20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #105 på: 16. Juni 2008, 15:48 »
Nå skal jeg ikke spekulere i HVORFOR han ikke lyktes i PL, men mener han ikke gjorde det. Om det har med fart, fysikk eller rett og slett presset han fikk på seg vet jeg ikke.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #106 på: 16. Juni 2008, 16:14 »
Eller så passa han bare ikke inn i klubben...tilfeldigheter som avgjör om en spiller lykkes eller ikke mener jeg. Kunnskapene synes jeg att Rozenhal har, men noen ganger funker det bare ikke..synd bare att det alltid er midtstopperne som kommer til klubben som ikke lever opp til forventningene...Boumsong, Marcelino, Bramble, O`Brien er bare noen eksempler.
D er nesten bare Woodgate(som dessverre var altfor mye skadet), Albert og delvis Dabizas som under de seneste 10 årene har gjort en bra figur..

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 16. Juni 2008, 16:18 »
Det er vanskelig å gå inn i et forsvar som ikke fungerer i det hele tatt og det er ikke så rart at mange av forsvarspillerne vi har kjøpt har floppet. De skal gå inn i et forsvar som sliter hardt og som samtidig består av mange spillere som aldri har spilt sammen med hverandre før. Når man også får kort tid på å prestere sier det seg selv at du skal være en spsielt god forsvarsspiller for å lykkes.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 16. Juni 2008, 17:50 »
Rozehnal sleit rett og slett med tempoet, jeg mener han ikke reagerte riktig til rett tid og slet med spilleforståelsen når tempoet var høyt. Han var ofte på etterskudd og det beviser bare at PL gikk hakket for fort. I EM har han gjort sakene sine bra mot lag som ikke spiller like hurtig som det spilles i PL.

Når det gjelder Cacapa så synes jeg han gjorde en ok sesong, men alle husker bare kampen mot Pompey og det er litt synd. Han hadde flere solide kamper denne sesongen. I motsetning til Roz så imponerte Cacapa med fin spilleforståelse og godt rutinert stopperspill(med unntak av Pompey kampen). Cacapa er også en kapteinstype og har masse rutine, så han kan være et greit bak-up neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #109 på: 16. Juni 2008, 22:15 »
Jeg vil ha Lukas Podolski. Bare synd at han sannsynligvis aldri ville dratt til Newcastle. Han ville nok blitt for dyr også.

Ellers, så kunne Torsten Frings vært noe.

Hva med Sionko kanskje? Eller Srna? Olic?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 16. Juni 2008, 22:56 »
Ja, synes også at Sionko har spilt bra for Tjsekkia i EM og virker veldig spennende. Det som er et minus med han er at han er 31 år og ikke akuratt er en ung og sulten spiller, men for all del, han jobber hardt og har et godt fotballhode. Ville sikkert ikke vært den dyreste spilleren heller i og med at han spiller i København. Andre spillere som har utmerket seg i EM som jeg kunne tenkt meg til NUFC er Arda, Van der Vaart, Moutinho, Ufjalusi, Derdiyok og Klasnic.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 16. Juni 2008, 23:04 »
Ein ting som er sikkert er at Gomez på Tyskland ikkje har stege i verdi hittil. Men no er dei vidare til kvarten, så han har fortsatt sjansen til å vise kva han kan. Men han har skuffa big time hittil.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 16. Juni 2008, 23:11 »
Tipper det blir Podolski - Klose fra nå av...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 16. Juni 2008, 23:54 »
Jepp. Jeg er ganske sikker på at Scweinsteiger tar venstre kanten, mens Podolski kjøres opp på topp mot portugal. Jeg hadde store forventninger til Gomez i EM, men han har vært veldig skuffende. Det samme gjelder til en viss grad Klose også, synes heller ikke han har vært veldig imponerende.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 16. Juni 2008, 23:56 »
Den missen til Gomez idag kommer jo til å være høydepunkt på alle EM-DVDer som blirgitt ut i 50 år fremover. Han har på ingen måte overbevist, men det har forsåvidt ikke Gomis heller...
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #115 på: 17. Juni 2008, 16:45 »
Jeg synes Klose har imponert veldig. Men ikke som målgjører. Der har han vel skuffet.
Men spillet hans og resten, har imponert meg. Hvertfall i forhold til resten av Tyskland.

(FYI: Vet ikke om det har noen betydning, men så ikke Tyskland - Kroatia)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 17. Juni 2008, 17:03 »
Forskjellen på Klose og Gomez er at sistnevnte har fått flere gode sjanser, men mislyktes fullstendig. Klose har aldri fått de helt store scoringsmulighetene. De gangene han har kommet gjennom har det vært en medspiller bedre plassert, som han har gitt ballen til.

Hvis Klose hadde fått den muligheten Gomez fikk mot Østerrike, hadde det GARANTERT vært 1-0.

Klose har imponert mer enn Gomez, i den forstand at han er rimelig god venn med ballen, han vinner mye i lufta og han kunne hatt flere assists.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #117 på: 17. Juni 2008, 20:42 »
Var vel det jeg gjorde et ærlig forsøk på å få frem i innlegget mitt også ;)
Men for all del, er jo like viktig med slike spillere. Som finner bedre plasserte spillere, og kan komme med slike innlegg som han gjorde til Gomez.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 17. Juni 2008, 23:52 »
En spiller som ihvertfall ikke har økt sin verdi under EM: Bafetimbi Gomis!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #119 på: 17. Juni 2008, 23:57 »
Hehe. Kan vel trygt sies. Men er vel ikke umulig at hans innsats (mangel på det?) har skremt bort klubber da. Det kan være positivt for oss, eller så kan det være negativt. Enten det at det har skremt bort oss, eller at det er en grunn for det.
Men så er han vel kanskje ikke store gutten enda, og har sine beste år foran seg.
Så jeg vet ikke hvor mye det ligger i Gomis lugumbre innsats i EM.