20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Spilleropprydningen i gang!
« på: 06. Mai 2008, 13:56 »
"KEVIN Keegan has confirmed that Newcastle United trio Stephen Carr, Peter Ramage and James Troisi will be leaving the club at the end of the season.

All three players' contracts were due to expire this summer and they will not be signing new deals at St.James' Park."

Hentet fra de offisielle sidene.

Hvem flere kan vi kvitte oss med?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #1 på: 06. Mai 2008, 14:10 »
Glimrende nyheter!

Diatta, Cacapa, Rozehnal, Duff og Smith er alle spiller som kan forlate oss, for min del. Men jeg ser for meg at noen av disse blir stallfyll neste år, rett og slett fordi vi har en veldig liten stall.

N'zogbia forlater oss ganske sikkert, men jeg skulle gjerne sett han bli, hvis han viser den nødvendige proffesjonaliteten.

Resten vil jeg beholde.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Mai 2008, 15:06 »
Enig med kø1 der, men vil beholde Cacapa. Han har med sin rutine sikkert ein heil del å lære vekk til yngre spelarar. Har ikkje vore så dårlig som enkelte skal ha det til. Bredde i troppen er viktig.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Mai 2008, 15:33 »
Lista til Kø1 ser bra ut den men eg ville nok ha adda Geremi også.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 07. Mai 2008, 00:09 »
Vi treng rutinen til Geremi, absolutt. Det viser berre resultata med han på bana siste del av sesongen.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #5 på: 07. Mai 2008, 08:56 »
Diatta kan jeg aldri i livet tenke meg får tilbud om ny kontrakt hos oss, så han forsvinner nok helt sikkert. Er ellers 100% enig med listen til kø1.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Mai 2008, 16:38 »
jeg vil ikke miste noen flere spillere. Newcastle har en pinlig tynn stall. her skal det bare forsterkes for min del, så jeg er faktisk direkte imot Kø1 sin liste. Eneste jeg godt kan få solgt er Smith, for han ser det ut som vi får mere penger for, en hva han faktisk værd pr dags dato.
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 07. Mai 2008, 17:10 »
Skjønna ikkje at vi skal kvitta oss med so mange før vi i det minsta for inn erstatningar!

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 07. Mai 2008, 17:17 »
smith og duff har skyhøye lønninger så det burde gå, vi har mangen yngre spillere som kan ta steget opp å vere stallfyll iår og som ikkje vil kreven en 10del i lønninger samtidig som at eg forventer 3-4 klassespillere pluss en del yngre lovende som også kan fylle opp stallen
- carry on!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #9 på: 07. Mai 2008, 21:13 »
Men da tar du jo skammelig feil. Vi er NUFC, ikke MUFC. Vi er ikke interressante for "klassespillere" og "store talenter" i år. Vi er et lag som er innvolvert i nedrykksstriden i Premier League. Hvorfor skulle vi da fått slike spillere?

Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 07. Mai 2008, 21:50 »
fordi det er det keegan meiner er det mulig og få tak i og det er det som må til om vi skal konkurere om 5 plassen som keegan har sagt er ambisjonene hans...
- carry on!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 07. Mai 2008, 22:34 »
Vi ligger på samme nivå som Sunderland, Boro og Wigan, men det betyr ikke at vi er like attraktiv som dem. V er nok like attraktiv som flere av top10 lagene i år.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 07. Mai 2008, 22:40 »
Jeg tror absolutt at det er klasse-spillere tilgjengelig. Men vi er nødt til å ha litt flaks med kjøpene våre tror jeg. Jeg mener vi bør være på linje med Tottenham og de får jo tak i såkalte klasse-spillere de! Eller mener dere vi står tilbake for Spurs på noen måte? Jeg håper bare ledelsen vår skjønner at vi trenger minst 3 klasse-spillere. Og disse kommer nok til å koste opp imot rundt 25 mill til sammen. Jeg mener også det ville vært en glimrende løsning å selge Duff og hente Joaquin som erstatter.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 08. Mai 2008, 00:55 »
Jeg tror absolutt at det er klasse-spillere tilgjengelig. Men vi er nødt til å ha litt flaks med kjøpene våre tror jeg. Jeg mener vi bør være på linje med Tottenham og de får jo tak i såkalte klasse-spillere de! Eller mener dere vi står tilbake for Spurs på noen måte? Jeg håper bare ledelsen vår skjønner at vi trenger minst 3 klasse-spillere. Og disse kommer nok til å koste opp imot rundt 25 mill til sammen. Jeg mener også det ville vært en glimrende løsning å selge Duff og hente Joaquin som erstatter.

Vi har jo allerede etter Keegans målsetninger det målet og havne ovenfor Spurs, dermed vil det også være naturlig at vi satser på minst like gode spillere som Spurs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #14 på: 08. Mai 2008, 07:54 »
Glimrende nyheter!

Diatta, Cacapa, Rozehnal, Duff og Smith er alle spiller som kan forlate oss, for min del. Men jeg ser for meg at noen av disse blir stallfyll neste år, rett og slett fordi vi har en veldig liten stall.
N'zogbia forlater oss ganske sikkert, men jeg skulle gjerne sett han bli, hvis han viser den nødvendige proffesjonaliteten.
Resten vil jeg beholde.

Ja, dette sier jeg med enig i. Å jeg mener Geremi med den formen han har vist er e spiller som kan være god å ha..
Da ville jeg KANSJE, SIER KANJER sat viduka der å godt for en spiss på rundt 24-27 år, som kunne konkurert med Carroll om  plassen
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.