20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #105 på: 25. April 2008, 18:39 »
denne er nå fra skysports http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3474229,00.html

Newcastle boss Kevin Keegan has played down speculation linking the Magpies with Thierry Henry - although he has admitted his interest in Luka Modric.

Hvis vi får ham, mener jeg vi bør selge Duff og Zog. Duff har en pervers lønn. Mye bedre at vi da henter inn en meget ung venstre midtbanespiller som er fornøyd med å spille annenfiolin en stund fremover og som kan få matche seg i betydningsløse/lettere kamper...

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #106 på: 25. April 2008, 19:04 »
Modric hadde ALDRI kommet på besøk hvis Newcastle ikke er interressert i å betale prisen for han.

Modric hadde ALDRI kommet på besøk hvis han ikke ser på Newcastle som en interressant klubb.

Selvsagt er ikke dette bare oppspinn. Jeg tror det jobbes på spreng for å få Modric på gli, det er bare å håpe at Modric er overbevist om at Newcastle er klubben!

Og overtalelsen har de overlatt til Viduka... Som etter ryktene er misfornøyd i klubben... Ikke bra i mine øyne, men nå er jo Keegan en jævel til å selge inn klubben, byen og fansen til spillere så tror nok vi ennå har en stor mulighet.

Til de som tror Newcastle vil holde tett om dette lenge, så tror jeg heller at de vil flagge overgangen så snart den er signert! Det vil jo være en sinnsyk reklame overfor andre spillere vi skulle jakte, så ser ingen grunn til å holde kjeft om overgangen så snart den er 100% sikker.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 25. April 2008, 19:50 »
Viduka var sikker litt surken når han var benket, men nå er han jo en av våre største stjerner. Og har mer eller mindre banket fast plass på laget som glitrer om dagen...

Jeg tror faktisk Viduka snakker bra om Trenern og laget om dagen:)

Har vi hatt Allardyce har jeg faktiks vært litt i tvil:)
Han kom, ble mett og dett var dett....

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 25. April 2008, 20:31 »
Til de som tror Newcastle vil holde tett om dette lenge, så tror jeg heller at de vil flagge overgangen så snart den er signert! Det vil jo være en sinnsyk reklame overfor andre spillere vi skulle jakte, så ser ingen grunn til å holde kjeft om overgangen så snart den er 100% sikker.

Ville tro det jeg også. En slik overgang vil helt klart sende signaler ut om at vi satser, men så lenge overgangen ikke er helt klar håper jeg vi er såpass proffe at det holdes kjeft fra alle som vet noe. Syntes saken så langt er taklet på en bra måte. Owen skal forhåpentligvis også forhandle om ny kontakt i sommer og da skader det ikke at vi har fått inn en av europas mest ettertraktete spillere.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 25. April 2008, 20:32 »
Jeg bare håper modric kommer, men vi må samtidig ikkr bli for opptimistiske

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 25. April 2008, 21:01 »
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/7367989.stm

KK snakker om Henry og Modric. Mye av de samme som står i artikkelen, men alltid greit å høre han snakke.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 25. April 2008, 21:41 »
Vurderer å bare legge meg for å sove, for å få noen til å vekke meg når denne sagaen er over. Har ikke nerver til å sitte å trykke f5 dagen lang... Tipper det er den mest brukte knappen på tastaturet mitt nå...

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #112 på: 25. April 2008, 21:59 »
Enig! Trur eg skal forholde meg til www.nufc.co.uk eg for no av!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #113 på: 25. April 2008, 22:19 »
Lurer på om jeg å er invitert til en liten matbit i denne saken ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #114 på: 25. April 2008, 23:31 »
Apropos matbit : Viduka har grillkveld om ikke så alt for lenge. Kan enten forsøke å få en fot med der evt få noen av de som skal dit til å fiske litt, så kan vi la temaet ligge inntil noe er klart. Vi blir å spekulere oss i hjel på bekgrunn av rykter. Ekstra ille tror jeg det er i år siden KK klarte å hente kvalitetsspillere sist og forventningene er store i overgangsvinduet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 25. April 2008, 23:58 »
Enig! Trur eg skal forholde meg til www.nufc.co.uk eg for no av!
Hvis du er interessert i rykter, så er ikke det plassen. Hvis du er interessert i cold, hard facts, så er den offisielle siden den rette plassen.
Er det forøvrig noen statistikk på hvor mange rykter som har blitt dementert fra offisielt hold, som likevel har vist seg å stemme?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 26. April 2008, 01:01 »
WWW.NUFC.COM

Jeg vil faktisk fremme den siden, som jo også har bekrefta at Modric med representanter var i Newcastle. nufc.com er en pålitelig kilde, og dersom de veit noe skriver de også det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

BallaJazz

• Gjest
« Svar #117 på: 26. April 2008, 01:30 »
For en saga drama detta er.Håper vi får han!.Det hadde vært knall..

Faustino

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #118 på: 26. April 2008, 05:04 »
Ser ut som han er klar for Spurs :o

http://tottenhamhotspur.com/news/articles/lucatothelane260408.html

Wikipedia sier det samme.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 26. April 2008, 07:33 »
Med forbehold om at dette er sant......fy faen så skuffa jeg er, først tar de Woodgate foran oss og nå Modric! Faen dundre!!!!!!!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM