er en forretningsmann. Håndgrep som dette kan fort sette han i et lys som kynisk forretningsmann. At han trekker på seg drakt på kampdager og stiller seg blant fansen har vært populært. Men mer og mer tyder på at det bare er "branding".
Greit nok at overbetalte spillere skal få betale telefonregningen sin selv, men når "fattige" fans - som har vært lojale i årevis - skal flås samtidig, så skurrer det veldig. Ashley må trekke et par kaniner opp av hatten før sesonstart, ellers vil kynikerstempelet bli hengende ved han.
Livet er svart/hvitt!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 21. Juni 2008, 00:29 »
Skal ein setta opp stadion prisen så bør ein jo ha eit bedre produkt og tilby, men så langt er jo laget bare blitt ribba til beinet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #14 på: 21. Juni 2008, 01:41 »
Kommer forhåpentligvis til å endre mening etter hvert som det skjer litt på transferfronten, men akkurat nå sitter jeg med følelsen av at Ashley&co er det gjerrigste styret nufc har hatt noen gang    ???