20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Luka Modric  (Lest 53530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Luka Modric
« Svar #240 på: 29. April 2008, 00:08 »
Hadde vært lettere å akseptere om han hadde valgt å gå til en av de 4 store, men Tottenham?? Det jødelaget der irriterer meg mer og mer..

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #241 på: 29. April 2008, 01:55 »
lurer litt på hva folka hadde sagt om vi faktisk hadde kjøpt han for det de krevde jeg... vil tippe alt hadde vært annerledes da. En spennende spiller. Er fint om vi får arshavin (selv om jeg knapt har hørt om han). Men han er jo også noen år eldre da. jaja. gleder meg til vinduet åpner og ting skjer
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #242 på: 29. April 2008, 17:49 »
Om vi faktisk hadde gitt Dinamo den prisen de på død og liv ville ha, og signert Modric ville det fremdeles vært kritiske røster. De samme som nå sier de er glad for at vi ikke betalte det Dinamo forlangte, ville da ha ytret hvor skuffet de er over at vi betalte så mye for en spiller som har vist såpass lite. Kanskje hadde også noen av de som klager over at vi ikke ga nok for Modric ha sagt det samme. Slike idioter finnes faktisk.

Uansett. Vi vet ikke nøyaktig hva som er skjedd, men håper ikke vi gjør dette til en vane. Vi handlet billig i fjor sommer, og det har vel gått så som så. Og selv om vi ikke trenger å bruke Chelsea-summer, så bør vi handle langt bedre spillere enn vi gjorde i fjor sommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #243 på: 29. April 2008, 18:27 »
vi handlet billig i fjor sommer ja. Skal vi være like uheldige med kjøpene (med unntak av noen), så ser det jo ikke bra ut. Hadde vi ikke fått den super poeng boosten, så kunne det faktisk sett veldig ille ut. Disse kjøpene og tabellposisjonen har kanskje ødelagt slik at vi ikke fikk modric.

PS: snakket med han som hadde sett på kroatisk tv. han hadde misforstått. Modric gikk for rundt 15 mp.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #244 på: 29. April 2008, 18:45 »
vi handlet billig i fjor sommer ja. Skal vi være like uheldige med kjøpene (med unntak av noen), så ser det jo ikke bra ut. Hadde vi ikke fått den super poeng boosten, så kunne det faktisk sett veldig ille ut. Disse kjøpene og tabellposisjonen har kanskje ødelagt slik at vi ikke fikk modric.

PS: snakket med han som hadde sett på kroatisk tv. han hadde misforstått. Modric gikk for rundt 15 mp.

Modric gikk altså for ca det samme som vi hentet Owen for. Owen er en annerkjent klassespiller vi kjøpte fra Real Madrid. 15mp er mye penger for et relativit ubeskrevet blad selv om Modric har gode forutsetninger for å lykkes.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #245 på: 29. April 2008, 18:53 »
Owen var jo ikke akkurat på topp når vi henta han da. Sleit med spillertid i real.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #246 på: 29. April 2008, 19:37 »
Owen var jo ikke akkurat på topp når vi henta han da. Sleit med spillertid i real.

Jeg trodde Michael Owen ble toppscorer for Real Madrid når han var der jeg, men er ikke helt sikker. Vil uansett ikke si at han ikke var på topp, greit han slet med spilletid men det mener jeg var fordi han var den eneste de mot til å sette på benken.

På Wikipedia står følgende: "He ended the season with highly respectable thirteen goals in La Liga, with the season's highest ratio of goals scored to number of minutes played."

Men nå falt det litt ut her..............

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #247 på: 29. April 2008, 22:56 »
Owen scoret når han fikk sjansen i Real, for å si det slik. Grunnen til at mange ser på Owen som overprisa den gang er jo også fordi han straks etter han kom til oss blei plaga med skader, masse mer enn han hadde vært utsatt for før det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #248 på: 29. April 2008, 23:34 »
Jo, Wenger ville ha han i tillegg til Eduardo, men han ville ikke betale prisen. Arsenal har slik en "fornuftig" innkjøpspolitikk i forhold til andre lag...

Ja; Wenger har bevist at man kommer langt med en "fornuftig" innkjøpspolitikk. Vennligst ikke harseler med en av verdens beste managere. Tror faktisk ikke jeg vet om en eneste manager jeg har mer respekt for.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #249 på: 29. April 2008, 23:37 »
Nei, trekker en fra Trond Sollied og Keving Keegan samt Sir Bobby Robson har du også meg på gli!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #250 på: 29. April 2008, 23:38 »
Har stor respekt for Wenger og det han har fått til i Arsenal, men det at han stiller kamp etter kamp uten engelskmenn på laget trekker ned. Heilt utrulig at det kan være lov i den engelske ligaen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #251 på: 30. April 2008, 00:18 »
Jo, Wenger ville ha han i tillegg til Eduardo, men han ville ikke betale prisen. Arsenal har slik en "fornuftig" innkjøpspolitikk i forhold til andre lag...

Ja; Wenger har bevist at man kommer langt med en "fornuftig" innkjøpspolitikk. Vennligst ikke harseler med en av verdens beste managere. Tror faktisk ikke jeg vet om en eneste manager jeg har mer respekt for.

???Jeg harselerer da for faen ikke med Wenger..sliter du med å oppfatte ting, eller hva feiler deg?

Spør du meg om hvem som er verdens beste manager, så svarer jeg Arsene Wenger....grunnen til at jeg satte de hermetegnene var fordi det er forskjellig oppfatning om hva som er fornuftig eller ikke...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #252 på: 30. April 2008, 09:36 »

???Jeg harselerer da for faen ikke med Wenger..sliter du med å oppfatte ting, eller hva feiler deg?

Spør du meg om hvem som er verdens beste manager, så svarer jeg Arsene Wenger....grunnen til at jeg satte de hermetegnene var fordi det er forskjellig oppfatning om hva som er fornuftig eller ikke...

Sint i dag? :-)
Da må jeg be om unnskyldning for at jeg misforstod din bruk av gåseøyne. Jeg trodde du var ironisk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #253 på: 30. April 2008, 19:09 »

Jeg trodde Michael Owen ble toppscorer for Real Madrid når han var der jeg, men er ikke helt sikker. Vil uansett ikke si at han ikke var på topp, greit han slet med spilletid men det mener jeg var fordi han var den eneste de mot til å sette på benken.
Owen ble nok benket fordi Ronaldo var Ronaldo, og fansen ville aldri i verden tillate at Raul ble benket, samme f... hvor elendig han spilte. Dessuten hadde Real en elendig manager den gangen, og derfor fikk Owen såpass lite spilletid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #254 på: 30. April 2008, 19:14 »
Synes Owen overhodet ikke har noe å skamme seg over når det gjelder det året hans i real.....han scoret meget bra i forhold til spilletid og scoret i flere store kamper. Blant annet mot barca i "el classico"..

Men når man konkurerer mot guden deres Raul og en av da-tidens beste spisser(ronaldo) så ble det vanskelig å få mye spilletid..men Owen gjorde det bra han, og han beviste også der at han var en klassespiss!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM