20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM kampene!  (Lest 28808 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM kampene!
« Svar #60 på: 12. Juni 2008, 17:12 »
Spania og Sverige går videre. Easy.
Kong Ronaldo er brasiliansk. Alle veit det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 12. Juni 2008, 18:13 »
Ser dere mobber C. Ronaldo fordi han er femi osv, men hyller "kong" Ronaldo som faktisk ble avslørt da han kjøpte transvesitter! I tillegg har nok han også brukt sine timer hos frisøren. Alle husker vel den stygge frisyren han hadde i vm.

Kristine (som det visstnok er dødskult å kalle han her inne) kommer til å gå inn i historiebøkene på lik linje med Maradona og Pele om dere liker det eller ei...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 12. Juni 2008, 18:23 »
Er vel ingen som benekter at han har potensialet til det. Still a shite.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 12. Juni 2008, 18:29 »
russland og spania går videre. Russland spillte jo ganske bra mot spania, både russland og spania er i en anna klasse en sverige og hellas sånn er det bare. Forresten så suuger lehman bigtime!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 12. Juni 2008, 19:51 »
Takk skal du faen ha Mongo-Jens. Jaja, de klarer det fortsatt.
Ser ikke hva som gjør at Russland er så mange klasser bedre enn Sverige, jeg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Juni 2008, 20:14 »
Kristine (som det visstnok er dødskult å kalle han her inne) kommer til å gå inn i historiebøkene på lik linje med Maradona og Pele om dere liker det eller ei...

Litt tidlig å sammenligne han med 2 av verdens beste spillere igjennom tidene synes jeg. Men at han har potensiale er det liten tvil om. Uansett mener jeg han har mye å bevise før han kan settes på lik linje med de aller aller beste!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 12. Juni 2008, 20:22 »
Herregud les hva jeg skriver da! Sier ikke at han ER på linje med dem, men at han kommer til å bli det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 12. Juni 2008, 22:39 »
Jaja. Fint at Østerrike fikk med seg et poeng da. Fortjent!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 12. Juni 2008, 22:41 »
drit
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 13. Juni 2008, 12:52 »
Takk skal du faen ha Mongo-Jens. Jaja, de klarer det fortsatt.
Ser ikke hva som gjør at Russland er så mange klasser bedre enn Sverige, jeg.

tenker på angrepsspillet deira mot spania, forsvaret til spania låg jo på rææv med en gang og hadde det ikkje vert for en god casillas og noken uheldige avslutninger så kunne det like fort ha vert russland som hadde scora 4 mål... sverige og hellas klarer knapt å skape sjangser.. Russland styrte jo kampen mot spania fram til første målet kom og var i en viss grad med i kampen heile tida. Grunnen til at dei tapte er fordi spania har sinnsyk teknikk og overblikk i alle ledd så dei kan utfordre fra alle plasser og spiller på rom som omtrent ikkje er der.. Det klarer ikkje Sverige og Hellas.. dessuten så var forsvaret til sverige håreisende dårlig mot hellas der dei ga vekk latterligtverspansinger til hellas som dei absolutt burde scora på og det kommer heilt sikkert russland til å gjere...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 13. Juni 2008, 15:40 »
Russland tapte fordi Spania har mer kvalitet i alle ledd og to av verdens aller beste spisser for øyeblikket.
Spania har et lag i ypperste verdensklasse.

Jeg vet ikke om en eneste spiller i verdensklasse på det russiske landslaget.

Sverige har Zlatan og Henke som er verdensklasse. De hadde Chippen som holder høyt europeisk nivå på gode dager, noe han også viste mot Hellas. De har Kim Källström som holder høy europeisk klasse på gode dager.

Russland kommer ganske sikkert til å vinne mot Hellas på lørdag, hvis ikke Rehagel overrasker alle sammen med en ny taktikk.  Jeg er ikke like sikker på om Spania overbeviser like mye mot Sverige, som mot Russland. I mine øyne møter de bedre motstand i Sverige. Guus Hiddink er en slu taktiker som kan gjøre gråstein til gull. Men Russland er på ingen måte noe enklere enn Australia eller Sør-Korea. Og Hellas vant ikke EM 2004 bare på flaks og destruktiv fotball.

At russland styrte kampen er litt feil å si. Det kan jeg på ingen måte huske at de gjorde. De skapte noen halvsjanser, men de så sårbare ut defensivt også før Torres begynte å leke seg. Russland var på ingen måte dårlige, men de var sårbare defensivt, og Spania STORSPILTE, og utnyttet alle rom de fikk.
Russland tapte fordi de ikke satte sjansene sine, og fordi de ikke har kvalitet nok til å stoppe Spanias verdensklasse-spillere. Det var ikke bare syk teknikk og en målkåt David Villa, midtbanen var minst like brilliant. Se på de pasningene Iniesta og kompani strødde rundt seg. Var ikke det klasse, så vet ikke jeg.

Sverige vil ikke få det lett mot Russland, men Russland vil heller ikke få det lett mot Sverige.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #71 på: 13. Juni 2008, 16:46 »
Jeg tippa Russland og Spania videre fra den gruppen, og det tror jeg fortsatt!

IMO er Russland et bedre lag en Sverige ;)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 13. Juni 2008, 17:23 »
Henke VAR verdensklasse, han er ikke...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 13. Juni 2008, 22:35 »
Nederland må bare vinne dette. Tårer i øya av Sneijders scoring.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #74 på: 13. Juni 2008, 22:46 »
Robbens mål var ren KLASSE, Sneijders skudd på overtid var PERFEKT og Henrys mål var neimen meg ikke så ille det heller. Beste kampen i EM til nå! Jeg både tror og håper at Nederland vinner hele sulamitten!