20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: GTA IV  (Lest 12284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
GTA IV
« på: 24. April 2008, 21:23 »
Har selvsagt forhåndsbestilt spillet og skal ned å kjøpe det på nattåpent kl.00.00 på tirsdag.....Da blir det gaming, og heldigvis har jeg fri store deler av neste uke også :D

Flere som gleder seg til tidenes spill?? Dette blir kanonbra!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Sv: GTA IV
« Svar #1 på: 24. April 2008, 22:06 »
Har dessverre verken PS3 eller XBOX 360, så jeg må nok snike meg til å spille det hos kamerater. Kult med et nytt GTA-spill, håper forbedringen fortsetter og at det er like bra som San Andreas var.
Norwegian blood, Geordie heart

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 24. April 2008, 22:30 »
Fy faen, alle mine kompiser skal kjøpe det, og her sitter jeg uten PS3. Det blir kjipt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 24. April 2008, 22:45 »
Regner med at det kommer på PC neste år, men det er ALTFOR lang tid å vente for min del....

Du får bare hoste opp 4k da Eilertsen, så du får kjøpt deg en PS3... ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 25. April 2008, 00:18 »
Kommer jo en pakke med PS3 og GTA IV etterhvert nå også da, men så var det denne stramme studentøkonomien.
Forøvrig liker jeg best å spille GTA på PC da. Men det blir ulidelig lenge å vente, så til sommeren tipper jeg at noen penger som burde spares til en heidundranes sydenferie lett kan kastes vekk på PS3!  ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Are..........

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #5 på: 25. April 2008, 15:34 »
PS3?  :o
Nei, det er 360 du må kjøpe. Bedre på nesten alle mulige måter.  ;)

Ser spennende ut dette. Kommer sikkert til å kjøpe det, men ikke nå helt i starten. Får vente litt før.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 25. April 2008, 15:39 »
Passa jævli dårlig med eksamensforberedelsar :(

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 25. April 2008, 17:27 »
Kjøp PS3 så får du blueray-spiller i tillegg. Har HD i heimen og det er ganske enkelt G E N I A L T !!!!

om dere spiller ferdig spillet raskt så kanskje det vanker premier :) Leste om det i et blad nylig.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. April 2008, 17:52 »
Jeg ville også foretrukket PS3(var tross alt derfor jeg kjøpte den), men GTA IV vil bli helt likt på både PS3 og Xbox 360. Dog vil 360 få litt tilleggsmateriale om et års tid, som PS3 eiere sannsynligvis ikke får glede av.

Som spillmaskin synes jeg 360 og PS3 er hipp som happ, men det er liten tvil om at man bør velge PS3 hvis man vil ha en skikkelig multimediaspiller..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 25. April 2008, 18:37 »
Maskinene er egentlig ganske like, PS3en er nok litt bedre som multimediemaskin pga blueray-spelaren, men er også litt høgare i pris. Har sjølv xbox 360 og syns det fungera genialt som mediesenter, streama musikk og bilder og filmar til den via dataen. Dette går sikkert an på PS3 også.

Tipset mitt er å kjøpe den maskina kompisane dine har. Då kan du spele online med dei, som er det virkelig geniale.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 26. April 2008, 01:07 »
Syns vel egentlig det siste tipset til Øyvind er ganske godt. Derfor blir det lett PS3, samt at det også ikke er noen ulempe med bluerayspiller. Men i disse alkohol-eksamenstider uten tilstrekkelig med inntjening/fornuftig forvaltning av penger, så blir det dessverre ikke aktuelt i nærmeste fremtid  :-\

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 26. April 2008, 17:27 »
Du er ikke gammel nok Nikopolidis...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #12 på: 26. April 2008, 18:32 »
Skjønner virkelig ikke hva folk ser i GTA. Bortkastet tid. GTA 2 var litt morsomt å spille, men resten av spillene i serien har vært helt elendige. Elendig historie, dårlig gameplay og rett og slett helt meningsløst å spille. Sikkert vanvittig artig når man er 12 år, men det gjør det virkelig ikke for meg lenger.

Det er Call of Duty som er tingen nå. Eller VAR tingen rettere sagt... Man går jo lei temmelig fort.

Gleder meg vel mest til Armed Assault kommer i butikkhyllene.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 26. April 2008, 18:44 »
Det er nesten så jeg tviler på at du har spilt gjennom et helt GTA spill olav....

Jeg kan være enig i at det på en måte er meningsløst. Vold er meningsløst, det er vel alle enige om? Når det gjelder historiene i GTA, synes jeg de er geniale! Rett og slett fantastisk bra. GTA er alltid spekket med humor, gode karakterer og selvsagt spinnville oppdrag! Gameplayet er likseå, gameplayet i GTA må da være noe av det beste ever! Og GTA er slettes ikke for 12 åringer, tenker ikke mest på det faktum at det er ekstremt voldelig, men du må være litt eldre for at du skal forstå humoren og all sarkasmen i GTA! Mye av GTA sine historie er bygget på myter og de har følgelig overdrevet poengene, kjent GTA stil med andre ord! En 12 åring vil ikke forstå hva som er så bra med GTA...

Husker jeg spilte GTA og GTA2 på PC når jeg var mindre, men jeg skjønner jo også nå at jeg ikke skjønte en dritt av hva jeg drev med!! Jeg spilte ikke oppdrag eller noe, bare kjørte rundt på fortauene og gikk bananas med flammekasteren. Tipper du har vært ute for samme tilfellet, nemlig at du ikke har forstått en dritt av hva GTA går ut på! Det var først når jeg spilte GTA3 som 15 åring at jeg forsto hvor genialt GTA er.....altså når jeg spilte story mission! Men for all del, har du spilt gjennom et GTA spill eller deler av det og synes det er rævva.....så selvsagt skal du få lov til å mene det. Men jeg synes innlegget ditt gjenspeiler uvitenhet....so prove me wrong!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 26. April 2008, 19:16 »
San Andreas er jo et av de beste spill noensinne laget!