20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60705 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #45 på: 12. Mai 2008, 21:20 »
jepp :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 13. Mai 2008, 01:37 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1311104,00.html

Duff er slettes ikke skremt av at han har måttet sitte endel på benken, og selv om han lett innrømmer at hans tid sålangt i Newcastle har vært katastrofalt dårlig, håper han innstendig på at han starter kommende sesong som spiller under Kevin Keegan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #47 på: 13. Mai 2008, 13:52 »
smith,bambi(ameobi),duff og gjerne erstatte butt(med veloso). di 3 første må ut og erstatest. så har du rampage,carr som går uannsett.. disse er viktigst å få bort

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #48 på: 13. Mai 2008, 14:01 »
duff har ikkje vert noke hit hos oss, men det er en stor grunn til at chelsea henta han.. det er snakk om at folk vil ha bentley til klubben, men duff var på et høgare nivå før han gikk til chelsea og viss han ikkje blir skada og finner tilbake til den formen så har vi en toppspiller som tilfører klubben masse. synst han burde få sjangsen, men det er klart vi må hente spillere også. men det er fleire eg heller ville ha kvitta oss med en duff..
- carry on!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 13. Mai 2008, 17:52 »
helt enig

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #50 på: 13. Mai 2008, 19:08 »
Det er flere spiller jeg heller vil kvitte meg med en Duff ja. Han har rutine, og han har utvilsomt ferdighetene. Jeg synes han har gjort en langt bedre sesong i år, enn i fjor, selv om han ikke har vært spesielt god i år heller. Men han har hatt langt flere glimt, og har vel et par/tre assists også, hvis ikke jeg tar helt feil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 13. Mai 2008, 19:10 »
Tror Duff har mye uforløst inne i seg som han enda ikke har fått vist. Frem til han ble benka av King Kev var han faktisk blant de bedre spør du meg, og blant de som virkelig prøvde selv om alt gikk trått.
Han trenger rett og slett tillit og regelmessig spilletid i en mer fast rolle enn hva han har hatt hittil. Det tror jeg kan bli meget bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 13. Mai 2008, 19:11 »
Duff har hele null - 0 - assist på 1062 PL-minutter denne sesongen!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 13. Mai 2008, 19:18 »
Jeg synes så bestemt jeg så Duff hadde et målgivende innlegg på en youtube-video som viste flere av årets scoringer. Men det kan selvfølgelig ha vært Stoke-kampen.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 13. Mai 2008, 19:21 »
Det er flere spiller jeg heller vil kvitte meg med en Duff ja. Han har rutine, og han har utvilsomt ferdighetene. Jeg synes han har gjort en langt bedre sesong i år, enn i fjor, selv om han ikke har vært spesielt god i år heller. Men han har hatt langt flere glimt, og har vel et par/tre assists også, hvis ikke jeg tar helt feil.

De glimtene har hvertfall vært svært få. Jeg syntes Duff ikke har vært all verden i år heller. Har nok litt med at når vi har spilt bra har han sittet på benken eller vært skadet. Når laget er dårlig er det vanskelig å brillijere som ving. Men vi vet at han kan og hvis han får en hel preseson og finner tilbake til gammel form (selv om jeg tviler) er han en veldig bra spiller. Så jeg syntes vi skal la han få sjansen til å komme tilbake og få fortsette i Newcastle.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 13. Mai 2008, 19:35 »
Jeg sier ikke at Duff har vært spesielt mye å skryte av denne sesongen, men jeg synes at han har vist mer denne sesongen, enn forrige. Forrige sesong synes jeg bare huske én positiv scoring, og det var scoringen mot West Ham. Denne sesongen har han, såvidt jeg kan huske, ihvertfall hatt to. Minst ett flott innlegg, som jeg synes huske var målgivende, og minst en scoring.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 13. Mai 2008, 19:39 »
Scoringen kan hvertfall ikke ha kommet i ligaen. Kan være enig at Duff kanskje har vært litt bedre enn i fjor, men spillets hans har heller ikke denne sesongen vært noe å rope hurra for.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 13. Mai 2008, 19:40 »
Duff var ræva i fjor og Duff har vært ræva i år. Han har sikkert en fet lønn og kan mer en gjerne selges for min del!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 13. Mai 2008, 19:46 »
Scoringen kan hvertfall ikke ha kommet i ligaen. Kan være enig at Duff kanskje har vært litt bedre enn i fjor, men spillets hans har heller ikke denne sesongen vært noe å rope hurra for.

Stoke scora han mot.
Nå skal vi huske på at godeste Damien Duff kunne vært ferdig som fotballspiller etter skaden han pådro seg i slutten av forrigesesong. Han har måttet bygge seg opp, og han har i realiteten aldri fått en lang rekke med kamper der han kan spille seg god og varm i trøya. Det trengte jo Michael Owen før han for alvor våknet.
Duff kan i sommer endelig få være med på en sesongoppkjøring med sammen av laget, og har muligheten til å starte en sesong på lik linje som sine kolleger. Håper det skjer, jeg.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 13. Mai 2008, 19:49 »
Scroingen kom mot Stoke i FA-cupen såvidt jeg husker.
Og som jeg har sagt: Jeg synes Duff har vært bedre i år enn i fjor, men spillet hans har overhodet ikke vært noe å rope hurra for.