20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53548 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #60 på: 24. April 2008, 20:21 »
Da stemmer jo ikke den kroatiske artikkelen jeg postet. Fordi den sier jo at Modric og de andre har dratt hjem til Kroatia igjen...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 24. April 2008, 20:24 »
Det vil være kjipt om dealen skulle ryke. Men jeg har en følelse av at vi, på grunn av at vi er en langt mindre klubb, sannsynligvis må ut med mer enn våre konkurrenter, for å få en spiller som dette. Det kan forøvrig hende at han Dinamo-bossen faktisk har brutt forhandlingene bare fordi han ikke har noen intensjoner om å selge til Newcastle også. Det kan fort være at vi har tilbudt dem en veldig god sum, men likevel får vi ikke tilslaget, fordi denne kroatiske storkaren ikke vil være bekjent av å selge til Newcastle, når Chelsea og Arsenal har vært interessert i spilleren.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #62 på: 24. April 2008, 20:29 »
Da stemmer jo ikke den kroatiske artikkelen jeg postet. Fordi den sier jo at Modric og de andre har dratt hjem til Kroatia igjen...

Hvor fant du denne artikkelen daniel? n-o?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 24. April 2008, 20:32 »
Newcastle-Online ja. En kroat eller no som oversatte den til engelsk der...

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #64 på: 24. April 2008, 20:38 »
Det vil være kjipt om dealen skulle ryke. Men jeg har en følelse av at vi, på grunn av at vi er en langt mindre klubb, sannsynligvis må ut med mer enn våre konkurrenter, for å få en spiller som dette. Det kan forøvrig hende at han Dinamo-bossen faktisk har brutt forhandlingene bare fordi han ikke har noen intensjoner om å selge til Newcastle også. Det kan fort være at vi har tilbudt dem en veldig god sum, men likevel får vi ikke tilslaget, fordi denne kroatiske storkaren ikke vil være bekjent av å selge til Newcastle, når Chelsea og Arsenal har vært interessert i spilleren.

Tviler på at Dinamo-bossen bryr seg særlig mye om Modric går til Chelsea eller Urawa Red Diamonds så lenge han er fornøyd med kjøpssummen. Det må i så fall være at vi må ut med langt mer i lønn for å få Modric til å velge Newcastle fremfor disse andre storklubbene som jakter ham.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 24. April 2008, 21:05 »
Faen, håper dette ordner seg! Vi har i hvertfall ambisjoner på transfermarkedet, og det er godt å se. Kroatias landslagsstrener Slaven Bilic uttalte seg om saken i dag også : http://nufcblog.com/2008/04/24/transfer-news/croatia-coach-backs-modric-for-newcastle/
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 24. April 2008, 21:08 »
Sitat fra Slaven Bilic:

?As for Luka, Newcastle United are no doubt a big club - just behind the top five.? ?Manchester United, Liverpool, Arsenal, Tottenham and Everton.

?NUFC are in the range of Chelsea, Leeds United and Aston Villa but can invest a lot more money in new signings than let?s say Tottenham.?

Har han drukket eller? Haha ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 24. April 2008, 21:13 »
Jeg reagerte også på den. Syk uttalelse!
Men han mente også at NUFC er en klubb som det er mye mer realistisk at kan vinne ligaen enn eksempelvis Spuds da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 24. April 2008, 21:19 »
Nå vet jeg ikke hvor stor pengesekken til Spurs er, men det er jo ingen tvil om at Ashley har myyyye gryn. Men godt å se at Mort og gjengen fremstår som ganske nøkterne, jeg tror helt ærlig vi har en av de beste eierne/direktørene i hele PL
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

braegg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #69 på: 24. April 2008, 21:40 »
Sitat fra Slaven Bilic:

?As for Luka, Newcastle United are no doubt a big club - just behind the top five.? ?Manchester United, Liverpool, Arsenal, Tottenham and Everton.

?NUFC are in the range of Chelsea, Leeds United and Aston Villa but can invest a lot more money in new signings than let?s say Tottenham.?

Har han drukket eller? Haha ;D

Han tenker nok historisk sett. Selv om jeg syns det er rart å sette Everton i bås med topp4.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 24. April 2008, 21:49 »
Noe som vet noe mer om Modric fortsatt er i Newcastle? Radar, hadde vært veldig spennende om du kunne sjekket dette. Hvis det er slik at han fortsatt er hos Viduka vil jeg tro det er store sjanser for at forhandlingene fortsetter, har han derimot reist hjem ser det stygt ut.
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 24. April 2008, 21:53 »
Nå skal det jo sies at Modric faktisk kan være igjen i Newcastle for å besøke Viduka, og ikke for å forhandle med Newcastle...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 24. April 2008, 21:58 »
Nå skal det jo sies at Modric faktisk kan være igjen i Newcastle for å besøke Viduka, og ikke for å forhandle med Newcastle...

Gledesdreper!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 24. April 2008, 22:07 »
Er den kroatiske ligaen fortsatt i gang da?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 24. April 2008, 22:18 »
Tro det eller ei, men newcastle hentet nettopp modric på fm saven min. Det må være et tegn på at vi får ham :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /