20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: EM - Hvem vil Keegan ha?  (Lest 44753 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: EM - Hvem vil Keegan ha?
« Svar #90 på: 15. Juni 2008, 22:13 »
Endrer denne jeg...
Faen.
« Siste redigering: 15. Juni 2008, 22:38 av Kristoffer Eilertsen »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 15. Juni 2008, 22:37 »
Det skrev vi litt tidlig, gitt!

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 15. Juni 2008, 22:50 »
Heregud for en spiller Arda er, burde være førstepri å få singert han nå.. Blir imponert så opg si hver gang han har en ballberøring.. Utrolig bra kamp forresten.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

RHCP14

• Gjest
« Svar #93 på: 15. Juni 2008, 23:06 »
Prisen hans er nok stige noen mill berre etter denne kampen er eg redd....Fy faen for ein spiller! Minner om Diego. Kan snu kamper åleine..

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 15. Juni 2008, 23:09 »
fy faan vi må få signert arda turan før det er for sent!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 15. Juni 2008, 23:23 »
Er redd det allerede er forseint altså.
Kan ikke tro at en slik spiller skal velge Nord-Øst England og et Newcastle uten e-cup desverre. Tipper nok at det er flust av andre storklubber som også ønsker han, og da har vi desverre ikke mye å stille opp med. Men vi kan jo alltids drømme! Hadde uten tvil vært et kanonkjøp.

Klovnen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #96 på: 15. Juni 2008, 23:45 »
Faen, eg blei forbanna når Tyrkia gjekk videre. Hadde det ikkje vore for den siste halve timen av kampen hadde me nok hatt gode kjangsar på Arda Turan.
Men nå e nok det kjørt, fy faen for ein mann

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #97 på: 16. Juni 2008, 08:18 »
Fantastisk kamp av Arda. Og han ble vel ikke noe mindre atraktiv for andre klubber nå nei  :-\ Men men..

LordJerec

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #98 på: 16. Juni 2008, 11:56 »
Ja, når jeg så mer nøye på Arda, så imponerte han meg i går og, så det hadde vært fint å få han til NUFC, men trur nok vi bare kan glemme han nå, på grunn av at prislappen nok har steget en god del etter den siste kampen i går mot tsjekkia...

Eller så imponerte også inler i den andre kampen mot Portugal, selvom Scolari hadde spart de fleste stjernene sine.

Skulle gjerne ha sett Servet i newcastle og, men vet ikke helt om det er noen vits i å signe ennå en "såkalt" Rozehnal, de er jo forsåvidt ikke samme spillertyper da, men personlig trur jeg vi trenger en venstre bekk eller back husker ikke helt hva man sier i Norge.. Men hvem vet kanskje det er flere som imponerer i Østerrike - Tyskland i kveld...  :o
Alle for Newcastle og alle for 1 King Kev.

RHCP14

• Gjest
« Svar #99 på: 16. Juni 2008, 12:15 »
Rozenhal var forøvrig JÆVLI god i går....

Jochen

• Flaskebærer
  • *
  • Evig savn </3
    • Vis profil
« Svar #100 på: 16. Juni 2008, 12:39 »
Helt enig! Rozehnal var helt fantasisk igår.. Det var så jeg spurte meg selv, når Newcastle har det forsvaret de har, hvordan kunne de selge Rozehnal? :P

« Siste redigering: 16. Juni 2008, 12:42 av Jochen »

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 16. Juni 2008, 15:12 »
Det er faktisk forskjell på å spille én god kamp i et mesterskap og å spille stabilt bra en hel sesong i PL
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 16. Juni 2008, 15:23 »
Det er faktisk forskjell på å spille én god kamp i et mesterskap og å spille stabilt bra en hel sesong i PL

Enig, men fyren har jo vært outstanding hele EM. Tror rett og slett ikke Rozenahl passet inn i PL, selv om han uten tvil er en god spiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 16. Juni 2008, 15:25 »
Det at han kom til Newcastle hjalp vel på mange måter heller ikke på. Får ikke mye rom for å tilvenne seg ligaen over tid i denne klubben. Han starta jo strålende i Newcastle-drakta må huskes på, før ting begynte å gå i oppoverbakke.
Dessuten viste han i mine øyne dårlige holdninger, da han klaga over et fåtall kamper som anker og venstreback når vi hadde få mann tilgjengelig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 16. Juni 2008, 15:46 »
Han anklaget jo på et tidspunkt klubben for å prøve å få ham til å se dårlig ut.
Det er utvilsomt dårlige holdninger, og det trenger vi ikke.

Det er lett å skylde på at han ikke har fart eller fysikk til å spille i PL, men Cacapa synes jeg har gjort sine saker helt okey, og han er mye tregere enn Rozenhal og ikke nevneverdig mye sterkere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon