20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #150 på: 21. Juni 2008, 01:21 »
Joda Wroom, jeg er helt enig i at jeg også ønsker Arsharvin eller hvordan han skriver det... Men som det står på et annet innlegg som er lagt inn enten i går eller i dag, så spørs det da ettersom spilleren spiller i en russisk klubb, der det også står at de unge spillerne får skyhøye lønninger... Men som det også står i et annet innlegg ja takk afellay vil jeg gjerne ha, men som jeg skrev i et annet innlegg her, så spørs det om ikke han kommer til å floppe i pl, når han sleit mot enten Rat eller Contra mot Romania.

Ellers så står jeg på det jeg skrev i et annet innlegg her:

Russland kan bli ekle og møte for Nederland i kvartfinalen... Selvom jeg personlig ikke tror at Russland vinner denne kampen, de spilte veldig godt mot Sverige i går. Kunne som kommentatorene sa stått både 4-5 -0 til russerne. De imponerte meg i går ja... Huff får håpe at dere tar feil når det gjelder italia, selvom de har en "stygg" tendens til å vinne, når de karer seg videre fra gruppespillet, samme med Tyskland.

De "hanglet" seg jo videre begge lagene.

Personlig så håper jeg på 20 års jubileum eller hvordan det skrives, for Nederlenderne. ;)

dude

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #151 på: 21. Juni 2008, 01:28 »

I tillegg synes jeg fortsatt (selv om mange er uenige) at det er utrolig at vi ikke henter Sidwell nå som han ser tilgjengelig ut til ca 5,5 mill pund.

Det står vel først og fremst på at spilleren selv (newcastle for "liten") og kanskje like mye lønn? Skal ikke se bort fra at han står på KKs liste. Men tviler på at han går til Newcastle da bedre klubber vil stå lengre forann i køen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 21. Juni 2008, 01:32 »
Jeg synes £5,5 mill er altfor mye for Sidwell.
Det er hans eget problem at han heller ville slite tribunen for litt mer penger i Chelsea, bare fordi Glenn Roeder fikk sparken fra Newcastle.
Og da får han bare ha det så godt. Kan han ikke heller dra til Norwich, så får han spille under den fantastiske taktikeren Roeder, som tilsynelatende var hans mål i utgangspunktet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 21. Juni 2008, 03:11 »
Tror ikke Roeder hadde så ekstremt mye med den avgjørelsen å gjøre. Vil hovedsaklig påstå at dette var en pengekåt jævel som ikke klarte innse at han ikke hadde store sjansen til å spille istedet for Lamps og co, når han så pengene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #154 på: 21. Juni 2008, 11:41 »
Nå er vel Sidwell alikevel en av de klart dårligst betalte spillerne i A-troppen til Chelski uansett da :P Er ikke sikkert han har så mye bedre lønn der enn hva han ville fått hos oss!

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #155 på: 21. Juni 2008, 12:08 »
Nå er vel Sidwell alikevel en av de klart dårligst betalte spillerne i A-troppen til Chelski uansett da :P Er ikke sikkert han har så mye bedre lønn der enn hva han ville fått hos oss!

Sidwell har vel 55k i uka, noe som er helt sinnsykt!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 21. Juni 2008, 12:13 »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

kico

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 21. Juni 2008, 14:53 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3718491,00.html

Newcastle, Everton og Shalke ønsker Twentes Orlando Engelaar. Ifølge Sky er det Shalke som er nærmest en overgang.
Walking in a Keegan wonderland!

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #158 på: 21. Juni 2008, 15:01 »
tror vi bare kan drømme om arshavin http://www.nettavisen.no/sport/fotball/em/article2015510.ece

Som mange andre har nevnt vil den nyrike russiske fotballen stå i veien for nesten alle overgangen fra russland  >:( Det står vel først og fremst på spilleren selv. Tror det må spilles veldig smart for å kjøpe en god spiller. Tenker mest på bruk av media for å få en spiller ulykkelig i klubben sin. Men Real Madrid kan vel skrive under på at det ikke alltid er den beste ideèn  :P

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #159 på: 22. Juni 2008, 11:54 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_3718491,00.html

Newcastle, Everton og Shalke ønsker Twentes Orlando Engelaar. Ifølge Sky er det Shalke som er nærmest en overgang.

Schalke var jo nære ved å signere Engelaar før EM. Men det beste for hans karriere må jo være å komme seg til PL!

Men i Newcastle havner han vel uansett ikke..Både Everton og Schalke har e. cup å lokke med :-\

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 22. Juni 2008, 12:09 »
Sidwell ville etter mitt syn ikke styrket oss noe mer enn det Butt allerede gjør. Vi må sikte høyere enn Sidwell!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 22. Juni 2008, 12:12 »
Sidwell ville etter mitt syn ikke styrket oss noe mer enn det Butt allerede gjør. Vi må sikte høyere enn Sidwell!

Men likevel vil O`neill ha han som erstatter for Barry?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 22. Juni 2008, 12:30 »
Det blir for dumt å si! Tenk deg litt om da, mann!

- Tror du Chelsea ville signert Nicky Butt?

Selvfølgelig ikke, og i tillegg er Sidwell en god del yngre.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Juni 2008, 15:26 »
Det blir for dumt å si! Tenk deg litt om da, mann!

- Tror du Chelsea ville signert Nicky Butt?

Selvfølgelig ikke, og i tillegg er Sidwell en god del yngre.

Hvis de 2 spillerene hadde vært like gamle tror jeg Chelsea gledelig hadde valgt Butt fremfor Sidwell, Butt var en bedre spiller i sine yngre dager på Man Utd. Bedre enn Sidwell var han også. Da dreier det i så fall seg bare om alder, og det kommer man ikke utenom siden Nicky Butt er 34 år ?

Hovedsynet mitt dreier seg forsatt ikke om det, men det at jeg hadde blitt meget skuffet hvis Butt hadde blitt solgt og Sidwell ble presentert som erstatter uken etter. .  Da er det ganske mange spillere her i verden jeg heller ville hatt som vår deffansiv midtbane. Sidwell var viktig for Reading fordi Reading på papiret er et mye dårligere lag en Newcastle. . Han hadde ikke hevet oss nevneverdig. . 
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. Juni 2008, 21:47 »
Når det er snakk om Arshavin eller hvordan han skriver det, så spørs det om han vil komme til oss... Dette her er bare et eks. ifølge det jeg leste på tekst tv her om dagen, så skulle City være ute etter å hente Ronaldinho for noe sånt som 300 mill, men om det er sant, vet jeg rett og slett ikke... eneste jeg vet er at det er mange klubber i PL som er interessert i å hente Arshavin, blant annet City, Arsenal, Everton, oss, ++... Hadde vært kos og fått en så stor spiller, men hvem vet... Kanskje han velger en "såkalt" mindre klubb, for å komme i rampelyset i PL, selvom jeg personlig ikke håper på det...  >:(... Men spørsmålet er fortsatt når skal KK gjøre sitt 2/3 kjøp...  begynner og bli noe utålmodig her kjenner jeg... Kanskje det ikke skjer noe i overgangsvinduet før EM er over... Synd at Nederland røyk ut mot Russland på lørdag den 21/6-08... :S
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.