20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny mobiltelefon  (Lest 27096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ny mobiltelefon
« Svar #30 på: 09. Mars 2010, 18:53 »
Må du ikke ''laste ned'' musikken fra spotify til mobilen for å kunne spille i offline mode?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #31 på: 09. Mars 2010, 19:02 »
Joda, men det gjør man jo når man er koblet til trådløst nett.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #32 på: 09. Mars 2010, 19:17 »
Noen som har noen erfaringer med Sony Ericsson Aino ?
Jeg har lyst på ny tlf, og har gode erfaringer med SE.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

MaKo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #33 på: 09. Mars 2010, 19:38 »
Gå for HTC Desire / Legend Anders ;) De kommer slutten av mars..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 09. Mars 2010, 23:03 »
Var det ikke den SE-tlf der som fikk elendige karakterer i test pga at den var jævla treg?
Må etterhvert kjøpe meg telefon selv når jeg får forsikringspenga for dataen min - da vurderer jeg HTC eller iPhone.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #35 på: 10. Mars 2010, 00:06 »
Er litt skeptisk til iPhone. Hørt det er mye rart med den?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 10. Mars 2010, 05:22 »
Iphone er rett og slett ganske genial, jeg var jævlig skeptisk til den selv før jeg kjøpte den.
Mye av grunnen til at jeg liker den er nok fordi den er veldig enkelt i bruk, ganske solid er den også.
Jeg har mista den flere ganger i gulvet/bakken, og den funker fint fremdeles.  :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 10. Mars 2010, 11:47 »
Det jeg også har inntrykk av. Har en original iPod som jeg kjøpte like før militæret, den fikk jeg bytta i en helt ny gratis fra Apple en mens jeg enda var i militæret da jeg kjørte AG-kolba i skjermen. Den iPoden har jeg hatt siden, mistet mange ganger i gulvet - men den funker like bra som da den var ny.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #38 på: 10. Mars 2010, 20:20 »
Jeg hadde HTC smartphone tidligere men hadde så mye bugs med den at jeg heldigvis fikk meg en iPhone 3GS eller hva den heter. Iallefall siste versjon.

Jeg digger den, og bruker spotify på kontoret og "offline" på flyet. Funker fint som faen.
E-mailer er en drøm. Har ikke helt vent meg til SMS funkjsonen ennå der man lagrer strengen i samtalen automatisk, omtrent som gmail. Er vel mest fordi det er uvant for meg.

Fergeturene til og fra jobb går som en røyk med den fantastiske surfemuligheten på denne telefonen. Digger at den automatisk logger seg på tilgjengelige nettverk på fergekaia, bussen, jobben og hjemmet. KONGE!

Svakhetene er:
Ganske dårlig kamera
Kan kun kjøre en applikasjon om gangen (av egeninstallerte aps mener jeg)
Kort levetid på batteriet

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 10. Mars 2010, 20:28 »
vi fikk ikke lov til å kjøpe iphone gjennom jobben fordi det ble sett på som et leketøy :P

jaja, bestillte htc hd2'en. regner med de finner en løsning på spotify der etterhvert =)

tomejohansen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #40 på: 16. Mars 2010, 18:17 »
Kjøpte meg Samsung i8910 Omnia for et par uker siden. Genial telefon som har alt jeg trenger hvertfall. 8mp kamera, god musikkspiller, bra grensesnitt, stor og veldig klar skjerm samt enkle løsninger for epost og surfing. Var igrunn litt skeptisk til touchskjerm, men når jeg først har fått prøvd det er det jo genialt.
Det at man også kan filme i meget god kvalitet er jo også en god ting, spesielt for meg som har både unger og hund. Vet jo aldri når de finner på noen sprell, så genialt å bare kunne dra opp tlf og filme små "snutter" :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #41 på: 07. April 2010, 18:06 »
Vurderer å gå til innkjøp av iPhone til sommeren.
Men er litt usikker på hvilken jeg skal kjøpe.
8GB eller 16GB. Skjønner jo selvfølgelig at det er større plass på 16GB, men hvor mye plass trenger man egentlig? Noen som har noen erfaringer her?
Har en iTouch på 8GB, og den gjør susen mtp musikken. Plass til mye musikk.
Ettersom jeg da har en iTouch, er behovet for 16GB da tilstede på en iPod?
Tar diverse "apps" stor plass?

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #42 på: 07. April 2010, 18:28 »
16GB. Rett og slett fordi 8GB ikke eksisterer lenger :P Alternativet blir 32GB. Når du har iPhone får du jo en iPod touch på kjøpet, så det enkleste blir jo og legge all musikken over på iPhonen.

16GB vil nok være nok dersom du ikke har mye filmer eller veldig mye musikk og applikasjoner du har lastet ned.

Et alternativ til iPhone kan jo forresten vær HTC Desire som kommer snart. Vurderer og kjøpe den selv, og har lest noen utenlandske tester som sier at den er bedre enn iPhone :)
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #43 på: 07. April 2010, 18:46 »
De har jo 8GB på Chess.no :P

Da faller nok valget på 16GB når jeg skal kjøpe.
Har jo en bærbar pc jeg drar med meg på turer og slik, så filmer blir det veldig lite av. Så i tillegg til Ipod Touch, tror jeg at jeg hvertfall ikke trenger mer enn 16 GB.
Men er det fortsatt ikke MMS-muligheter på iPhone?

EDIT: Så det var MMS på 3GS :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 07. April 2010, 19:15 »
Da er det 3G-versjonen i såfall, men når du først skal kjøpe er det vel like greit og gå for den nyeste versjonen? ;)