20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

BallaJazz

• Gjest
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #120 på: 17. Mai 2008, 00:33 »
Hvis folk ikke skjønner at vi må kvitte oss med spillere som Smith for å komme oss et steg videre, er det håpløst. Han har desverre ingenting å tilføre til en klubb som ønsker å kjempe om topp-6.

Helt enig med deg her danield.Uten tvil der!.

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 17. Mai 2008, 00:49 »
Og hvorfor stoppe der? Hva med å kvitte oss med resten av skrapet, eller daukjøttet om du vil. Ved å ta et skikkelig skippertak i spiilleropprydningen, har vi lagt et godt grunnlag til å jobbe videre med. Må vise litt ambisjoner også, eller skal vi drite fullstendig i det, og havne opp som Leeds, Nottingham eller Leicester?
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 17. Mai 2008, 01:21 »
Og hvorfor stoppe der? Hva med å kvitte oss med resten av skrapet, eller daukjøttet om du vil. Ved å ta et skikkelig skippertak i spiilleropprydningen, har vi lagt et godt grunnlag til å jobbe videre med. Må vise litt ambisjoner også, eller skal vi drite fullstendig i det, og havne opp som Leeds, Nottingham eller Leicester?

Det var vel egentlig problemet til Leeds. De hadde høye ambisjoner, brukte masse penger på spillerkjøp og ga mange spillere kjempe høye lønninger. Så kom ikke resultatene og resten er historie.

Vi skal passe oss med skifte ut store deler av stallen, men det er helt klart spillere som er best tjent med å foralte klubben. Smith er en slik spiller. Det er også Ameobi og Rozehnal. Bortsett fra de syntes jeg egentlig alle som er her nå kan få fortsette, men kommer selvsagt an på hvem vi henter inn. Hvis vi f.eks. får inn Dunne kan jo Cacapa gå. Til neste år er det også 7 innbyttere og vår stall er ikke alt for heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 17. Mai 2008, 01:50 »
Jeg er veldig for å satse på unge spiller, jeg mener at det ikke er farlig å legge ansvar på unge spillere som er under 20 år osv. I Norge er vi helt på villspor, nok om det. I England er man mye flinkere til å gi unge spillere ansvar og spilletid, og jeg tror vi har en del talenter på reservelaget som kan komme opp som back-up spillere neste sesong og få førstelagserfaring neste sesong.

Jeg tenker på LuaLua som allerede har to PL kamper, Tozer var med i sin første kamptropp forrige helg, Kadar er tydeligvis en veldig lovende spiller, Zamblera virker også lovende. Goodsmark skal også være en svært lovende spiller etter hva jeg hørt. Jeg tror alle disse er gode nok til å være inkludert i en PL stall neste år. Dette er gode talenter som alle er født 1990 og som MÅ satses på! Jeg regner med at alle disse vil være innvollvert i kamptropper en eller annen gang neste sesong. Dessuten har vi unge folk som Carroll, Forster og Krul som fyller opp stallen vår, som er litt eldre og desto mer etablerte.

Ingen av disse 8 spillerene som jeg har nevnt vil være fast inventar neste år, men jeg ser heller at vi fyller opp stallen med disse enn at vi fyller opp stallen med gamle mette overbetalte spillere som er over toppen, tenker på Smith, Duff og Cacapa. Nå er vi kvitt Carr, Ramage og Troisi. Det betyr at vi  må hente spillere, men jeg vil KUN ha spillere som går rett inn på laget eller unge stortalenter. Jeg orker ikke flere gamle middelmådigheter som vi hentet nok av  i fjor!

Med andre ord, så mener jeg at vi skal fokusere 100% på å forbedre 11'ern vår og stammen på 13-14 spillere som starter nesten hver kamp, enn å prøve å skape oss en tropp på 20 jevngode spillere...da kommer vi ingen vei. Så da er min mening at vi heller fyller opp stallen med unge spillere som Kadar, Tozer, Zamblera, Goodsmark, LuaLua osv.

Noen tror dessverre at det er farlig å satse på unge spillere...er du god nok, er du gammel nok!!

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 17. Mai 2008, 01:59 »
Enig i dette. Duff, Cacapa og Smith må ut, i tillegg til Geremi og Butt når vi får inn erstattere. Duff er way over the top og er ikke tjent med å spille i denne klubben her. Cacapa og Rozehnal har vært store flauser og kan sikkert finne seg en klubb i Quatar til neste sesong. Og vi kommer ikke utenom Smith. Gutten er nødt til å skiffte jaktmarker. Det er greit nok at det ligger litt arbeidskapasitet og temperament til grunn, men hva faen hjelper det når man ikke har noenting annet overhodet å stille opp med? Når du ikke presterer å score et eneste mål over en hel sesong, så ringer det ikke få bjeller. Det ringer ekstremt mange. Det blir i det hele tatt litt komisk, når det kommer til det punktet der det er flaut å se på at han springer rundt ut på der, og det eneste han klarer å gjøre er å sparke ned folk og samle på gule- og røde kort. Nei, du spiller i Premier League nå vet du Smith, ikke K-League. Her gjelder det å ha noe å stille opp med.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

BallaJazz

• Gjest
« Svar #125 på: 17. Mai 2008, 06:14 »
Ja såklart.Skal man rydde opp så må man renske allt av ugresset.Selvom jeg ikke er enig i å selge Duff.Jeg vill gi Duff en sessong til!.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 17. Mai 2008, 12:04 »
Jeg vil beholde Milner, men skal vi satse 100% på 4-3-3 neste sesong, så kan han gå for £8-9mill
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 17. Mai 2008, 12:07 »
Hentet fra The Mirror:
The Boro boss could have a problem on the right side of midfield if Gary O'Neil - whose family have not settled in the North - quits and would pay £5m for Milner.

£5mill høres lite ut! Han er jo tross alt engelsk!! :)
« Siste redigering: 17. Mai 2008, 14:22 av danield »

BallaJazz

• Gjest
« Svar #129 på: 17. Mai 2008, 18:01 »
Milner kan selges for rett pris men kunne beholdt han som backup i troppen.Men salg for rett pris er fullt mulig også..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 17. Mai 2008, 18:08 »
Milner bør nok beholdes, hvis ikke vi får et knakende godt bud på han da. Som så mange har påpekt før meg; stallen er ikke bred nok. Og Milner er en spiller som kan spille på flere posisjoner og er derfor en god spiller å ha i troppen.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #131 på: 17. Mai 2008, 18:40 »
Bartons ekstremferdighet må i såfall være temperamentet.

Dagens :-)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 17. Mai 2008, 18:46 »
Bartons ekstremferdighet må i såfall være temperamentet.

Dagens :-)
Nei, torsdagens! ;)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 17. Mai 2008, 18:51 »
Barton har faktisk skjerpet seg veldig! Han er blant dei som er flinkest til å holde sinnet inne når han får frispark mot seg, eller ikke får når han skal ha. Man ser jo at han blir oppgitt, men klager VELDIG sjelden. Han har tatt til seg etter denne sesongens hendelser, og det rykte han har fått. Om du ser på Smith og Butt så er Barton reine lammet mot dommeren.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 17. Mai 2008, 19:21 »
Bare et spørsmål om tid før sinnet koker over. Hvis han fortsetter å spille for hos tror jeg garrantert vi får oppleve flere usportslige hendelser.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /