20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60688 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #15 på: 08. Mai 2008, 10:31 »
Det viktigste er først og fremst å hente inn nye spillere i samtlige ledd.
Men da må det være spillere som kan gå rett inn på førstelaget og ikke bli benkeslitere,
da kan vi faktisk fortsette med flesteparten av de som er der i dag.
Hadde de fleste spillerne vist det de har gjort den siste tiden litt oftere hadde vi ikke havnet på en
intetsigende plassering i bunnen av tabellen.
Tror uansett Keegan har større sjanse til å hente spillere til klubben enn Allardyce, for Kevin har vesentlig
mer karisma og et større navn.... Så han heller Big Sam fortsette som ekspertkommentator...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Mai 2008, 17:55 »
Er det noen som kan dra en kanin opp av hatten, så er det utvilsomt Kevin Keegan. Jeg håper på et nytt Shearer-kjøp (altså en førsteklasses spiller, som alle tror er laaangt utenfor vår rekkevidde - ikke nødvendigvis en spiss), men forventer det ikke.

Såvidt jeg har forstått det har Keegan sagt at han er villig til å bruke oppimot £25 mill på én spiller. Jeg tror dermed at han ikke kommer til å bruke så mye penger på flere enn én spiller. Men det avgjør vel pengesekken til Ashley.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #17 på: 08. Mai 2008, 18:10 »
Tottenham lukter på Samuel Eto'o. Han mener jeg vi også burde se på. Det er en klassespiller av rang. Mange av de Barcelona ANGIVELIG skal selge, er verdt å sjekke ut!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 08. Mai 2008, 18:32 »
Hva skal vi med Samuel Eto'o når vi har Owen og Martins? Skal vi la Martins eller Owen sitte på benken? Eller skal vi benke Eto'o? Eller kanskje vi skal kjøre Owen-Eto'o-Martins på topp? Det blir komplementære ferdigheter det!

Hvis Tottenham lukter på Eto'o, vær så god. Jeg synes Eto'o har tapt seg voldsomt de siste par sesongene. Men så følger jeg ikke så mye med på La Liga da.

Jeg vil heller ha Berbatov enn Eto'o.
Først og fremst fordi Berbatov passer mye bedre inn i laget (han har ferdigheter vi trenger), og fordi han jobber mye bedre på banen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 08. Mai 2008, 18:42 »
Først og fremst! Samuel Eto'o kommer IKKE til Newcastle.

Hadde vi hatt sjansen til å signe han så hadde vi selvfølgelig gjort det!!!

Han har vært skadet en del de to siste årene, men han har fremdeles bøttet inn mål når han har spilt. Så etter min mening har han ikke tapt seg i kvalitet. Vil påstå han er en av de fem beste spissene i verden, så hvordan en klubb som Spurs skal få tak i han er meg en gåte...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #20 på: 08. Mai 2008, 18:56 »
Enig, å diskuktere Eto'o er ingen vits. Han hadde vært et must om han hadde vært tilgjengelig. Men går han fra barca går han IKKE til hverken newcastle eller tottenham! Mulig han ikke er like god som for to sesonger siden, men han er fremdeles bedre enn både Owen og Martins! Litt realistiske må vi vel være selv om det er lov å ha drømmer...
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 08. Mai 2008, 19:02 »
Joda, han er selvfølgelig bedre enn Owen og Martins. Men vil vi ærlig talt kvitte oss med noen av de to?

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #22 på: 08. Mai 2008, 19:05 »
Hadde vi fått Eto'o inn hadde jeg gjerne kvittet meg med Martins! Men kan mulighens bruke Martins, Eto'o på topp og Owen bak (Keegan har vel uttalt at Owen passer perfekt i rollen bak spissene?).

Må modifisere meg litt med Eto'o, er vel en teoretisk mulighet for at han kan gå til Spurs i et bytte med Berbatov f.eks. Men ville blitt overasket om ikke andre storklubber kaster seg inn og kupper en handel!
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 08. Mai 2008, 19:15 »
om etoo går så blir det nok til en av milan klubbene, chelski eller MU.. mulig han tar en figo og trer på seg real drakta :D
- carry on!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Mai 2008, 11:08 »
om etoo går så blir det nok til en av milan klubbene, chelski eller MU.. mulig han tar en figo og trer på seg real drakta :D

Etter hva Eto'o ropte til Real Madrid-fansen etter Barcelona tok seriegull tror jeg du bare kan glemme den teorien med en gang  :P

BallaJazz

• Gjest
« Svar #25 på: 10. Mai 2008, 01:08 »
Eto er ingen vitts å ha eller å kjøpe når vi har Owen å Martins.Skal vi ha en spiss nå så trenger vi en kraft spiss type mener nå jeg!.Men flott å få renska litt unna .Håper detta er litt av mye ugress vi har i troppen nå som er på vei ut!

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #26 på: 10. Mai 2008, 08:11 »
Er bra vi har fått ut litt crap. Sleng med Duff og smith, sammen diatta, Rozenhal.. Så blir det litt budsjett også.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 10. Mai 2008, 10:28 »
Kan lett bli litt penger for salg av spillere ja. Ser ikke dette som veldig urealistisk:

Cacapa 2 MP
Rozehnal 4 MP
Duff 4 MP
Smith 5 MP
Ameobi 3 MP
N'Zogbia 9 MP

= 27 MP

Hvis Ashely også gir KK en del penger kan vi få et ganske stort tranferbudsjett.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Mai 2008, 10:33 »
Vi har ingen nytte av dem så er bare å selge.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Mai 2008, 10:37 »
Kan lett bli litt penger for salg av spillere ja. Ser ikke dette som veldig urealistisk:

Cacapa 2 MP
Rozehnal 4 MP
Duff 4 MP
Smith 5 MP
Ameobi 3 MP
N'Zogbia 9 MP

= 27 MP

Hvis Ashely også gir KK en del penger kan vi få et ganske stort tranferbudsjett.

Tror Rozenahl hadde en avtale i kontrakten med Lazio om at de kunne kjøpe ham for 4 mp men de ville ikke. Det har vært spekulert i rundt 5 mp for Smith og faktisk 4 mp for Ameobi om han bare vil til Stoke, så synes den figuren ser veldig realistisk ut.