20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer som manager for Blackburn?  (Lest 7964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Shearer som manager for Blackburn?
« på: 09. Juni 2008, 13:44 »
Ser at Shearer angivelig har meldt sin interesse for den ledige Blackburn-jobben. Nettavisen skriver at representanter har allerede dratt til EM for å starte forhandlinger.

Hva syns vi om dette? Skal han "øve" seg i Blackbrun og krone seg som konge når han kommer tilbake til Newcastle som manager, slik han gjorde det som spiller? :D

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Shearer som manager for Blackburn?
« Svar #1 på: 09. Juni 2008, 14:40 »
Hadde vært jævla kult om Shearer ble manager i Blackburn. Han ble jo tilbydd jobben som manager der allerede for over 10 år siden...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Juni 2008, 14:41 »
Det blir mildt sagt jævla rart ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Juni 2008, 14:48 »
Vi turte ikke å ansette han fordi han var for urutinert. Derfor kan det være greit for ham å dra til Blackburn å blomstre. Vi kan få han når vi vil som manager, det er jeg overbevist om!

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 09. Juni 2008, 15:20 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11676_3668090,00.html

Dette blir rart ihvertfall! Men morro å evt få se han tilbake i fotballen som trener. .
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 09. Juni 2008, 16:27 »
Det blir fryktelig rart om han skulle få Blackburn-jobben. Men jeg ser ikke for meg at han faktisk får den. Hvorfor skulle Blackburn satse på en fullstendig umerittert manager, når de kan gå for de "trygge" valgene i Sam Allardyce og Steve McClaren (som jeg tipper får jobben - han var jo tross alt bare et håpløst resultat mot Kroatia unna EM-sluttspill med England. Det er jo fantastisk).
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 09. Juni 2008, 16:54 »
Det blir fryktelig rart om han skulle få Blackburn-jobben. Men jeg ser ikke for meg at han faktisk får den. Hvorfor skulle Blackburn satse på en fullstendig umerittert manager, når de kan gå for de "trygge" valgene i Sam Allardyce og Steve McClaren (som jeg tipper får jobben - han var jo tross alt bare et håpløst resultat mot Kroatia unna EM-sluttspill med England. Det er jo fantastisk).

Alan Shearer har til gode å gjøre det dårlig som manager. Han får jobben!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 09. Juni 2008, 16:57 »
Jeg har ingen intensjoner om å ønske Blackburn "all the best", så da håper jeg i det lengste at de går for McClaren.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 09. Juni 2008, 17:05 »
Når Nufc ikkje er intresert i og gi han jobben men Blackburn er det. Says it all. Blackburn vil nok ikkje bli svekket med Shearer som manager.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Juni 2008, 17:16 »
Jeg har ingen problemer med å forstå at Mike og Chris er skeptiske til å overlate managerjobben i Newcastle til en tidligere spiller totalt uten manager-erfaring. Og jeg har litt problemer med å forstå hvorfor Blackburn skulle være så mye mer åpne for det.

Uansett, nettopp fordi Shearer neppe vil svekke Blackburn, vil jeg overhodet ikke se Shearer som manager for Blackburn.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #10 på: 09. Juni 2008, 18:22 »
Ser ingen grunn til at vi skulle gi Keegan fyken til fordel for Shearer. Selv om Shearer var en gigant på banen betyr ikke det at han er en utmerket trener. Han må testes, og Blackburn ville vært en perfekt klubb.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #11 på: 09. Juni 2008, 19:03 »
Det eneste laget i Premier League som kunne gitt Shearer en managerjobb er Newcastle. ALDRI om Blackburn ansetter Shearer når han har NULL erfaring. Vi kunne gjort det pga. hva han betyr for byen, klubben og fansen, men han er ikke i nærheten av å ha samme status i Blackburn som her.

Han kunne fått den jobben hos oss fordi "han er jo Alan Shearer". Lets face it, om han hadde fått jobben ville det vært pga navnet sitt, han har jo ingenting å vise til! Derfor nekter jeg og tro at Blackburn ansetter han.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 09. Juni 2008, 19:06 »
Sunderland ansatta Roy Keane, og selv om dei da var i Campionsship, så hadde ikke Keano noe med Sunderland å gjøre. Eg tror at Shearer med sin status i Blackburn kan få jobben

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #13 på: 09. Juni 2008, 19:09 »
Nå glemmer du jo at de er blottet for intelligens i Sunderland. (ikke det at "selveste" Roy Keane har gjort seg hen hos mackems)
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 09. Juni 2008, 19:14 »
De ansatte jo en Mark Hughes da, uten noen form for klubblag erfaring. Han var riktignok noen år som trener for Wales da