20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 11/05 Everton - Newcastle  (Lest 46625 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 11/05 Everton - Newcastle
« Svar #15 på: 08. Mai 2008, 16:03 »
Jeg kan gi mange. Eksempelvis alle kampene han har spilt for Newcastle United. Ikke siden tiden i Leeds har denne spilleren vært brukbar. Nå er han søppel og en ung, sulten spiller som Carroll bør selvsagt komme foran i køen. Smith gjør jo ikke annet enn å få gule kort og springe hodeløst rundt på banen. Uenig? Motbevis meg da for helvete!
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Mai 2008, 16:29 »
Toeeelopp, det har jer siden jeg sitter med gips fra fingre til skulder, grunnet knust håndledd.
Så ifra min side blir det nok noen skrivefeil fremover ;)

Med all respekt, det er vel hodet som avgjør om man skriver riktig eller feil og ikke x-antall knekte fingre eller et knust håndledd. Så med mindre du har toppetasjen i gips, så er det vel ikke noen unskyldning for å skrive feil.. ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Mai 2008, 16:56 »
eller bare det at Carroll er en bedre fotballspiller enn Smith

Gi meg et bevis på det da.
Det handler vel mer om at Carroll går ut i hundre når han kommer på banen, og øker innsatsnivået etterhvert.
¨Carroll klarer å treffe med pasningene  sine, Carroll prøver ALT han kan for å vinne hodedueller, komme seg i scoringsposisjon og jobber livet av seg.
Smith går ut på banen og ser ut til å tenke at en heading, en takling og én presis pasning for holde, resten kan jeg bare late meg.
Sånn har han ihvertfall gått ut på banen i HVER ENESTE KAMP siden Kevin Keegan tok over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Mai 2008, 23:00 »
Her er pressekonferansen til newcastle før evertonkampen som alle vet er flyttet en dag fram i tid fordi keegan skal til london i morra og snakke ashley.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7390273.stm

Kanskje det er en signering på gang i det sjulte :P
« Siste redigering: 09. Mai 2008, 01:27 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #19 på: 08. Mai 2008, 23:40 »
London avisene som hele tiden leter etter en "sensasjon" i Newcastle mener å vite at han skal dit for å få kjeft pga hans ærlige uttalelser i media etter Chelsea kampen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Mai 2008, 23:41 »
Begynner igrunn bli møkk lei all hovedstadspresse som krisemaksimerer mer enn det som gjøres her inne jo!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Mai 2008, 02:18 »
Når Viduka ikke spiller i det systemet vi stiller med (4-3-1-2) blir vi ganske fort for lette oppe på topp, som flere her inne har poengtert. Hva med et formasjons skifte til neste kamp? Kanskje en ren 4-4-2 formasjon nå som millner er tilbake med to kontrings kjappe spisser og en mer defansiv venstre kant ( eller hva med å gi zoggy en siste sjangs?). På den andre siden har vi vert litt for lette defansivt med bare to sentrale mitdbanespillere, men med Viduka ute og med de alternativene vi har for å gå inn i "targetman"  rollen ( Smith laaaaangt fra formen , Carrol kanskje for uruttinert til å binde opp spillere) så ser et formasjons skifte ut som en godt alternativ for å løsne opp kabalen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #22 på: 09. Mai 2008, 09:48 »
Satser på dette laget:
Harper
Beye-Taylor-Faye-Enrique
Geremi-Butt-N'Zogbia
Owen
Carroll/Smith-Martins

Tipper vi spiller samme system som tidligere og at Smith/Carroll får jobben til Viduka.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Mai 2008, 10:28 »
I følge teamtalk er Milner utelatt fra kamptroppen. Helvette

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Mai 2008, 10:52 »
vil heller at han ikkje spiller om han ikkje er helt klar enda
- carry on!

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Mai 2008, 11:00 »
stiller meg på sida til alle de som ønsker Carroll fremfor Smith. Smith har jo brukt opp de sjansene han har fått.

Chelsea kampen er et godt eksempel, hvor vi burde ledet og spilte bra i første omgang, men når Smith kom innpå mista vi rytmen og det gode spillet. Så i mine øyne spiller han ikke bare dårlig, han tar vekk piffen fra de andre spillerne i tillegg.

Endelig fikk han sjansen, men det han presterer er jo langt unna noe som helst fornuftig. Tror han traff med en pasning.

Så ja, Carroll inn for Viduka og Zoggy inn for Barton.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Mai 2008, 11:05 »
Begynner igrunn bli møkk lei all hovedstadspresse som krisemaksimerer mer enn det som gjøres her inne jo!

En ting er i alle fall likt i England og Norge...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Mai 2008, 11:23 »
Jeg kan gi mange. Eksempelvis alle kampene han har spilt for Newcastle United. Ikke siden tiden i Leeds har denne spilleren vært brukbar. Nå er han søppel og en ung, sulten spiller som Carroll bør selvsagt komme foran i køen. Smith gjør jo ikke annet enn å få gule kort og springe hodeløst rundt på banen. Uenig? Motbevis meg da for helvete!

Litt av nokre bevis du har! For det første, alle kampane Smith har spelt for Newcastle har ikkje vore revva. Og han hadde mange gode kampar for Scums. Akkurat no er han ikkje noke å satse på, og kan godt seljast. Carroll bør vertfall komme først i køen.
For "helvete"...

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Mai 2008, 13:11 »

Litt av nokre bevis du har! For det første, alle kampane Smith har spelt for Newcastle har ikkje vore revva. Og han hadde mange gode kampar for Scums. Akkurat no er han ikkje noke å satse på, og kan godt seljast. Carroll bør vertfall komme først i køen.
For "helvete"...

Hva mener du med "litt av noen bevis"? Jeg har fullstendig rett i det jeg sier. Den eneste gode kampen Smith har hatt for Newcastle var i treningskampen mot Sampdoria der han stanget inn vinnermålet. Ellers har det vært regelrett tragisk i samtlige seriekamper han tar spilt. Jeg vil gjerne vite hvorfor du tar han i forsvar? Hva har han gjort for å fortjene å bli tatt i forsvar her? Ingen verdens ting, og jeg tror du vet det like godt som meg. Det er jo ingen mening i å lyve her, er det vel? Alle vet at Alan Smith har vært en katastrofe i Newcastle. Gutten evner ikke å score mål og han evner heller ikke å lage målsjanser. Da kommer man ikke langt, og det hjelper lite at han var god i sin tid i Leeds. Det er mange år siden, og det har ingenting med dagens Smith å gjøre!
Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, dersom du ikke forstår dette...
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 09. Mai 2008, 13:25 »
Jeg har fullstendig rett i det jeg sier.

Det er jo ingen mening i å lyve her, er det vel?

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg, dersom du ikke forstår dette...

Godt at man har tro på det man selv sier, i det minste  ;D