20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #120 på: 18. Juni 2008, 00:00 »
Kan være mye det. Press får en også på seg etter å ha blitt valgt fremfor Trezeguet og Cisse, samt at han spilte glimrende og scoret 2 mål i debuten like før. Samt at hele Frankrike dessverre hadde et fælt mesterskap.
Men skal vel ikke avskrive Gomis som en Guivarch enda.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #121 på: 18. Juni 2008, 00:34 »
Sitat fra: Nettavisen
Wigan er nær en avtale med Kroatias spiss Ivan Klasnic. Han er gitt fri transfer av Werder Bremen. (Daily Mirror)

Dette må jo vi være med å lukte på!
En gratis, og ikke minst god, spiss. Er vel ikke ueffen på hodet heller?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 18. Juni 2008, 01:23 »
Jeg tviler på at budet på Gomis blir trukket tilbake pga et dårlig mesteskap, og glad er jeg for akkurat det. Han er en god spiller, hvorfor han ikke har vært god blir bare spekulasjoner, jeg tror uansett dette er godt nytt for oss (på en rar måte). Har også tro på at Sverige tar Russland imorgen som gjør at Arshavin ikke rekker å vise se nok frem for andre som skulle være interessert. Dermed sitter vi med Arshavin og Gomis i løpet av noen uker, det virker jo som en god deal. Blir spennende å se næremere helga hva som skjer med Gomis hvertfall....
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Emre(*)

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #123 på: 18. Juni 2008, 01:37 »
Ser ut som om det blir vanskelig med arda, da galatasaray nylig har fått en ny trener, som idag uttalte at arda blir værende.. Men alle har sin pris;)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 18. Juni 2008, 11:25 »
Rafael van der vart, og engelaar er spillere som vi bør prøve å hente

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #125 på: 18. Juni 2008, 11:58 »
Rafael van der vart  ser jeg på som så usannsynlig at vi får, at det er ikke vits å gå rundt å håpe engang.

En gratis Klasnic hadde helt klart ikke vært dumt.
sunt pueri pueri puerilia tractant

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #126 på: 18. Juni 2008, 12:36 »
Ja, tviler på at vi får Van der Vaart jeg og, men skulle gjerne sett Afellay i Newcastle drakta... Selvom dette egentlig bare blir spekulasjoner, så synes jeg personlig at han var brukbar i går. Men etter det jeg så i går så så det ut som han nok vil slite med tempoet i PL, når han faktisk sleit med Contra eller om det var Rat, en del ganger i går... Skulle gjerne også sett Engelaar, han var svær i går... Selvom det jo egentlig var mot et tafatt Romania da... Nå håper jeg personlig på at Sverige går videre. Grunnen er enkel:

Nederland har cruiset gjennom gruppespillet, er litt redd for at Russland kan bli en ekkel motstander i en kvartfinale...
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 18. Juni 2008, 12:40 »
Nå håper jeg personlig på at Sverige går videre. Grunnen er enkel:

Nederland har cruiset gjennom gruppespillet, er litt redd for at Russland kan bli en ekkel motstander i en kvartfinale...

Vel, jeg tror at vi har sjans på spillere som er gode, men som ikke får vist seg frem, derfor åper jeg på Sverige seier, så er Arshavin mer sannsynligvis vår til neste sesong..
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #128 på: 18. Juni 2008, 12:45 »
Med Van Basten som sjef finnes jeg IKKE redd for at Nederland skal tillate seg å slappe av uansett hvem de møter i neste kamp. Han er også i den heldige situasjonen at han kan putte innpå nærsagt hvem som helst fra stallen sin og fortsatt ha et vanvittig bra lag. Til tross for at vinnerne av mesterskap sjelden eller aldri starter så forrykende som Nederland har gjort har jeg de fortsatt som store favoritter til tittelen. Men er redd Italia's flaks igjen gjør at de når finalen.. De taper ikke 3-0 en gang til mot Nederland i samme mesterskap. Da ville ikke jeg vært trener eller spiller i Italias tropp...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 18. Juni 2008, 17:36 »
Faen så jævli det skal bli når Italia vinner finalen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 18. Juni 2008, 17:51 »
spillere som burde vere interessange :

guerreiro! helt klart et friskt pust i polen og ville vere en perfekt spiller ettersom newcastle er ute etter unge lovende

Derdiyok, har vist at han har god touch med ball og er en ypperlig tilrettelegger! viss vi skal hente noken erstatter for viduka burde han vere interessang. Og igjen en spiller som er ung og lovende.

Gomis har absolutt ikkje vist seg fram i em og vil vere en spiller som eg trur skal vere mulig å hente i og med at interressen vertfall ikkje har økt i em.. men dog en spiller som kan bli overflødig og et hinder for andre i klubben (carroll/viduka/martins)

Turan er virkelig en spiller vi burde håpe på som ville vere en stor forsterkning og er heilt klart verdt å gi en del penger for

Barnetta hadde heller ikkje vert så dumt.

croatia har mangen gode spillere som burde verdt vurdert, meiner olic var linka til oss tidligere og seier ikkje neitakk til en slik spiller.

Nederlands spillere kommer det til å bli ei rift av og det kan bety veldig store summer som gjer at eg er skeptisk til å hente spillere derfra, muligens affeley

arshavin har vi endå ikkje sett noke til, men han har jo tidligere sagt at newcastle er en interressang klubb. Men det som spøker litt for det kjøpet er at han spiller i russisk liga der dei har etterkvert skyhøge lønninger så vi har vel heller ganske lite å tilby anna en pl for denne gutten, som gjer at han er høgst usannsynlig

« Siste redigering: 18. Juni 2008, 17:59 av Human »

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #131 på: 18. Juni 2008, 18:16 »

Tror du vett like godt så meg at de ikke jør dt!!! satse på nederland vinne, då får eg 20 kasser øl i hus :D
Joey Barton 7

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 18. Juni 2008, 19:22 »
FORZA ITALIA!!! ;D

Jeg tror Nederland strander i semifinalen, det er typisk at de lagene som presterer best i innledende spill dabber av etterhvert. Jeg tror Italia slår Spania og at de får sin revansj mot Nederland, møter Tyskland i finalen og taper.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 18. Juni 2008, 19:48 »
jaja tiden vil vise ;) eg glede mg, håpe dt besta lage vinne/nederland :P ...de har vertfall vert best i gruppespillet... seie bare 3-0 eg kø1 hehehehe, å dt blir dt samma resultatet i semien ;)
Joey Barton 7

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 18. Juni 2008, 21:36 »

Noen steder der man kan tippe Italia som EM-vinner nå? Er nesten helt sikker på at de kommer til å stå igjen som vinnere til slutt. Gruer meg skikkelig.