20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League klubbenes transfersommer foran sesongen 2008/09  (Lest 21560 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
ManU sin tropp er mer enn sterk nok til å vinne PL også uten Ronaldo...Og uansett vil nok en erstatter bli hentet inn.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Håper virkelig Manu blir tvunget til og selge. Ronaldo er uerstattelig sjølv om ein kan bli litt bekymra over kva Sir Alex kan finne på og hente inn av erstatninger for 800 mill. Uten Ronaldo vil muligens Manu ha eit lite scoringsproblem. Han har jo stått for over 40 mål og sikkert ein god del assists.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Glad det ikke er vi som betaler £5,5 for Sidwell!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Hvis Barry drar til pool og de får inn Sidwell er Villa tydelig svekket, men man får se hvordan O'Neill takler situasjonen...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Aaron Ramsey klar for ManU...Synd at vi ikke har prøvd oss på han. Virker som et stort talent.

Han havnet i Arsenal i stedet..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Synes det hadde vært best om Ronaldo hadde blitt plassert på tribuneplass jeg slik han holder på, mindre loijalitet skal man lete lenge etter. Husker jo også oppførselen han viste ovenfor Rooney under VM .. Blir han solgt tipper jeg Man Utd får inn Silva fra Valencia eller noe i den duren.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Synes det hadde vært best om Ronaldo hadde blitt plassert på tribuneplass jeg slik han holder på, mindre loijalitet skal man lete lenge etter. Husker jo også oppførselen han viste ovenfor Rooney under VM .. Blir han solgt tipper jeg Man Utd får inn Silva fra Valencia eller noe i den duren.

Fordi han er en twat, det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil

At Ronaldo ofrer seg for fedrelandet over lagkamerat på klubblaget skal han nå egentlig ha kredd for synes eg =s
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

BallaJazz

• Gjest
Ser ut som at Deco er på vei til Chelsea..

BallaJazz

• Gjest
http://www.vg.no/sport/fotball/em/08/artikkel.php?artid=500614

Cristano Ronaldo forsvinner fra Man Utd :D ;D.Da blir det nye overgangs rekord!.Uten tvil..750-800 mill vill jeg tro?

ScandinavianMagpie

• Gjest
Og der leder Tyskerne 2-0 mot Ronaldo & co. Tipper Ronaldo i morgen forteller verden hvilken klubb han ønsker å spille for. Og jeg setter penga mine på Real Madrid.

Cristano Ronaldo forsvinner fra Man Utd :D ;D.Da blir det nye overgangs rekord!.Uten tvil..750-800 mill vill jeg tro?

Ja som jeg sa i går allerede, men dette lå jo i luften. Hvis jeg var han ville jeg ikke vist meg i Manchester med det første...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Og der leder Tyskerne 2-0 mot Ronaldo & co. Tipper Ronaldo i morgen forteller verden hvilken klubb han ønsker å spille for. Og jeg setter penga mine på Real Madrid.

Ja som jeg sa i går allerede, men dette lå jo i luften. Hvis jeg var han ville jeg ikke vist meg i Manchester med det første...
Det har vel vært kjent i over en uke nå at Ronaldo ønsker å gå til Real, så at du sa det i går er vel ikke så stort! ;)

BallaJazz

• Gjest

Det har vel vært kjent i over en uke nå at Ronaldo ønsker å gå til Real, så at du sa det i går er vel ikke så stort! ;)

Nei.Jeg har ikke sagt eller trodd det er så stort heller Einstein ;).Jeg la ut linken til den når jeg så oppslaget på vg.Men såklart er det bra at Man utd mister han selvom dem uten tvil enda er en gullkandidat.

ScandinavianMagpie

• Gjest
var nok meg han siktet til. Og nei d var ikke så stort.