20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Takk til Newutd  (Lest 6595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Takk til Newutd
« på: 08. Juni 2005, 20:21 »
Newutd.com når stadig nye høyder. Jeg vil faktisk våge å si at både siden, og forumet er bedre enn det NUFC kan tilby den dag idag. Det ville jeg ikke ha trodd for et år siden. Nå i ettertid kan det innrømmes at siden var langt mindre oversiktlig, og at forumet slet med å få aktive brukere. Det er en rekke mennesker jeg vil takke ved sesongslutt.

Nordin Chena og Thomas Hansen ikke minst. Dere har virkelig stått på, og gitt oss Newcastle-supportere et godt tilbud.

Vil også sende en takk til Euronics. Veldig fint at de støtter newutd syntes jeg. Er jo en fin kjede det.

Har kommet mange nye skribenter på forumet mot sesongslutt, og det er bare å glede seg til neste sesong.

Newutd er en bedre side enn NUFC. På forumet deres er det jo bare tullprat, og seriøsitet er jo ikke tilstede. Slik er det ikke her. Her er kun det saklige godt nok.

Men jeg etterlyser som sagt, alder på profilen og ikke minst litt informasjon om Newcastle by på siden.

Nok en gang: Takk for en herlig side!

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #1 på: 08. Juni 2005, 21:11 »
Ja, denne siden er så absolutt den beste siden for norske Newcastle-fans. Der den andre kun linker til nyheter, så er det artikler på norsk hver eneste dag her på newutd.com. Jeg kan engelsk, men liker bedre at det er nyheter på norsk. Slipper å linkes hit og dit på jakt etter nyheter. Det viser også at siden drives mer seriøst, da det faktisk krever mer tid når man skal legge ut siste nytt.

Når dte gjelder forumet så er dette forumet sin standard milevis foran det andre. På det andre er det mye tull, og elendig quoting som får innlegg til å se uoversiktlige ut. I tillegg fjernes til stadighet eldre poster. Noe som er fint med et forum er å kunne se tilbake 1 år i tid og se hva man skrev da. Jasså, så jeg mente at det ville være en god idê å investere transferpengene i Torres. Ja, så feil kan man ta når man ser innsatsen hans i år...

Man kan argumentere med at gamle poster tar opp mye plass, men jeg er en av de som liker å ha noen tilbakeblikk nå og da. Det er en sann fryd å se at man har hatt rett angående enkelte saker, samtidig som man kan se på de feilaktige utsagn en kom med.

Staben har min fulle støtte. La det fortsette slik.
Carr har altfor få landskamper for England!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #2 på: 08. Juni 2005, 23:33 »
Slenger meg på denne. Må si jeg er imponert over det dugnadsarbeidet som legges ned på siden. Jeg er spesielt imponert over at man har jobbet og oppdatert siden hele tiden, også i juleferier og påskeferier. Dette har ikke vært tilfelle ved NUSSC sin side. Der tok man en juleferie på nesten 3 uker (!). De (han) har også tatt seg ferie nå nylig.

Kvalitetsmessig er det jo klasseforskjell på denne siden og NUSSC siden. Folka her lager sitt eget produkt (egne artikler) og oversetter artikler fra engelsk til norsk på en god måte. På NUSSC sin side linker man til allslags tullerykter fra useriøse sider som The Sun og TeamTalk. Det skjer heldigvis ikke her!

Egentlig så er jeg ganske overrasket over at det ikke er flere som har oppdaget denne flotte siden, men det er hyggelig å se at det kommer stadig flere seriøse debattanter til siden. Fortsetter det gode arbeidet på denne siden kommer den til å fosse forbi NUSSC både når det gjelder antall besøkende og antall forumbrukere. Det vil kanskje ta sin tid, og det forutsetter at Newutd.com fortsetter i samme stil og forbedrer seg enda mer og at NUSSC fortsetter sin enkle og useriøse stil.

Lykke til videre!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #3 på: 09. Juni 2005, 07:59 »
Jepp. Ein glimrende jobb er gjort.

Kommer ikkje til å fornye Kontrakten hos W######t. Skal ble fint å slippe å ha noko men å gjøre. 8)

Stor takk til Newutd.com
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #4 på: 09. Juni 2005, 10:47 »
Føyer meg inn i rekken her jah!

Er bare å gratulere å takke for en kjempebra side, og et kjempebra forum, selvom det er alle som bruker forumet som er med på å gjøre det bra, ville det likevel ikke vært mulig uten de før nevnte ildsjeler! :)

Bjørn -  :D
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Noreng

• Gjest
Takk til Newutd
« Svar #5 på: 09. Juni 2005, 15:01 »
Me too....

Dette er MYE! bedere side enn NUFC....  

spess. det med at dere skriver de selv og linker...

Men jeg er redd noe av forumet blir ødelagt om et år ell noe....

Grunn: Nye folk.

300 registrete brukere....
Det blir liksom så kjeit :(
Her er det sånn at du på en måte kjenner alle sammen og når det kommer nye blir du kjent med døm :P Mye bedere enn Man U og Liverpool sider der du kanskje klarer og huske navnet på en :(
Håper dere klarer og holde glåden i newutd.com!:)

Og dere: Ikke anbefal denne siden til noen :) =)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Takk til Newutd
« Svar #6 på: 09. Juni 2005, 15:22 »
Nå tror jeg ikke at du trenger til å bekymre deg for det Noreng. Newutd vil alltid ha sine faste forumbrukere. Men vi må selvsagt regne med at det kommer nye skribenter en gang iblant. Kjenner personlig ingen Newcastle-supporter og har dermed ingen å anbefale denne siden til. Men hadde jeg kjent en, så ville jeg selvsagt ha rådet han/hun til å bli med her.

Blir det mange mennesker, blir det masse rot, og moderatorene får ikke noe særlig styring. Det er flere andre forum som er et tegn på det. Fem-seks innlegg blir postet på en tråd, før tråden drukner i hundrevis av nye tråder. Dessuten har forumbrukerne lite kunnskap om hva det egentlig innebærer å være med i diskusjoner på forum. Det betyr, nye tråder per minutt, tullprat hele veien, rot og at ingen følger reglene.

Derfor er jeg svært fornøyd med at Newutd slår hardt ned på slikt.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #7 på: 09. Juni 2005, 16:45 »
Sitat fra: "Noreng"

Her er det sånn at du på en måte kjenner alle sammen og når det kommer nye blir du kjent med døm :P Mye bedere enn Man U og Liverpool sider der du kanskje klarer og huske navnet på en :(

Problemet er vel ikkje folka i seg sjøl men kordan dei bruker forumet.... Går Fint med mange folk vist alle debatterer seriøst og ikkje starter tråder om alt slags vas og tull i hytt og pine...
   Men det er jo vanlig prosedyre det at jo fleire folk som forumet tar opp jo meir tulleposting blir der...
Er ein Newcastle supporter så er ein velkommen hit er ein ikkje ???
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Takk til Newutd
« Svar #8 på: 09. Juni 2005, 17:07 »
Sitat fra: "Benson"

Problemet er vel ikkje folka i seg sjøl men kordan dei bruker forumet.... Går Fint med mange folk vist alle debatterer seriøst og ikkje starter tråder om alt slags vas og tull i hytt og pine...
   Men det er jo vanlig prosedyre det at jo fleire folk som forumet tar opp jo meir tulleposting blir der...
Er ein Newcastle supporter så er ein velkommen hit er ein ikkje ???

Helt korrekt Benson. Vi vil ha så mange som mulig inne på forumet, men det er et absolutt krav å være saklig og å poste tråder på mer enn én line, for å si det sånn.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

DanMan

• Gjest
Takk til Newutd
« Svar #9 på: 13. Juni 2005, 13:12 »
Må kaste meg på og hylle dere alle som på noen måte er deltakende på denne siden, og dermed bidrar på individuelt vis til å holde en ekstremt høy standard!  :D

Skjønner forsåvidt skepsisen din, Noreng, du føler kanskje også at dette er som en trivelig liten familie? Det gjør i allefall jeg, men vil mer enn gjerne også ha flere seriøse fans her inne. Vi har jo et stort hus.  :lol:

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Takk til Newutd
« Svar #10 på: 13. Juni 2005, 20:11 »
Ja, de trenger konkurranse. Samtidig synes jeg dette forumet er x-antall ganger bedre (!) (ikke bedere) enn forumet på nufc.no. Får mye mer ut av å lese og å diskutere på disse sidene.
Howay the lads!!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #11 på: 14. Juni 2005, 21:01 »
Sitat fra: "Noreng"
Me too....

Dette er MYE! bedere side enn NUFC....  

spess. det med at dere skriver de selv og linker...

Men jeg er redd noe av forumet blir ødelagt om et år ell noe....

Håper dere klarer og holde glåden i newutd.com!:)

Og dere: Ikke anbefal denne siden til noen :) =)

nokon har allerede ambefalt meg denne siden :wink:
Den kikker ass når det gjelder seriøse debatter.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Takk til Newutd
« Svar #12 på: 22. Juni 2005, 21:47 »
Jeg er imponert over Newutd.com, det må jeg få lov til å si.
Newutd er allerede bedre enn newcastle.no...

Kjempegodt jobba!!!!! :D  :!:  :!:  :!:

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Takk til Newutd
« Svar #13 på: 26. Juli 2005, 18:31 »
Fytti grisen så mange nye medlemmer her den siste uken, er jo genialt :)

Lurer på hva det skyldes jeg, er vel "reklameringen" som gjør det...eller rett å slett at flere finner ut at Newcastle er det beste laget i verden :)

Bjørn - black&white
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Moods

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Takk til Newutd
« Svar #14 på: 26. Juli 2005, 23:50 »
Ja, imponerende! Vil også få gratulere med over 100 (108) medlemmer på forumet!
Howay the lads!!