20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53695 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #30 på: 24. April 2008, 17:12 »
Litt tidleg trykka opp drakte endå! ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 24. April 2008, 17:15 »

Neida, har allerede bestilt hjemmedrakta med 8 MODRIC jeg nå..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. April 2008, 17:22 »

Neida, har allerede bestilt hjemmedrakta med 8 MODRIC jeg nå..

Hehe ja tvila ikkje :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. April 2008, 17:23 »
Hehe, har ikke sett stort av han, men med den spekulerte prislappen bør han være god. Var god mot England, såpass kan jeg si.
Uansett, må innrømme at jeg nå blir skuffa dersom dette renner ut i at han istedet signerer for noen andre. Meget skuffa.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. April 2008, 17:34 »
har ikkje du kamera på mobilen :P

he-he. jo, men han er ikke så begeistret for å få en mobil i trynet selv om det er en del av det å være berømt.  (Til de som tydeligvis irriterer seg over at jeg kommer med ting som jeg "ikke har bevis for" : Beklager at jeg la fram noe som ikke står i media)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. April 2008, 17:42 »
om det var meg du sikkter til så irreter eg meg ikkje over noko. Er bare nysgjerrig og nærvøs for at avtalen skal ryke ;)

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. April 2008, 18:15 »
Det var ikke deg, nei  :)  Har fått, på andre tråder, litt for at jeg kommer med utsagn som ikke kan bevises så jeg må vel være litt forsiktig med at jeg kun skriver ting som har referanse til media o.l.  ;)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. April 2008, 18:18 »
Det var ikke deg, nei  :)  Har fått, på andre tråder, litt for at jeg kommer med utsagn som ikke kan bevises så jeg må vel være litt forsiktig med at jeg kun skriver ting som har referanse til media o.l.  ;)

Jeg skjønner ikke problemet. Bare fortsett å komme med ting du hører du Radar!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. April 2008, 18:25 »
Ja, bare fortsett du Radar! Alltid gøy når du kommer med ''uoffisielle'' nyheter..

Ikke bry de med de(n) som ikke liker det ;) Vi er sikkert flere som liker det.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #39 på: 24. April 2008, 18:36 »
Sier bare 2 ting:

BRING HIM ON!

og til Radar og hans "innside info": BRING IT IN! ;)

Herre min hersker for en overraskelse det ville være! Og Mort har nylig snakket om at vi ikke kan forvente Worldclass signeringer... Vet da fan ikke hva han ser på som en worldclass signering ;D
Er bare Van Der Vaart jeg kunne tenke meg mer på midtbanen enn Modric. Har personlig ikke sett så mye av han, men mange jeg kjenner skryter voldsomt av hans ferdigheter.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 24. April 2008, 18:54 »
Sorry Radar, men jeg tror du tar feil. Tviler på at du er den eneste som har observert Modric hvis han gikk rundt i sentrum av Newcastle  :-\

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 24. April 2008, 19:06 »
Sorry Radar, men jeg tror du tar feil. Tviler på at du er den eneste som har observert Modric hvis han gikk rundt i sentrum av Newcastle  :-\

Han beslkte jo treninga så er jo ikkje umulig han tur inn i sentrum etterpå vel.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 24. April 2008, 19:09 »
Treninga var vel på tirsdag? Og Radar mente at han så han i sentrum i dag?

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #43 på: 24. April 2008, 19:32 »
GIVE!!! Slik jeg ser det har en kvalitetssignering som dette så store ringvirkninger at det nesten er uvurderlig.
Det sender signaler til andre aktuelle targets i sommer, til spillere vi allerede har, og ikke minst til fansen om at vi satser stort, og at vi skal klatre på tabellen neste sesong!
Jeg har iallefall STOR tro på unggutten.
Om han skulle ryke så ville det vært synd. virkelig synd.

Uansett, heia King Kev! :D

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 24. April 2008, 19:33 »

Glemte å si at det var i sentrum av Ponteland, ikke Newcastle. Folk her er litt mer avslappet til spillerne siden de ser de titt og ofte. Var innom banken etter å ha kjørt søppel og Viduka kom å parkerte da jeg kjørte derfra. (Vi bruker samme bank) Og da jeg kjørte til skolen for å hente eldste passerte jeg huset hans og det sto en kar ute sammen med han. Det er mulig det lignet på Modric fordi det var han jeg hadde i hodet som første mulighet og det er naturlig at de henger sammen siden de visstnok er i familie. Har heller ikke hørt noe etter SMS'en jeg sendte.