20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer som manager for Blackburn?  (Lest 7945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shearer som manager for Blackburn?
« Svar #15 på: 09. Juni 2008, 19:25 »
Herregud. Sykt og lese kommentarene her. 50% av gamle spillere som legger opp går jo rett inn i ein managerjobb. Over 50% av drillos er vel blitt managere? og det fleste har også gjort det bra. Men Shearer er liksom ikkje god nok ? Rett og slett latterlig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #16 på: 09. Juni 2008, 20:38 »
Herregud. Sykt og lese kommentarene her. 50% av gamle spillere som legger opp går jo rett inn i ein managerjobb. Over 50% av drillos er vel blitt managere? og det fleste har også gjort det bra. Men Shearer er liksom ikkje god nok ? Rett og slett latterlig.

Så du mener det er riktig å sparke Keegan og satse på Shearer sånn helt uten videre? Elendig tidspunkt, mener nå jeg.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Juni 2008, 20:56 »

Så du mener det er riktig å sparke Keegan og satse på Shearer sånn helt uten videre? Elendig tidspunkt, mener nå jeg.

Nei det har eg ikkje sagt.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Juni 2008, 20:58 »
Hvem er det som har snakket om å sparke Keegan og ansette Shearer?
Det er vel mer snakk om hvorfor Shearer ikke fikk tilbudet da Big Sam fikk fyken.

Hvis Blackburn ønsker å komme noen vei, bør de absolutt gå for Shearer, i mine øyne. Det vil være et spennende valg, men det vil også være veldig risikofylt. Men noe må man risikere, skla man komme noen vei. Da Blackburn ansatte Mark Hughes hadde Hughes bare noen få sesonger som landslagssjef for Wales bak seg. Og de gjorde et omtrent like spenstig valg den gangen, som de vil gjøre hvis de nå ansetter Shearer.

For min del vil jeg gjerne se at Shearer får så god managererfaring som mulig, men jeg har stor tro på Kongen som manager, og derfor vil jeg ikke at Blackburn skal være prøvekanin. For jeg frykter nemlig at et Blackburn-lag som allerede har et overtak på oss, vil bli enda bedre under Shearers ledelse. Da ser jeg heller at Shearer får sjansen en plass hvor det ikke får så store konsekvenser for oss, om han lykkes.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #19 på: 09. Juni 2008, 21:40 »
Det er vel mer snakk om hvorfor Shearer ikke fikk tilbudet da Big Sam fikk fyken.

Så vi graver i fortiden igjen? Meningsløst.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Juni 2008, 22:19 »

Så vi graver i fortiden igjen? Meningsløst.

Snakker om ?  ???

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 11. Juni 2008, 23:23 »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. Juni 2008, 23:34 »
Så han sa nei til dem, men gikk offentlig ut og sa seg klar til å ta over oss. Herlig :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 12. Juni 2008, 15:20 »
Hæ?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Juni 2008, 17:25 »
Da Big Sam ble sparka, gikk jo Kongen ut å sa at han var klar til å ta over Newcastle dersom klubben kontaktet ham. Nå som Rovers kom på banen var han ikke interessert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 13. Juni 2008, 15:25 »
Jeg synes huske Shearer sa noe om at han alltid stiller lojalt opp for Newcastle, hvis det skulle være nødvendig. Men jeg forsto det som at han helst ikke ville bli manager for Newcastle da Big Sam fikk fyken. Jeg har aldri forstått det som at Shearer virkelig ønsket å overta for Big Sam, men at han ville stille lojalt opp dersom klubben mente det var nødvendig. Shearer har alltid sagt at han ønsker å bli manager en dag - men ikke nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 13. Juni 2008, 23:12 »
Shearer stilte seg vel selv opp som en jobbsøker. Han sa jo at han var klar dersom klubben spurte ham. Det kaller jeg å være ganske interessert i å ta over.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Juni 2008, 11:51 »
Nei. Forskjellen er at Shearer i utgangspunktet sa nei til å ta over jobben fordi han ville han en pause fra fotballen på banen men heller konsentrere seg om veldedighetsjobbingen sin og jobben han gjør i BBC-studio. Da Shearer gikk ut i avisa hadde det gått lang tid uten at en ny manager var på plass så Shearer, som nå var tilbake fra ferie, sa i et intervju at dersom det var behov så stilte han gjerne opp for klubben han elsker. Det var ikke en direkte jobbsøknad men et varsel om at han ville hjelpe dersom ingen andre ville ta jobben.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 14. Juni 2008, 21:12 »
Hmm. Vel. Jeg tolker det fortsatt som om Shearer ønsket å ta over jobben da. Han sa jo noe slikt som "om klubben kontakter meg er jeg klar". Ser fortsatt på det som å være ganske så hypp på å ta over. Klubben gikk jo da ut like etterpå å sa at de ikke var interessert i Shearer fordi han var for uerfaren.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 14. Juni 2008, 22:36 »
Han sa vel noe sånt i studioet i Stoke kampen, at om Keegan kontaktet han, så ville han bli assitsten hans. Var det ikke noe sånt ?