20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spilleropprydningen i gang!  (Lest 60438 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Spilleropprydningen i gang!
« Svar #165 på: 20. Mai 2008, 22:26 »
Det må da være absolutt over godkjent for en som spiller på et lag som havner på 12.plass i alle fall.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #166 på: 20. Mai 2008, 22:32 »
Det var iallefall mange mil bedre enn det jeg hadde trodd!

Chris_Waddle

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #167 på: 20. Mai 2008, 22:40 »
Noe som tilsvarer 3 av 4 pasninger som jeg trodde tidligere:) Men i pressete situasjoner er han ikke på det nivået! Men nok om Butt fra meg nå (kanskje):) Får bare vente å se hvem KK henter inn, er ikke vi som bestemmer uansett, så vi trenger vel ikke bli enige...;)
"Spennende spiller denne Werni, hardere mottak enn skudd" I. Hoff

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 20. Mai 2008, 22:41 »
Jeg tror ingen mener at Butt er god nok for det laget vi gjerne vil at Newcastle skal være, men pr. dags dato er han en av våre beste spillere og ikke den første som bør skiftes ut.

RHCP14

• Gjest
« Svar #169 på: 21. Mai 2008, 00:21 »
Har du ein prosent på langpasninger også eller???

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 21. Mai 2008, 00:41 »
Dette er overall pasninger. Det sier vel en hel del. Butt sin rolle i laget er altså ikke å spre rundt seg med disse geniale stikkerne og direkte pasningene, selv om han faktisk også kan evne det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #171 på: 21. Mai 2008, 13:19 »
men, eg vil gjere sjå kor mangen pasninger totalt butt sender opp i mot f.eks makelele, essien, flamini...
- carry on!

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #172 på: 21. Mai 2008, 13:23 »
butt klarer tydeligvis å gi fra seg korte pasninger, men trengs langpasninger treffer han altfor sjelden. i hver eneste kamp har han alltid noen langpasninger som er helt uten mål og mening.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 21. Mai 2008, 16:04 »
butt klarer tydeligvis å gi fra seg korte pasninger, men trengs langpasninger treffer han altfor sjelden. i hver eneste kamp har han alltid noen langpasninger som er helt uten mål og mening.

Har og nokre lekre langpasningar og...evt lobbar. :)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #174 på: 21. Mai 2008, 16:12 »
Seriøst... La oss nå fortsette med Butt da, så blir sikkert plasseringen vår villt mye bedre neste år... La nå dette ligge så kan vi se hva realiteten blir. Et Newcastle lag neste år med Butt som en viktig brikke når maks topp 10.

Are

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #175 på: 21. Mai 2008, 16:29 »
SMITH UT!

behold resten.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 21. Mai 2008, 17:44 »

De kampene dette har vært synlig har bevegelsene og initiativene fra medspillerne vært totalt fraværende. Hadde bare vår offensive spillere hatt samme evne til å gjøre seg spillbar som Butt...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

magnus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #177 på: 21. Mai 2008, 18:09 »

De kampene dette har vært synlig har bevegelsene og initiativene fra medspillerne vært totalt fraværende. Hadde bare vår offensive spillere hatt samme evne til å gjøre seg spillbar som Butt...

Enig her Kristian de kampene det har vært god bevegelse i laget ( les etter King Kev) har Butt reist spillet sitt veldig. Det som jeg ikke liker med Butt er at han har en tendens til å gi fra seg ballen i ugunstige posisjoner alt for lett. Med all hans rutine SKAL han ikke gjøre disse elemetere feilene som han til stadigheter gjør i spillet sitt. Med dette sagt så syns jeg Butt er en av de spillerne som har hevet nivået sitt mest under King Kev med et mer definert rolle med midre offensive spille oppgaver. Men når alt kommer til alt skulle jeg se at vi hadde en spiller til som kunne fylle denne rollen siden etter alle de årene Butt har vært i klubben har han aldri vært stabil og jeg tør ikke å gamble på at han plutselig har klart å bli det. 

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #178 på: 21. Mai 2008, 18:33 »
1.    Shay Given    Keeper----En av våre mest stabile og beste spillere. Bør bli!
2.    Stephen Carr    Forsvar-----En svak spiller som jeg ikke vil savne. Så takk for 'innsatsen'!
3.    Jose Enrique    Forsvar-----Kan utvikle seg til å bli en meget god spiller!!!
4.    David Rozehnal    Forsvar----Hvis noen er interesserte: SELG!
5.    B. Emre    Midtbane------En av midtbanespillerne jeg synes bør stå i fare for å bli solgt!
6.    Cacapa    Forsvar----Kan bli vanskelig å bli kvitt, så da beholder vi...
7.    Joey Barton    Midtbane-----Gjør seg tydeligvis best i fengsel og vil være umulig å selge. Så han blir.
9.    Obafemi Martins    Angrep-----Må bli værende hvis det ikke hentes inn en bedre erstatter! Kan gjerne selges.
10.    Michael Owen    Angrep-----Viste på slutten av sesongen at han fortsatt kan score. BEHOLD!!!
11.    Damien Duff    Midtbane-----Har jeg helt mistet sansen for. Hvis noen vil ha ham: Værsågod!!!!
13.    Stephen Harper    Keeper-----Passe god keeper, men har stagnert totalt i skyggen av Given. Beholdes!
14.    Charles N?Zogbia    Midtbane----Kan gjerne bli solgt for min del!
16.    James Milner    Midtbane--------Liker han egentlig ikke, men han har potensial. Så fifty-fifty om han....
17.    Alan Smith    Midtbane--------Et ord: SELG!!!!
20.    Geremi    Midtbane---------Er vel umulig å bli kvitt, så da beholder vi han.
21.    Habib Beye    Forsvar-------Kan bli god...Beholdes
22.    Nicky Butt    Midtbane-----På tide å kvitte seg med han nå!!!
23.    Shola Ameobi    Angrep-----Er ikke en gang en god reserve.... Få'n bort!
25.    Abdoulaye Faye    Forsvar-----Beholdes!
26.    Peter Ramage    Forsvar----Vil ikke bli savnet av meg!!
27.    Steven Taylor    Forsvar-----Stabil og bør ikke selges, med mindre budet er for godt til å avslå!
30.    David Edgar    Forsvar----Har sett lite til ham. Talent????
33.    Celstine Babayaro    Forsvar-------Vi har hentet inn for mye dritt fra Chelsea. Han er en av dem....!
35.    Matthew Pattison    Midtbane--- Vil ikke savnes hvis han selges.
36.    Mark Viduka    Angrep---- Har vel gjort sitt på en fotballbane???
39.    Andrew Carrol    Angrep---- Kjenner jeg lite til...
40.    Tim Krul    Keeper--- Vet ikke om han er et talent lenger????

Etter min mening er det aller viktigst å rydde opp kraftig på midtbanen. Den har tidvis vært en av Premier Leagues svakeste og her må det komme forandringer i løpet av sommeren.
Martins og Owen er gode fotballsparkere, men savner nok større konkurranse om plassene.
Vi har sluppet inn mange mål, så noe nytt i forsvar må vi vel også kunne forvente oss, selv om det etter min mening ikke er der det trengs å gjøres mest i første omgang...
Og så må vi hente inn en ny keeper, da Given dessverre viser seg å være kraftig skadeplaget og etter Harper har vi ingen som kan steppe inn for han....

Tror Keegan klarer å heve nivået på klubben jeg... (Skal jo ikke så mye til det da ;))

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #179 på: 21. Mai 2008, 18:39 »
Pattison er vel allerede solgt? Babayaro spiller i alle fall i LA Galaxy.