20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53549 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #150 på: 26. April 2008, 11:28 »
ifølge denne er vi den 5. rikeste: http://arkiv.na24.no/NewsItem.asp?ItemID=39825&Title=De+rikeste+i+engelsk+fotball

tottenham er faktisk på 2. plass
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #151 på: 26. April 2008, 11:30 »
De rikeste i fotballen, ja. Etter som jeg leste i Journal i uka så er han visstnok Englands 15.rikeste person (Noe som må bety at han har penger som gress når man ser på de som virkelig er rik her)

korrigert : 25.rikeste i følge denne artikkelen http://www.telegraph.co.uk/sport/main.jhtml?xml=/sport/2008/01/11/sfnash111.xml
« Siste redigering: 26. April 2008, 11:33 av Radar »

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #152 på: 26. April 2008, 11:38 »
Dette føles så uendelig kjipt. Hadde virkelig troen på at Modric kom til å bli Newcastle-spiller. I utgangspunktet ville jeg ikke blitt skuffa om han hadde valgt en større klubb, men når spudz klarer å signere han blir skuffelsen ekstra stor. Nå blir de et meget farlig lag fremover.

Nå får vi bare håpe Wise og Jimenez har en backup-plan. Håper vi forhører oss om Diego, Bentley eller Arshavin.

Når det gjelder deg ripsgard, så kan du bare la være å lese kommentarene til Radar hvis du ikke finner interesse i dem. Radar er en av de største bidragsyterne på forumet (blant annet med MagZine), og jeg mener det samme som majoriteten på dette forumet, at det er interessant å høre rykter som man ikke leser i avisa. Fortsett gjerne å poste innside-info Radar!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #153 på: 26. April 2008, 11:43 »
Jeg har tatt det til meg! Og er enig med de fleste andre. Det var et skuffelsesutbrutt. når man får slike uofisielle rykter så blir man bitt (hvertfall jeg). Og jeg har tidligere nevnt at denne signeringen hadde blitt en våt drøm for meg, samtidig som det begynte å bli realistisk. Når en våt drøm går til helvete og lenger enn det, så blir jeg skuffet! men som sagt, har tatt det til meg. sakligheter fra nå av.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #154 på: 26. April 2008, 11:44 »
Det virker helt klart at det er Europa-cup og London som har vippet saken i Spurs favør, noe jeg ikke ser på som urimelig. Gutten har talent, og han har helt sikkert ambisjoner. Da er Europa-cup absolutt noe som gir pluss i boka før en overgang.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #155 på: 26. April 2008, 11:48 »
jeg tviler på det er europa cup, det kunne han jo fått med dinamo zagreb også. De har allerede vunnet serien i kroatia, så han kunne jo like gjerne blitt der hvis det var europa cup som var det store. Men han velger muligens tottenham pga. de også er i europa cup, og vi ikke er der!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 26. April 2008, 11:49 »

ps: han går til spurs for 20 mp i følge denne: http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1092121.ece

Ifølge The Times er Modric sin overgang til Tottenham verdt 15,5 millioner pund! Så kan du jo selv avgjøre om du stoler mest på The Times eller The Sun.......

http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/premier_league/tottenham/article3820999.ece

Ifølge denne har BBC Sport satt handelen til 15,8 millioner pund.

http://www.tottenhamhotspur-mad.co.uk/news/loadnews.asp?cid=TMNW&id=389539

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 26. April 2008, 11:49 »
Dette er so typisk folk inne på dette forumet! Med ein gong vi er kopla til ei "verdenstjerne" så flyte forumet over av innlegg om kor stor sannsynlegheiten er for at nettopp denne "verdenstjerna" verte kjøpt. Og mange sluker rått det som kjem av rykter. Så byggje dette seg opp og opp til det nesten koke over, og når nyheiten (OG DET FØRSTE SNEV AV FAKTA) kjem ut om at denne "verdenstjerna" ikkje kjem til oss likevel, så klikkar folk heilt. Fordi dei har bygd opp sinnsjukt store forventningar berre basert på rykter.
Og så kjem sorgprosessen der dykk skjeller ut først mannen med pengesekken, i dette tilfelle Ashley. Og det er plutsleg ikkje grenser for kva inkompetanse og gjerrigheit denne mannen viser. Neste er å stille spørsmål ved ambisjonane til klubben og alle pengane vi har kasta vekk på spelarar opp gjennom historien. Når vi kjøpe Smith for den prisen må jo vi kjøpe han og han for den prisen. Greie ikkje folk skjønna kor dumt og latterleg dette verte?!? Det går ikkje an å bruka som argument at vi har tidlegare kjøpt Smith til 6 mill og derfor skal sprenga alle grenser for å signera denne Modric.

No må folk begynna vera realistiske. Kva har denne klubben å vise til dei siste åra for å lokka "verdenstjerner" til denne klubben? Kvifor skal vi bruke ein milliard på spelarar denne sommaren og kjøpe alle til overpris?

For ikkje mange veker sidan var vi i fare for å rykkja ned. Dette trur eg ikkje er så forlokkande for godeste Modric. På tabellen er vi like med Spurs, men der sluttar og alle likheitar. Kan kjapt ramsa opp Manager(kan visa til mange trofee og resultat), Spelarstall, og Europacupspel. Vi har jo ikkje sjans har vi vel?
Og eg personleg synst det er bra at vi ikkje kjøpe spelarar til kva dei enn måtte kosta.

Det er haugevis av andre vi kan satse på. Og det kjem garantert til verte haugevis av andre vi kjem til å verte linka til. Men vi må garantert vera den klubben som er mest aktiv når det gjeld "Silly Season". Så må folk ta alt det dei høyrer med ei klypa salt og ikkje få for store forhåpningar. Det er lov å håpa sjølvsagt. Personleg håpar eg på at vi får inn 4-5 spelarar som kan gå rett inn på laget. Dette har ikkje forandra seg etter at vi glapp Modric til Spurs (om vi i det heile var nær nok til å gleppe han).

Dette er ikkje sagt for at folk skal slutta posta alt av rykter og sladder. MEN eg synst berre reaksjonane til ein del her inne er i overkant, og at visse ikkje greie sjå realitetane i augene. Dette gjentek seg for kvar jeeeeevla transfer-periode! *oppgitt*
« Siste redigering: 26. April 2008, 11:52 av lgrinde »

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #158 på: 26. April 2008, 11:53 »
Dette er so typisk folk inne på dette forumet! Med ein gong vi er kopla til ei "verdenstjerne" så flyte forumet over av innlegg om kor stor sannsynlegheiten er for at nettopp denne "verdenstjerna" verte kjøpt. Og mange sluker rått det som kjem av rykter. Så byggje dette seg opp og opp til det nesten koke over, og når nyheiten (OG DET FØRSTE SNEV AV FAKTA) kjem ut om at denne "verdenstjerna" ikkje kjem til oss likevel, så klikkar folk heilt. Fordi dei har bygd opp sinnsjukt store forventningar berre basert på rykter.
Og så kjem sorgprosessen der dykk skjeller ut først mannen med pengesekken, i dette tilfelle Ashley. Og det er plutsleg ikkje grenser for kva inkompetanse og gjerrigheit denne mannen viser. Neste er å stille spørsmål ved ambisjonane til klubben og alle pengane vi har kasta vekk på spelarar opp gjennom historien. Når vi kjøpe Smith for den prisen må jo vi kjøpe han og han for den prisen. Greie ikkje folk skjønna kor dumt og latterleg dette verte?!? Det går ikkje an å bruka som argument at vi har tidlegare kjøpt Smith til 6 mill og derfor skal sprenga alle grenser for å signera denne Modric.

No må folk begynna vera realistiske. Kva har denne klubben å vise til dei siste åra for å lokka "verdenstjerner" til denne klubben? Kvifor skal vi bruke ein milliard på spelarar denne sommaren og kjøpe alle til overpris?

For ikkje mange veker sidan var vi i fare for å rykkja ned. Dette trur eg ikkje er så forlokkande for godeste Modric. På tabellen er vi like med Spurs, men der sluttar og alle likheitar. Kan kjapt ramsa opp Manager(kan visa til mange trofee og resultat), Spelarstall, og Europacupspel. Vi har jo ikkje sjans har vi vel?
Og eg personleg synst det er bra at vi ikkje kjøpe spelarar til kva dei enn måtte kosta.

Det er haugevis av andre vi kan satse på. Og det kjem garantert til verte haugevis av andre vi kjem til å verte linka til. Men vi må garantert vera den klubben som er mest aktiv når det gjeld "Silly Season". Så må folk ta alt det dei høyrer med ei klypa salt og ikkje få for store forhåpningar. Det er lov å håpa sjølvsagt. Personleg håpar eg på at vi får inn 4-5 spelarar som kan gå rett inn på laget. Dette har ikkje forandra seg etter at vi glapp Modric til Spurs (om vi i det heile var nær nok til å gleppe han).

Dette er ikkje sagt for at folk skal slutta posta alt av rykter og sladder. MEN eg synst berre reaksjonane til ein del her inne er i overkant, og at visse ikkje greie sjå realiteten i augene. Dette gjentek seg for kvar jeeeeevla transfer-periode! *oppgitt*

AMEN!!!!
Som om jeg skulle skrevet det selv. 100% enig m Igrinde!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 26. April 2008, 12:01 »
Vi har ikke mye trofeer å vise til de siste åra nei. Men likevel har vi klart å hente verdensstjerner. Dette beviser jo at det faktisk ikke er trofeene som tvinger spillerne til klubben vår.
du sier det ikke går an å bruke smith som argument. Det er greit du synes det, men hvis vi kan kjøpe spillere som smith til en pris av 6mp, derav han ikke har bevist noe på noen år, så synes jeg det er fullstendig håpløst å la vær å bruke penger vi har på å kjøpe modric som faktisk har gjort det bra blant annet i år. Han er jo kaptein på et lag som leder serien overlegent, og han spiller fast på et av europas beste landslag. Dette er merkbart. Hvem sin feil er det hvis keegan ikke får penger nok til å handle en spiller han har lyst på? jo, han som sitter på pengene eller evt. klubben.

Jeg vet ikke hvor mye keegan hadde lyst på modric, men for meg så virker det som han var interessert.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #160 på: 26. April 2008, 12:10 »
Utrolig skuffende, men synes det blir håpløst å kritisere Radar for at han kommer med rykter. Det er jo dette som er artig, er dere ute etter offesielle nyheter må dere se på nufc.co.uk. Hele sommeren er jo rykter, og hvis Radar kan komme med noe før vi får lest noe på nettet så er det jo fantastisk. Fortsett med dette Radar.

an sparker ikke Bobby Robson??

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 26. April 2008, 12:15 »
Dette ødela faen meg dagen min. Jeg har hatt ei helvettesuke hvor det eneste jeg har sett fram til var en lørdag med avslapping og mye fotball på tven. Nå vil jeg bare legge meg å sove igjen. Først er det Woodgate, og så stikker den jævla jødeklubben av med Modric også. Følger han faen ikke med. Først slår vi de 4-1 på WHL, hadde han ventet en dag hadde vi vært over dem på tabellen.

Det eneste positive jeg kan trekke ut i fra dette er at mr. Ashley tydeligvis er interessert i å bruke penger, og at dette forhåpentligvis gjør ham såpass forbanna at han faen meg skal vise alle at vi kan kjøpe verdensstjerner vi også. At han var interessert i å bruke 20 mill på en spiller er jo bra, og vi får krysse fingra for at dette kommer til å bli melodien framover. I farten kan jeg ikke komme på andre verdensklassespillere som er villige til å komme til oss som spiller i samme posisjon, men får håpe på at gutta trekker fram noe lurt fra ermet.

Nå er det virkelig på tide at Newcastle kjøper ei skikkelig stjerne. Nå begynner det å nærme seg tre år siden sist.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 26. April 2008, 12:15 »
Fyfaen asså, dette er ikke bra for mitt allerede sterke hat til Tottenham (jew army).

Og forresten, Radar FORTSETT å kom med rykter!!!

Det positive jeg ser i dette er at vi kan gå for Pandev/Arshavin isteden, som jeg personlig har større tro på...
« Siste redigering: 26. April 2008, 12:17 av aDDis »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 26. April 2008, 12:23 »
Jeg er faktsik forbanna skuffa og jævla irritert. Akkurat nå er jeg såpass sint at jeg ikke har giddet lest alt som står her, det må jeg bare beklage på det sterkeste.
MEN, det irriterende er at han IKKE gikk til en klubb som er større enn oss, men jævla Spuds. Dersom dette hviler på at vi ikke var villige til å betale nok er det enda mer irriterende.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 26. April 2008, 12:35 »
Det positive jeg ser i dette er at vi kan gå for Pandev/Arshavin isteden, som jeg personlig har større tro på...

Helt enig her. Hadde vi fått en av dem hadde det mer enn gjort opp for dette slaget i ansiktet.