20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #75 på: 14. Mai 2008, 01:29 »
er dette bekrefta?? synst eg hørte snakk om dette, men har ikkje sett noken bekrefta nyhet fra FA
- carry on!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 14. Mai 2008, 01:45 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_3118251,00.html

Det stemmer nok! 7 innbyttere fra og med kommende sesong!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 14. Mai 2008, 08:47 »
Vi har litt å lære av Martin O'Neill som heller har satset på å bygge en slagkraftig 11'er så får bredden i stallen komme etterhvert! Villa fyller opp benk og stall med unge talentfulle spillere, isteden for å kjøpe avdankede og gamle fotballspiller som har vært over toppen....vi må vel ærlig innrømme at vi har gjort litt for mye av det siste der!

Heller LuaLua og Carroll på benken neste sesong enn Duff og Smith!!! Slik jeg ser det er det en vinn vinn situasjon....vi år penger for to spillere som er over toppen og mette, mens to unge spillere får verdifull erfaring og vil bli bedre fotballspillere!

Vanvittig enig med deg der kø. Duff og Smith må bare selges. Begge to har spilt langt under pari og førstnevnte er ikke akkurat beskjedent lønnet heller. Vi bør som du sier sørge for en god 11'er og avle eller kjøpe talenter som i begynnelsen er fornøyde med å sitte på benken og spille av og til. Etter min mening er dette den beste og sunneste måten å få klubben på fote igjen. Se bare på Scum nå: Driftselskapet har 8 milliarder i gjeld, går med dundrende underskudd og kun halvparten av fjorårets renter er tilbakebetalt. Og dette til tross for at de kom til semi i cl og vant ligaen.  Vi bør tenke mer som Arsenal, langsiktig og ha et lønnstak og avle talenter. Arsenal har dog mistet stjerner de siste 2 årene, men det ser ut som at Wenger og apparatet er i stand til å erstatte de. Og med de stadioinntektene klubben har i tillegg til jevnt gode resultater er det folk som antar at denne klubben snart vil være verdens rikeste..

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
« Svar #78 på: 14. Mai 2008, 09:08 »
Nå er Newcastle endelig kvitt Ramage. Det er ikke et sekund for tidlig, spør du meg.
« Siste redigering: 14. Mai 2008, 09:10 av Journalisten »
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 14. Mai 2008, 09:11 »
Ramage ble jo ikke fristilt! Han fikk tilbud om en ettårskontrakt, og valgte selv å avslå og forlate Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #80 på: 14. Mai 2008, 09:15 »
Ramage ble jo ikke fristilt! Han fikk tilbud om en ettårskontrakt, og valgte selv å avslå og forlate Newcastle.

Jojo. Jeg skjønner ordvalget var uheldig. Det jeg mente var at han sto fritt til å finne seg ny klubb. Jeg skal fikse det.
Tore Eikeland,

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 14. Mai 2008, 16:46 »
Nå er Newcastle endelig kvitt Ramage. Det er ikke et sekund for tidlig, spør du meg.
Måtte bare Ameobi følge etter. Samma om vi får null, to eller fire mill, bare vi blir kvitt ham. Søppelbøtta må tømmes!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Journalisten

• Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 14. Mai 2008, 16:57 »
Måtte bare Ameobi følge etter. Samma om vi får null, to eller fire mill, bare vi blir kvitt ham. Søppelbøtta må tømmes!

Helt enig i at Ameobi bør ut. Det er viktig at Keegan får ryddet opp i det middelmådige materialet som rett og slett ikke er godt nok for en topp 5-klubb. Ameobi og Ramage er deler av generasjonen som henger igjen, og som ikke viser noen progresjon. Ut! Vekk! Bort! Far vel! Arrivederci! Hasta la vista! Au revoir!
Tore Eikeland,

Duck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 på: 14. Mai 2008, 18:02 »
Bredde er nå en ting, men en rekke av spillerene på dette laget er for svake til heve oss opp på topp 5 nivå,  til tross for at mange av spillerene blir roset i senere tid for at de reddet plassen i Premier League. Det faktum at jeg er nødt til å skrive akkurat den setningen er forsåvidt hårreisende nok. Jeg er og enig i at laget helt klart har spilt bedre den siste tiden, men til syvende og sist var det faktisk så ille at vi var i posisjon til mulig nedrykk i år. Vi havnet på 12 plass, noe som er langt langt under ambisjonene både før sesongen og generelt.
Det jeg prøver å poengtere er at det var de samme spillerene som fikk oss i denne situasjonen i utgangspunktet. Det er helt håpløst å legge all skylda på Allardyce, selv om jeg også skal være enig i at hans fremgangsmåte var helt abnormt jævlig.

Skal være litt forsiktig og si at følgende spillere bør enten vekk eller ut av startelleveren.

Geremi - Til nød stallfyll
Butt - Stallfyll - erfaringen kan være nyttig for unggutta
Smith - Må vekk
Milner - Evig talent, middels god på alt. Rett og slett litt for treg på vingen.
Cacapa - Til nød stallfyll
Diatta - Adios
Ameobi - Om noen gir 4 mill for denne mannen bør de undersøken den mentale helsa
Rozenhal - Må vekk

N'Zogbia - Drittlei hele farsen, prøv å få noe cash ut av det.
Viduka - Konstant skadet, snart for gammel.
Duff - Slik han spiller nå er det ikke stort mer enn stallfyll.

Nesten fristet til å ta med Barton i slengen, da han rett og slett er kriminell. På en sesong klarte han faen meg å trå til hardt på den fronten og.

Ser ganske brutalt ut, og jeg regner med at flere er uenige. Tror uansett de fleste vet innerst inne at disse spillerene ikke er gode nok til å få oss opp i topp 5.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 14. Mai 2008, 18:29 »
sayonara
- carry on!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 14. Mai 2008, 20:43 »
Butt er ikke bare stallfyll. Slik laget er nå, og slik vi spiller for tiden, er Butts posisjon i laget uvurderlig, og han må beholdes. Ikke bare er erfaringen hans nyttig for unggutta. Rutinen hans er minst like viktig for førsteelleveren. Butt bør MINIMUM være backup for en mye bedre spiller neste sesong, men hvis vi ikke finner en mye bedre def. midt, så må vi beholde Butt, som virkelig kommer til sin rett i 4-3-3.

Geremi er forsåvidt en god spiller, men han holder ikke like godt nivå bestandig, og skal slite med å holde nivået hvis vi tar et steg opp neste sesong. Men hans erfaring og rutine kan være gull verdt også neste sesong. Men han skal overhodet ikke være førstevalg på midtbanen neste sesong. Men han kan fremdeles beholdes.

Milner for treg? Jeg skjønner bare ikke den. Evig talent? Gutten er 22 år gammel. Forventer du at han skal være verdensklasse allerede? Milner er betraktelig raskere enn Solano, var ikke Solano god nok til å spille ving han heller, kanskje? Milner har den hurtigheten som trengs, og innleggene hans er ikke verdensklasse, men de blir bedre og bedre for hver sesong, og gutten har tatt kjempesteg siden han kom til klubben. Greier han å finne sin plass på dagens Newcastle-lag, noe han ikke skulle ha for store problemer med i mine øyne, så er jeg sikker på at han tar enda flere steg neste sesong, og kanskje banker på døra til Capello innen sesongen er over.

N'Zogbia er en jævlig god spiller, men han MÅ få en holdningsendring. Ellers er han historie. Viduka har bidratt med mye bra denne sesongen. Han bør kanskje ikke være fast inventar neste sesong, men han bør overhodet ikke selges. Jeg tror han fortsatt har mye fotball igjen i kroppen.
Damien Duff er en klasseving når han er i form. Han har vært uheldig med skader, og aldri fått et skikkelig treningsgrunnlag. Han har vært bittelitt bedre denne sesongen, men har fortsatt veldig mye å gå på.

Barton? Du må være gal, mann. Barton kommer til å få en kjempesesong neste sesong!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #86 på: 15. Mai 2008, 00:49 »
solano sin fart ble mindre synlig fordi han var en spiller som slo pasninger dypt i bakrommet frammfor å utfordre fra kant og det funka veldig bra når vi hadde syk fart i laget med dyer, bellamy og robert.. men milner er ikkje treig, men sett i forhold til andre vinger på hans alder i pl så er ikkje han den kjappaste.. er ikkje drivet når han først er igang, men er rykket hans som er litt for svakt. Og han utfordre nesten alltid på kant og da sliter han viss han møter kjappe backer som feks cole og evra.
- carry on!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #87 på: 15. Mai 2008, 12:19 »
Spilleropprydningen fortsetter. I går ble det klart at Lamine Diatta ikke får forlenget sin lånekontrakt hos Newcastle.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 15. Mai 2008, 12:27 »
Spilleropprydningen fortsetter. I går ble det klart at Lamine Diatta ikke får forlenget sin lånekontrakt hos Newcastle.
Det tror jeg ikke noe på før klubben kommer med en statement! :D

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 15. Mai 2008, 12:29 »
Haha ;D