20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatlag # 1  (Lest 20521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #75 på: 18. Juli 2008, 05:12 »
Det e jo førbanna sjitsnakk :D
Glimt vant cupen i 93, tok sølv i TL 93 og 03, sølv i cupen i 03. Blant ainna!
No doubt, no doubt! For ikke å snakke om at vi har fostra noen av de største spillerne norsk klubbfotball noensinne har sett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #76 på: 18. Juli 2008, 09:18 »
La oss ta bare fra 90-tallet da:  2 sølv og 1 bronsje,  3 cupfinaler med 1 seier!     Nu har ikke æ gidda sjekk ka TIL har, men tror ikke det e så veldig mye bedre!
                                                      TIL   U   B/G
Statistikk lagene imellom:   Totalt 47  16   8    23

no vant vell TIL en av de cupfinalene mot nettop Bodø Glimt da.. Så vi kan vell gi Til 2 poeng for det:)

Det beste til har klart at posisjon som jeg har funnet er 2 plass i 1990m og 4 plass på tabbelen i 2000 og 2004. også kan vi ikke stikke under en stol at TIL har holdt seg stabilt oppe i Tippeligaen:) de var nede 1 år, men tok førsteplassen på tabbelen det året de gikk ned. Så Til skal ha poeng for at de holdt seg oppe 1 år lengre en Bodø Glimt, samt at de fikk høyere plassering i første divisjon:)

Ergo... Til har levert best siden 90 tallet:) Og Til ligger godt plassert over BG for øyeblikket... ennå et poeng:D

Det du prøver å si er at 1 sølv og 2 4 plasser (TIL) er bedre enn 2 sølv og 1 bronsje (B/G) pga dere vant adeccoen når dere va nede!    hmmm, ja vanskelig å argumentere mot ett slikt regnestykke ::)
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 18. Juli 2008, 13:32 »
Dette kan gå videre i all evighet. Umulig å overbevise mennesker som er født i mørket! ;D
Minner meg om en kjent en, som er jævla oppegående, men som samtidig har umulig for å se de helt åpenbare sviktene i USAs og FRPs måte å tenke på....  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 18. Juli 2008, 13:45 »
-Brann
-Man Utd

-Vålerengens IF
-Lillestrøm
-Molde
-Tottenham
-Liverpool

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #79 på: 18. Juli 2008, 19:09 »
selvfølgelig Sunderland og Middlesbrough.  som er en selvølge for oss som elsker NuFc.
Etter dei var det ManU, men Liverpool har tatt plassen deira.

Ser det er mange som hater Tottenham, noe e skjønner, men for min del så er det et lag som kun irritere meg pga dei får
spillerene som vi vil ha, men det er et lag  på vei opp og kan konkurrere med dei 4 store snart, og da må no dei gjøre de som må til.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 02. Aug. 2008, 15:53 »
1. Forbainna spurs
2. Man Utd
3. Mackems

Collina

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #81 på: 04. Aug. 2008, 00:11 »
Eg er Manchester United-supporter. Og forresten, eg hater alle desse "Mænju-supporterene" like mykje som dere. Men som klubb kan me jo ikkje noko for at me får slike supportarar. Eller, jo. Sjølvsagt. Suksess avler popularitet, popularitet avler idioter. Uansett, dere forstår kva eg meiner. Her er i alle fall ei liste som neppe er spesielt annleis enn lista til dei fleste United-supportarar:

Mi liste:
1. Liverpool
2. Manchester City
3. Real Madrid

Under der kjem Leeds, Arsenal og Chelsea i ein ganske tilfeldig rekkefølgje. Er heller ingen stor fan av Bolton, men det er ikkje akkurat noko hatlag heller.

Norsk fotball bryr meg ikkje så voldsomt akkurat, men har aldri likt Vålerenga spesielt godt.
M.U.F.C.
The Religion

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #82 på: 04. Aug. 2008, 00:18 »
Greier ikke å ha noe hatlag lengre. Men det blir nok lenge til jeg holder med Spurs, Liverpool, ManUtd eller Chelsea i en kamp, for å si det sånn.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. Aug. 2008, 23:37 »
La oss ta bare fra 90-tallet da:  2 sølv og 1 bronsje,  3 cupfinaler med 1 seier!     Nu har ikke æ gidda sjekk ka TIL har, men tror ikke det e så veldig mye bedre!
                                                      TIL   U   B/G
Statistikk lagene imellom:   Totalt 47  16   8    23

no vant vell TIL en av de cupfinalene mot nettop Bodø Glimt da.. Så vi kan vell gi Til 2 poeng for det:)

Det beste til har klart at posisjon som jeg har funnet er 2 plass i 1990m og 4 plass på tabbelen i 2000 og 2004. også kan vi ikke stikke under en stol at TIL har holdt seg stabilt oppe i Tippeligaen:) de var nede 1 år, men tok førsteplassen på tabbelen det året de gikk ned. Så Til skal ha poeng for at de holdt seg oppe 1 år lengre en Bodø Glimt, samt at de fikk høyere plassering i første divisjon:)

Ergo... Til har levert best siden 90 tallet:) Og Til ligger godt plassert over BG for øyeblikket... ennå et poeng:D

Det du prøver å si er at 1 sølv og 2 4 plasser (TIL) er bedre enn 2 sølv og 1 bronsje (B/G) pga dere vant adeccoen når dere va nede!    hmmm, ja vanskelig å argumentere mot ett slikt regnestykke ::)

jeg må si at det er godt at vi ble enig til slutt 8) er en hel helt til å argumentere skjønner du :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 06. Aug. 2008, 13:18 »
Men det er ingen som tenker på at Glimt har holdt seg oppe i mange år, til tross for å ha vært nederlagsdømt omtrent hvert eneste ett av dem?
Og ja, hvem var det som ansatte Otto Ulseth som hovedtrener?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 06. Aug. 2008, 17:29 »
Det er fordi Glimt har hatt en klar fotballfilosofi over flerfoldige år, og bygget opp en kultur rundt dette. Samt at vi er Norgesmestre til å gjøre mye ut av lite.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #86 på: 06. Aug. 2008, 19:03 »
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan det går an å hate B/G. Hvorfor!?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 07. Aug. 2008, 13:33 »
Det er utenfor min fatteevne også, Olav.
Jeg har full forståelse for hvorfor noen hater Tromsø. Jeg begynner å få nok av den selvsikre gjengen selv.
Men Bodø/Glimt? Det finnes ikke en eneste god grunn til å ikke like Glimt.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 07. Aug. 2008, 15:42 »
Det er utenfor min fatteevne også, Olav.
Jeg har full forståelse for hvorfor noen hater Tromsø. Jeg begynner å få nok av den selvsikre gjengen selv.
Men Bodø/Glimt? Det finnes ikke en eneste god grunn til å ikke like Glimt.

Du lever i en særdeles subjektiv verden skjønner jeg!!!

Ikke det at jeg på noen måte hater bodø glimt, men dette er veldig "fra person til person" da!! Mange i dette landet her som ikke kan fatte at noen liker RBK f.eks....men det gjør jo du....skjønner?

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Aug. 2008, 16:49 »
Hva galt har Bodø/Glimt gjort da?
Mens de spilte i adecco solgte de jo alle sine beste spillere.
Jeg har problemer med å forstå at selv Tromsø-supporterne kan mislike Glimt.

Jeg kunne kanskje sagt at jeg ikke kan forstå hvordan noen kan mislike RBK også, det er i og for seg riktig det også, men det er ikke mulig å sammenligne storklubben og gullgrossisten RBK med Bodø/Glimt.