20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53555 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #75 på: 24. April 2008, 22:28 »
Den kroatiske ligaen ruller. Modric skal spille kamp på lørdag ettermiddag mot Slaven Belupo. Enten reiste han i kveld eller så reiser han i morgen tidlig.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 24. April 2008, 22:39 »
Så da blir det ingen overgang før over helga uansett da....

Vil ha dette i boks ASAP!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 24. April 2008, 22:41 »
Hvis en evt. overgang blir realitet, tror dere vi vil få det bekreftet med en gang, eller vil det holder igjen til sesongen er ferdig og overgangsvinduet nærmer seg?

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 24. April 2008, 22:47 »
Så fort det er enighet mellom klubb og spiller så vil det bli offentliggjort. Men overgangen vil først gjelde fra 1.juli.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 24. April 2008, 23:20 »
nej jeg tror de venter så lenge så muligt eventuelt vis det blir noe av denne overgangen...når ingen aner noe så kommer nyheten :) !! Lykke til i helga gutter & jenter :D
Joey Barton 7

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #80 på: 24. April 2008, 23:28 »
Da vil jeg spørre dere, siden jeg ikke er for oppdatert?
Hvor på banen skal han spille da? Skal vi spille 4-4-2 eller 4-3-3..
Jeg mener 4-3-3 der han tar plassen til Geremi. Men jeg er usikker på hva som er hans sterke siden, svake sider. Hvor spiller han best henne?
Jeg tar ingenting forgitt for drakta å kontrakten er klar..

Men hjelp meg folkens, hva er hans possisjon, i forhold til formasjon å spillestil.
PÅ forhånd takk for hjelpen.
25 mill mener jeg er i overkant dyrt, hadde evt regnet med rundt 15-20 mill, å en grei lønn..
Hva mener dere.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 24. April 2008, 23:32 »
Tror han kan finne seg godt til rette i en venstre indreløper posisjon...

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #82 på: 24. April 2008, 23:38 »
Tro det eller ei, men newcastle hentet nettopp modric på fm saven min. Det må være et tegn på at vi får ham :)
De har gjort det på min save også. :O
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #83 på: 24. April 2008, 23:38 »
Dette er den nyeste artiklen ang Modric til Newcastle

http://www.thefootballnetwork.net/main/s70/st128388.htm

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 24. April 2008, 23:59 »
Tipper Modric kommer til å bli brukt både på midten, og i owen sin rolle. Hadde vært utrolig gøy å sitt han i en fri rolle bak spissene. men jeg selger ikke skinnet før bjørnen er skutt. Jeg oppfordrer folk til å tenke negativt. Da blir vi ikke skuffa :)

20mp er ingen pris nå til dags. Det er det vi må betale for de beste spillerne. Og husk at han bare er 22 år. Kan vertfall spille 10 år til.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 25. April 2008, 00:28 »
Nå har jeg aldri sett denne spilleren spille i det hele tatt så er egentlig mer lysten på Pandev og Arshavin som jeg vet hva står for. Men KK og Wise vet vel hva dem driver med!

helt anna klasse en arshavin, og ikke spiss som pandev.. har blitt omtalt som balkans messi av presidenten i zagreb som seier at han ikkje er villig til å la modric gå før han får prisen som messi er verdt...
- carry on!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 25. April 2008, 08:35 »
Dæven..vi får et problem på midtbanen da altså hvis denne spilleren er så god som media og dere skal ha det til.  Kan han spille på høyrekant i et 442system? Fordi vi har ingen gode høyrekanter igjen. Milner har etter mitt skjønn stagnert og Geremi er ikke god nok han heller.  Hvis det blir 433formasjon må det bli Emre Modric og Butt.  Emre er alt for god til å sitte på benken. Det var noe jeg overhodet ikke forstod på sam, vrake emre og bruke en midtbane bestående av smith,geremi og butt!!?

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 25. April 2008, 08:43 »
 ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 25. April 2008, 13:01 »
Dæven..vi får et problem på midtbanen da altså hvis denne spilleren er så god som media og dere skal ha det til.  Kan han spille på høyrekant i et 442system? Fordi vi har ingen gode høyrekanter igjen. Milner har etter mitt skjønn stagnert og Geremi er ikke god nok han heller.  Hvis det blir 433formasjon må det bli Emre Modric og Butt.  Emre er alt for god til å sitte på benken. Det var noe jeg overhodet ikke forstod på sam, vrake emre og bruke en midtbane bestående av smith,geremi og butt!!?

modric foretrekker venstre siden, men er god med begge bein så han kan spille høgre.. men om vi spiller med butt som anker og emre og modric forran i "fri roller" litt som xavi og deco/iniesta i barca så kan det fungere.. blir litt tynt i luftrommet på midten da, så vi skulle hatt en ny høg spiller i ankerollen ettersom butt begynner å bli gammel!
- carry on!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 25. April 2008, 13:06 »
Hvis vi kjøper Modric for masse penger og selger Zog virker det hvertfall som vi fortsetter med 4-3-1-2. Hadde vært strålende å få inn en så god spiller som Modric virker å være.