20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #90 på: 25. April 2008, 15:49 »
med mindre dette er en taktisk manøver fra keegan ;D tror jeg vi kan drømme om modric
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1298196,00.html

Dette lukter taktisk spill lang vei. Tenk:

- Zagrebs folk har uttalt at Modric er i Newcastle.
- Kroatisk presse sier at han er i Newcastle.
- Britisk presse sier det samme.
- Det har vel vært snakk om middag med Wise og Jimenez, ikke Keegan?
- Radar har fått bekreftet at han bor hos Mark Viduka.

Dette ER IKKE oppspinn. Jeg NEKTER å tro det.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 25. April 2008, 16:18 »
Så den høyre hånda vet ikke hva den venstre holder på med?

Vel, det kan selvfølgelig hende at Keegan sier dette av taktiske grunner. Og man kan selvfølgelig tolke Keegans utsagn som "a non-denying denial". Men jeg tror ikke på julenissen, og er forberedt på at dette var en liten snøball som ble til et stort skred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 25. April 2008, 16:21 »
Det trur eg og, gigantisk snøskred vart det... ::)

Ein ting eg lure på er kvifor Newcastle alltid verte linka med stort sett alle verdens beste spelarar i løpet av silly season? Alt frå yngste talenta til dei gamle travarane. Dette skjer kvart år.
Eg må sei at eg synst da e sinnsjukt spennande men i 99,9% av tilfella så stemmer ikkje det som vert sagt.
« Siste redigering: 25. April 2008, 16:27 av lgrinde »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 25. April 2008, 16:30 »
Er enig med Eivind dette kan ikke bare være oppspinn og tror dere KK ville gått ut og sagt at vi vil signe Modric nå? Selvfølgelig ikke. Hvis får til en deal med Modric nå er det på et veldig gunstig tidspunkt. Ikke bare virker han som en svært god spiller, men han etter EM er det stor sjanse for at verdien vil stige. Det er nå lenge til overgangsvinduet åpner og da må vi trå varsomt for å ikke vekke andre klubbe interesse.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 25. April 2008, 16:34 »
Nettopp. Zagreb vil selvsagt utbasunere dette til flest mulig, for å presse opp prisen, mens Newcastle bør holde kjeft. Ren logikk.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #95 på: 25. April 2008, 17:11 »
Hehe.
Mange spennende meninger her :)
Men som Eivind sier, Keegan sier at HAN ikke har spist lunsj med Modric og agenten. Det betyr jo ikke at Wise/Jimenez ikke har gjort. Regner med at Keegan er opptatt med kampforbredelsene frem mot helga :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #96 på: 25. April 2008, 17:11 »
Og det er bekreftet at Modric var her.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 25. April 2008, 17:15 »
Og det er bekreftet at Modric var her.

Nettopp, og jeg nekter å tro at Newcastle og Zagreb ikke hadde diskutert pris før Modric ble flydd over. De vet garantert en cirkapris som blir forlangt. Jeg kan aldri tenke meg at Newcastle tror de skal få han for 12mp, når Zagreb forlanger 20!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #98 på: 25. April 2008, 17:32 »
Under vår elskede eks-styreformann, hadde det vel vært omvendt.
Forventet 12, bydd 20 :P

Ettersom det er bekreftet fra litt mer offisielle hold enn Radar (ikke det at jeg ikke tror deg, for all del, men du tror du så Modric. Eller tok jeg feil nå?), er det ikke noe grunn til å tvile på at Modric er/har vært i Newcastle :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 25. April 2008, 17:40 »
Tatt fra en kroat:

Just reading Croatian news portal net.hr. . . Dinamo?s boss Mamić confirmed to a radio show that NU made a bid for Modrić and that the deal is near to finish. . . As always, the problem is money! He said that Dinamo wants a little bit more money from NU and that the Spurs have also called him and said that they will match the offer if he gives them a clue to what amount NU is bidding (Mamić is a tricky slime ball)!

Speculation about the amount of money is useless but if you ask me I believe Modrić will go for around 20 million euros considering that Dudu went for less then that to Arsenal!

Kan vi ikke bare by det Dinamo vil ha? Nå har vi sjansen til å få en spiller i verdensklasse!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 25. April 2008, 17:40 »
Modric hadde ALDRI kommet på besøk hvis Newcastle ikke er interressert i å betale prisen for han.

Modric hadde ALDRI kommet på besøk hvis han ikke ser på Newcastle som en interressant klubb.

Selvsagt er ikke dette bare oppspinn. Jeg tror det jobbes på spreng for å få Modric på gli, det er bare å håpe at Modric er overbevist om at Newcastle er klubben!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 25. April 2008, 18:06 »
Dette ble skrevet på NO for ikke lenge siden:

Mamic had an interview on a local radio station, in which he confirmed that an official offer has arrived today from Newcastle's side but it was rejected.
Mamic claims it's the biggest offer any Croatian player has ever received, but still decided it wasn't good enough and urged the Newcastle officials to improve on it.
He also states that he was in Newcastle with his brother only, so it seems Modric wasn't there after all.

Så, Modric var ikke i Newcastle alikevel?

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #102 på: 25. April 2008, 18:10 »
Hehe for ein såpeopera! Men håper VERKELEG på denne signingen! ;D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 25. April 2008, 18:29 »
Under vår elskede eks-styreformann, hadde det vel vært omvendt.
Forventet 12, bydd 20 :P

Ettersom det er bekreftet fra litt mer offisielle hold enn Radar (ikke det at jeg ikke tror deg, for all del, men du tror du så Modric. Eller tok jeg feil nå?), er det ikke noe grunn til å tvile på at Modric er/har vært i Newcastle :)

Jeg mente det var Modric og fikk en tekstmelding som bekreftet at han var her.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 25. April 2008, 18:32 »

He also states that he was in Newcastle with his brother only, so it seems Modric wasn't there after all.
den siste der skjønte jeg ikke helt...

Hva er det du ikke skjønner?