20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #195 på: 26. April 2008, 22:59 »
Når nufc.com kan bekrefte at godeste Modric har vært i Newcastle sammen med representanter for å forhandle, da syns jeg det er langt mer enn bare løse rykter.
Og ja, syns det er greit og bli forbanna. Det er et helvettes stygt lag som snappa han opp, og ingen større klubb enn Newcastle.
Men forhåpentligvis er man ikke like skuffa i september!

Støttes. Det er for mye i denne saken til at det bare skal være oppspinn og jeg forstgår godt at mange er forbanna når han går til Spurs. Da kunne han like lett gått til oss.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #197 på: 27. April 2008, 13:41 »
Ingen vits å henge med leppa, neste sesong får vi Matias Fernandez, Miguel Veloso, Karim Benzema, Samir Nasri og Carlos Puyol.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #198 på: 27. April 2008, 13:54 »
Kevin Keegan har klart å satt sammen spillere som har ført oss til toppen før, så ser ingen grunn til at vi ikke skal klare det nå. Og i tillegg har vi vel mye mer penger til spillerkjøp den dag i dag, enn hva vi hadde da.

Jeg ser helle at Newcastle kjøper en spiller som ofrer 190 % på banen, istede for en spiller som bare plukker lønningssjekken.

Men det skal sies at hvis Modric viser seg å være åretssignering i pl. Da tror jeg newcastle vil sitte med lua i hånda og være passe rød i toppen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 27. April 2008, 14:10 »
Tungt å lese:

http://nufcblog.com/2008/04/27/transfer-news/modric-wanted-to-join-newcastle-united/

Dette hørtes jævlig merkelig ut...

Hvorfor skal Zagreb ha krevd mer av oss enn av Tottenham?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 27. April 2008, 14:45 »
Det var jo det som IKKE skjedde. Det som skjedde var at vi IKKE var villige til å betale det Spurs ville betale for Modric.
Hvilket gjør at det hele blir ENDA mer skuffende, da alt tyder på at Modric faktisk ville til Newcastle også.
Irritert på Mort og co.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #201 på: 27. April 2008, 14:54 »
Det var jo det som IKKE skjedde. Det som skjedde var at vi IKKE var villige til å betale det Spurs ville betale for Modric.
Hvilket gjør at det hele blir ENDA mer skuffende, da alt tyder på at Modric faktisk ville til Newcastle også.
Irritert på Mort og co.

Synes det er rart hvis ikke Keegan hadde en rolle i dette også, mulig Kevin ser på andre spillertyper enn Modric

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 27. April 2008, 14:58 »
Keegan har jo nettopp sagt at ingen spillere vil bli kjøpt dersom Keegan ikke sier ja til dette!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #203 på: 27. April 2008, 15:41 »
Irritert på Mort og co.

Ok, jeg leste dette:

Spurs paid Dinamo Zagreb 21 million euros (£16.6M) for Modric, well below Newcastle?s failed bid of around £20M.

Men ser at dette sto først:

Croation sources last night denied that Tottenham paid Dinamo Zagreb less than Newcastle offered for Luka Modric.

Kan se ut som du hadde rett.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #204 på: 27. April 2008, 15:41 »
Keegan har jo nettopp sagt at ingen spillere vil bli kjøpt dersom Keegan ikke sier ja til dette!

Da var vel ikke Keegan så ivrig på signere Modric.. Hadde han hatt veldig lyst på modric hadde vel Mort og Ashley gitt han penger til å handle!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 27. April 2008, 15:49 »
Hvis vi ikke ville betale nok er dette forferdelig skuffende. Her kunne vi fått en av en av de som må være balndt verdens mest lovende midtbanespillere, men pga vi ikke vil betale nok så får vi han ikke. Ashelys inntog i klubben har helt kalrt vært posetivt, men man kan ikke si at han har brukt mye penger på spillerkjøp sammenligned med de vi vil konkurrere med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 27. April 2008, 16:26 »
Eventuelt at de ikke var villige til å gi så mye for Modric.
Det er isåfall svært skuffende. Uansett hvordan en vrir og vender på det, pengene styrer alt for mye, og dersom vi skal ha ambisjoner må vi også kunne matche våre motstandere på transferfronten. Vi bør og skal ha minst like store ambisjoner som et lag som Tottenham, og derfor syns jeg dette er svært skuffende.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 27. April 2008, 19:38 »
Luka Modric er helt sikkert en god fotballspiller med et stort potensiale. Jeg har selv bare sett han spille i et par landskamper og har derfor ikke noe annet å dømme han etter enn hva jeg har "hørt og lest".
Uansett skjønner jeg godt om det var tilfelle at NUFC ikke ville føye seg å ettergi alt det Dinamo bossene ønsket. Jeg synes ikke klubben er i en situasjon hvor vi kan "pøse" ut 20-25 millioner pund på en spiller som aldri har spilt jevnt på et høyere nivå enn det Modric har. Vi har ikke råd til å ta den risikoen dette ville vært synes jeg. "Storklubbene" har råd til det, ikke NUFC, men forhåpentligvis i fremtiden.

Kan godt hende at Luka Modric viser seg som et fantastisk kjøp og en glitrende spiller, men det kan også hende at han viser seg å være litt for "lett" og "veik" for PL, ihvertfall med det første. Husk at det høyeste nivået han har spilt er den hjemlige kroatiske serien + noen landskamper.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 27. April 2008, 22:06 »
Hvilke kilder er det egentlig som melder at vi ikke ville betale det Tottenham betalte?
Og hvis så stemmer, hvordan kan da lokalavisen Sunday Sun, og alle de andre kildene jeg finner, melde at Newcastle bød £20, og at Dinamo krevde £25?

Jeg nekter å tro at vi tapte Modric fordi vi var gjerrige, og ikke gadd å betale ordentlig. Før jeg får se soleklare beviser på det motsatte, mistenker jeg at Dinamo har holdt oss for narr. Og jeg nekter å anklage klubben for noe i nærheten av gjerrighet, jeg nekter å være sur på Ashley, før jeg får klare beviser på at Tottenham faktisk betalte mer enn vi tilbød.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #209 på: 27. April 2008, 22:14 »
Hvis vi var villige til å gi £20 mill (noe som ville vært klubbrekord!) kan ingen med hue rett plassert påstå at vi var gjerrige! Hvor f... var alle de andre store klubbene da?? Hvorfor skal vi betale blodpris for talenter når det er mulig å få de adskillig billigere?? Arsene Wenger ville ALDRI luktet på en spiller a la Modric, og det er ene og alene pga prisen.

Synes det er bra at klubben ikke lar seg rive med i jaget på pris. Vi var nærmest konkurs for mindre enn et år siden. Normal økonomistyring å investere fornuftig da. Helt riktig avgjørelse av klubben.

Modric er ikke den eneste gode fotballspilleren i Europa!