1. Shay Given Keeper----En av våre mest stabile og beste spillere. Bør bli!
2. Stephen Carr Forsvar-----En svak spiller som jeg ikke vil savne. Så takk for 'innsatsen'!
3. Jose Enrique Forsvar-----Kan utvikle seg til å bli en meget god spiller!!!
4. David Rozehnal Forsvar----Hvis noen er interesserte: SELG!
5. B. Emre Midtbane------En av midtbanespillerne jeg synes bør stå i fare for å bli solgt!
6. Cacapa Forsvar----Kan bli vanskelig å bli kvitt, så da beholder vi...
7. Joey Barton Midtbane-----Gjør seg tydeligvis best i fengsel og vil være umulig å selge. Så han blir.
9. Obafemi Martins Angrep-----Må bli værende hvis det ikke hentes inn en bedre erstatter! Kan gjerne selges.
10. Michael Owen Angrep-----Viste på slutten av sesongen at han fortsatt kan score. BEHOLD!!!
11. Damien Duff Midtbane-----Har jeg helt mistet sansen for. Hvis noen vil ha ham: Værsågod!!!!
13. Stephen Harper Keeper-----Passe god keeper, men har stagnert totalt i skyggen av Given. Beholdes!
14. Charles N?Zogbia Midtbane----Kan gjerne bli solgt for min del!
16. James Milner Midtbane--------Liker han egentlig ikke, men han har potensial. Så fifty-fifty om han....
17. Alan Smith Midtbane--------Et ord: SELG!!!!
20. Geremi Midtbane---------Er vel umulig å bli kvitt, så da beholder vi han.
21. Habib Beye Forsvar-------Kan bli god...Beholdes
22. Nicky Butt Midtbane-----På tide å kvitte seg med han nå!!!
23. Shola Ameobi Angrep-----Er ikke en gang en god reserve.... Få'n bort!
25. Abdoulaye Faye Forsvar-----Beholdes!
26. Peter Ramage Forsvar----Vil ikke bli savnet av meg!!
27. Steven Taylor Forsvar-----Stabil og bør ikke selges, med mindre budet er for godt til å avslå!
30. David Edgar Forsvar----Har sett lite til ham. Talent?

33. Celstine Babayaro Forsvar-------Vi har hentet inn for mye dritt fra Chelsea. Han er en av dem....!
35. Matthew Pattison Midtbane--- Vil ikke savnes hvis han selges.
36. Mark Viduka Angrep---- Har vel gjort sitt på en fotballbane???
39. Andrew Carrol Angrep---- Kjenner jeg lite til...
40. Tim Krul Keeper--- Vet ikke om han er et talent lenger?

Etter min mening er det aller viktigst å rydde opp kraftig på midtbanen. Den har tidvis vært en av Premier Leagues svakeste og her må det komme forandringer i løpet av sommeren.
Martins og Owen er gode fotballsparkere, men savner nok større konkurranse om plassene.
Vi har sluppet inn mange mål, så noe nytt i forsvar må vi vel også kunne forvente oss, selv om det etter min mening ikke er der det trengs å gjøres mest i første omgang...
Og så må vi hente inn en ny keeper, da Given dessverre viser seg å være kraftig skadeplaget og etter Harper har vi ingen som kan steppe inn for han....
Tror Keegan klarer å heve nivået på klubben jeg... (Skal jo ikke så mye til det da

)