20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: GTA IV  (Lest 12239 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: GTA IV
« Svar #30 på: 28. April 2008, 18:38 »
Dette er potensielt tidenes spel! 10/10 på IGN er fan meg respekt! SKal anskaffast :)

Mitt favorittspel forblir Metal Gear solid på ps1. Fantastisk historie!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Quistgaard

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #31 på: 29. April 2008, 15:21 »
Noen som vil spille online på ps3?

Quistgaard ingame ;]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 29. April 2008, 15:25 »
Har akkurat kommet hjem med spillet i hånda nå! Blir konge detta her ;D

Trappa opp på nattåpent i natt, men jævla fittebutikken dreit i alle som hadde forhåndsbestilt(inkl. meg) og solgte til køen.....han butikkeieren som ringte meg tidl på dagen og sa det var bare å komme, fikk seg et par harde gloser :P
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #33 på: 29. April 2008, 18:08 »
http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=53232176

Enda eit ps3 spel som klikka ja!

Nei kjøp xbox 360 :)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 29. April 2008, 19:19 »
Ja kjøp Xbox360.....er jo bare hver tredje maskin som får "red ring of death".. :P

Tror bare problemet har oppstått i USA....spiller selv spillet på PS3, og det går strålende det!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #35 på: 29. April 2008, 23:09 »
Dette ligger an til tidenes mest overvurderte spill... er vel strengt tatt bare GTA 3 med litt oppgradert grafikk (+ noe småtteri)? Ikke noe å ta av sånn veldig for i grunn.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 29. April 2008, 23:13 »
Dette ligger an til tidenes mest overvurderte spill... er vel strengt tatt bare GTA 3 med litt oppgradert grafikk (+ noe småtteri)? Ikke noe å ta av sånn veldig for i grunn.

Haha. Ta deg en bolle og spill tetris da!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. April 2008, 15:30 »
Noen som har noen morsomme historier å fortelle fra GTA IV så langt?

Var på date med dama, kjørte i en cruncha pick up med blod over hele panseret, fordi jeg var "uheldig" å kjøre på fortauet før jeg skulle dit..Ble middag og sengekos ;) Neste gang jeg skal ta med dama på date, blir det på strippeklubb....er spent på å se reaksjonene hennes da ;D

Ellers er fyllekjøring veldig gøy ;D Faen for et sjukt spill!! De som har laget detta her kan ikke være riktig gode i huet :D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. April 2008, 17:10 »
Fyllekjøring? Det forandrer saken. Dette spillet MÅ JEG HA!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. April 2008, 17:18 »
Hvorfor kan du ikke gi faen i å skrive noe i steden, Olav? Til og med du skjønner vel at slik kommentarer kun er til for å lage kvalme? Vi har skjønt at du helst spiller kabal og sjakk, men vær så snill og hold dritten for deg selv?

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #40 på: 30. April 2008, 17:33 »
Ellers er fyllekjøring veldig gøy ;D

Funker det da? Blir stoppet av purken hver gang...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 30. April 2008, 18:14 »
Fyllekjøring funker fett det! Ganske vanskelig å holde seg unna fortauet da men ;D

plebbster

• Gjest
« Svar #42 på: 30. April 2008, 19:06 »
GTA 4 virker så sykt fett. Hele greiene er jo en utvidet utgave av det forrige spillet. Bare så synd at jeg på èn dag klarte å miste alle kompisene mine :P Alle sitter inne og spiller bortsett fra meg som ikke har XBOX 360. Jeg har jo vært og spilt spillet en del nå, men ikke det samme når jeg spiller på en annet sitt "game".

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 30. April 2008, 19:56 »
Hvorfor kan du ikke gi faen i å skrive noe i steden, Olav? Til og med du skjønner vel at slik kommentarer kun er til for å lage kvalme? Vi har skjønt at du helst spiller kabal og sjakk, men vær så snill og hold dritten for deg selv?

Såpass sinna, ja... Om innleggene mine er SÅ provoserende er det bare å beklage! Huff og huff! Mente virkelig ikke å såre noen!

Men jeg kan ærlig talt ikke noe for det... GTA er og forblir et overvurdert spill, etter min mening. Og det skal jeg da vel få lov til å gjøre uttrykk for også!?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. April 2008, 19:59 »
Selvfølgelig skal du få lov til å gjøre uttrykk for det, men det er måten du gjør det på som er latterlig. Hadde du i det minste vært seriøs og kommet med gode argumenter...Men innlegg som det jeg klaget på er selvfølgelig bare tull.