20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM kampene!  (Lest 28810 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM kampene!
« Svar #75 på: 13. Juni 2008, 22:48 »
Nå kan jo bare Romania slå Nederland for min del :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 13. Juni 2008, 23:11 »
Det morsomme var jo når Semb sa dette om Robben: "Verdens beste kantspiller!!" :D

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #77 på: 14. Juni 2008, 00:36 »
Han er vel en av verdens beste..Men verdens beste er vel kanskje litt å ta i  :P

Men jeg må si det at det var imponerende det han gjorde i dag ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 14. Juni 2008, 11:48 »
Det morsomme var jo når Semb sa dette om Robben: "Verdens beste kantspiller!!" :D

Og jeg er selvfølgelig helt enig...kan ikke komme på noen bedre i farten.. :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 14. Juni 2008, 13:48 »
joakim: ikke kom her å sei at russland ikkje styret kampen i starten før målet, russland hadde ballen over midten til spania i sikkert 15 minutter i starten og spania var heldige som ikkje fikk mål imot tidlig (tenker på russland sitt skudde som gikk i innsida av stolpen og ut) Og ellers så hadde russland 54 % ballbesittelse i sinn favør i den kampen, Alle måla til spania kom ved at spania brukte sinnsykt små rom og teknikk i alle ledd du ser jo f.eks stikkeren til iniesta til villa i bakrom som blei omtrent spillt på 16 meter, det skal nesten ikkje gå an fordi det er så små marginer og så lite rom å spille på. Eg kan ikkje sjå for meg at verken sverige eller hellas skal klare å straffe russland på så små rom fordi dei har ikkje kvaliteten til å gjer det. Og med en gang spania begynte å spille på større rom og kose med ballen blei dei straffa av russland. I tillegg så kommer vel arshavin tilbake i kampen mot sverige så då har dei tilbake sinn beste spiller som er i verdensklasse ( snakker på grunnlag av at han var zenits sin viktigste spiller i uefacupen i år, som dei vant... )

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 14. Juni 2008, 15:45 »

Jeg vil vel påstå at både Messi og Ronaldo er bedre enn Robben! :) Kanskje Robinho og Ribery også.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #81 på: 14. Juni 2008, 16:10 »
Jeg syntes Robben er bedre enn Messi per dags dato mens Ronaldo er verdens beste.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 14. Juni 2008, 16:13 »
Jeg syntes Robben er bedre enn Messi per dags dato mens Ronaldo er verdens beste.
Fordi Robben har gjort to bra kamper i EM? 99 av 100 hadde selvsagt valgt Messi foran Robben.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 14. Juni 2008, 16:25 »

Det sier du sannsynligvis fordi du ikke har sett nok av Messi....og at Ronaldo spiller i PL som har stor mediedekning i Norge. Mens Robben nå spiller EM, og for sin oppmerksomhet i Norge der. Messi har hatt en vanvittig bra sesong for Barca i år! Mulig Ronaldo har vært hakket bedre, men det er synd det er så mange i Norge som blir blendet av VG og Dagbladet som får han til å virke 10 ganger bedre.

Jeg synes det er to spillere som har skilt seg ut i europeisk fotball denne sesongen som var, og det er Messi og Ronaldo. Robben har hatt et par kranglete og vanskelige år med mye skader nå, en vanvittig bra spiller som ser ut til å være tilbake på nivået han hadde inne 05/06 sesongen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 14. Juni 2008, 17:52 »

Jeg vil vel påstå at både Messi og Ronaldo er bedre enn Robben! :) Kanskje Robinho og Ribery også.
Messi, C.Ronaldo, Robinho og Ribery er vel minst like mye angrepsspillere som kantspillere/vinger.

Når det gjelder utøvelsen av yrket ving, så er det, så langt jeg kan se, ingen bedre enn Arjen Robben.
Ingen av de andre er like god på å rushe med ball ned til dødlinja, ta en dragning og legge millimeterpresist inn i feltet, eller skyte selv fra nesten død vinkel.

Ronaldo er like mye spiss, som treqartista eller kantspiller. Ronaldo er alt mulig.
Messi er i mine øyne ingen kantspiller. Han er en Maradona-type.
Robinho? Nå har jeg ikke sett Robinho siden VM i Tyskland, men kantspiller? Robinho var spiss sist jeg sjekket.
Ribery er kanskje det nærmeste du kommer. Nå har jeg ikke sett noe av Ribery i spansk fotball, men sånn som han opererer på det franske landslaget er han mer lik Ronaldo enn Robben, i mine øyne. Han er ikke den som tapetserer krittlinja i 90 minutter.

I skadefri tilstand finnes det ingen bedre utøver av det klassiske ving-yrket enn Arjen Robben.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 14. Juni 2008, 18:49 »
Samma kem som er best på vingen, Zlatan er faen meg best overalt !!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 14. Juni 2008, 19:03 »

Messi, C.Ronaldo, Robinho og Ribery er vel minst like mye angrepsspillere som kantspillere/vinger.

Når det gjelder utøvelsen av yrket ving, så er det, så langt jeg kan se, ingen bedre enn Arjen Robben.
Ingen av de andre er like god på å rushe med ball ned til dødlinja, ta en dragning og legge millimeterpresist inn i feltet, eller skyte selv fra nesten død vinkel.

Ronaldo er like mye spiss, som treqartista eller kantspiller. Ronaldo er alt mulig.
Messi er i mine øyne ingen kantspiller. Han er en Maradona-type.
Robinho? Nå har jeg ikke sett Robinho siden VM i Tyskland, men kantspiller? Robinho var spiss sist jeg sjekket.
Ribery er kanskje det nærmeste du kommer. Nå har jeg ikke sett noe av Ribery i spansk fotball, men sånn som han opererer på det franske landslaget er han mer lik Ronaldo enn Robben, i mine øyne. Han er ikke den som tapetserer krittlinja i 90 minutter.

I skadefri tilstand finnes det ingen bedre utøver av det klassiske ving-yrket enn Arjen Robben.

Unnskyld meg, men dette er vås!! Robben er heller ikke en spiller som holder seg ute ved krittet hele tiden, han søker inn i banen som ALLE andre vinger gjør!! Det er ingen vinger som bare holder seg langs krittet og slår innlegg, og snakker vi om vinger som liker seg best ute ved krittet er ikke Robben i den kategorien heller! Robben sin store styrke er som en kontringspiller, hvor han kan fosse gjennom motstanderens forsvar og legge opp til scoring eller gjøre det selv. Robben slår ikke så fantastiske crosser eller innlegg, det er ikke der han har styrken sin og det er tydelig at du har misforstått hele Arjen Robben...Pga sin fart er kanskje Robben enda bedre på kontringer mot uetablert forsvar enn f.eks Ronaldo og Messi...MEN mot etablert forsvar får ikke Robben brukt farta si på samme måte og han er langtifra like god som Ronaldo og Messi mot etablert. Så for meg faller hele hovedargumentet ditt igjennom, og jeg tror at de fleste vil være enig med meg på denne..

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #87 på: 14. Juni 2008, 19:52 »
FAEN! Villa scorer på overtid og Spania vinner!

Jeg tippet med en kompis om hvem som kom til å score i den kampen. Jeg tippet Torres, han Villa. Trodde faen meg at den satt, men så kommer naturligvis Villa på overtid. Scorer folk på overtid hele tiden i EM eller er det bare meg!?

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 14. Juni 2008, 19:56 »
Siste gang eg better på live betting på ei stund
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 14. Juni 2008, 21:01 »
Faen. Synd med Sverige.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida