20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Grattis  (Lest 6778 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Grattis
« Svar #15 på: 24. April 2008, 00:08 »
Chelsea er ute av det før den tid. Det blir nemlig 1-1 mot Mænju, før de blir slått 2-1 av oss. Har en god følelse på at det skjer.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 24. April 2008, 04:23 »
Jeg vil gjerne ha seier mot Chelsea, men ikke faen om jeg vil hjelpe Man Utd med å vinne serien ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 24. April 2008, 12:24 »
Om det hjelper Chelsea i gullkampen så tar eg gjerne imot eit tap. Eg misliker Manu så sterkt at det er verdt og ofre ein del tap på det ikkje vinner serien.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #18 på: 24. April 2008, 18:24 »
Eg DRIT i kæm såm vinn serien så længe d ikkje e vi. Vi skal gjøre vårres beste førr å vinne ALLE kampan, også Chelsea matchen. Selvsagt vesst d hadde vorre Mackems d hadde vorre snakk om så hadde det selvsagt vært en annen sak. Det skjer jo som vi alle vet ikke. Mer sannsynlig at det snør oppover!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 24. April 2008, 20:29 »
Jeg vil være veldig skuffet om vi taper mot Chelsea. Jeg vil absolutt ikke godta noe annet enn seier i den kampen. Men om Chelsea skulle bli for sterke for oss, og de tilfeldigvis av den grunn går hen og vinner PL, så er det ikke verdens undergang. Men jeg har ikke tenkt å hjelpe Chelsea på noen måte. Skal de bli ligamestere må de faen meg gjøre det helt sjøl. Jeg for min del, har ikke spesielt mye til overs for Chelsea heller, og har ikke spesielt lyst til å se dem som ligamestere heller. Så om ManU eller Chelsea vinner ligaen er likegyldig for meg. Men jeg vil vinne mot Chelsea. Vi har for vane å avslutte sesongen med et bra resultat mot Chelsea, vil ikke være bekjent av noe annet, nå som vi er inne i den gode perioden vi er. Skal vi tape en kamp, kan vi mye heller tape mot Everton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 27. April 2008, 16:49 »
Ser det vel strengt tatt heller omvendt. Selv om det hadde vært tøft med seier over Chelski, tar jeg mye heller en seier over Everton og tap mot Chelski enn det motsatte dersom det betyr at Chelski vinner ligaen fremfor ManU!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 27. April 2008, 17:58 »
Jeg vil være veldig skuffet om vi taper mot Chelsea. Jeg vil absolutt ikke godta noe annet enn seier i den kampen.

Hæ? Du har ikke lagt merke til at vi ligger på nedre del av tabellen, mens Chelsea kjemper om gullet? Vi bør være SVÆRT fornøyde om vi får poeng mot Chelsea.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #22 på: 27. April 2008, 17:59 »
Jeg ser nå helst av vi vinner begge kampene jeg da... Men det er vel bare meg ;)

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 27. April 2008, 20:30 »
Det optimale er at vi vinner dei to siste og ManU taper dei to siste :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 27. April 2008, 22:20 »
Jeg vil være veldig skuffet om vi taper mot Chelsea. Jeg vil absolutt ikke godta noe annet enn seier i den kampen.

Hæ? Du har ikke lagt merke til at vi ligger på nedre del av tabellen, mens Chelsea kjemper om gullet? Vi bør være SVÆRT fornøyde om vi får poeng mot Chelsea.
Vel, poenget mitt var at vi overhodet ikke skal gi Chelsea seieren, bare for at ManU ikke skal vinne ligagull. Hvis Chelsea ikke makter å ta poeng mot oss, mens ManU leker seg til seier i sin neste kamp, så er det Chelseas egen feil.

Hvis Chelsea skal bli ligamestere skal de vise mot oss at de er verdige den tittelen også. Jeg vil bli særdeles skuffet om vi gir bort noe som helst på billigsalg. Chelsea skal få det jævlig tøft på St. James' Park på mandag. Og hvis vi taper, så skal det være fordi Chelsea er et mye bedre lag enn oss. Men vi har for vane å spille gode, jevne kamper hjemme mot Chelsea, og jeg tror ikke mandag 5. mai blir noe unntak.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 27. April 2008, 22:39 »
Sant nok, men du skrev da vitterlig at du ikke godtar noe annet enn seier, noe jeg syns blir litt rart. Er selvsagt enig i det siste innlegget ditt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 28. April 2008, 02:13 »
Er selvsagt helt enig i det Jokke sier i sisteinnlegget sitt.
MEN, jeg må faktisk ærlig talt innrømme at dersom et evt tap mot Chelski fører til at ManU mister tittelen, vil det tapet ikke falle like tungt for hjertet som det i normale omstendigheter ville gjort.
Blir jo i tillegg veldig provosert når Sir Alex presterer å nærmest si at dommerstanden prøver å frarøve ManU gullet i PL. Sier han som har en av de minst fordragelige filmerne i sitt lag, som syter bestandig når ting går mot ham. Og atpåtil fullstendig overser at Chelski har hatt en utrolig god avslutning på sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 28. April 2008, 09:32 »
Blir jo i tillegg veldig provosert når Sir Alex presterer å nærmest si at dommerstanden prøver å frarøve ManU gullet i PL.

Utrolig provoserende, minner meg litt om en viss Lillestrøm-trener.

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #28 på: 28. April 2008, 14:30 »
Man u spiller i alle fall fotball i motsetning til LSK's enorme tilfeldige spill. Jeg håper på Man U, da jeg ikke har noe tilovers for de blå fra London. United har Solskjær i stabben og bør vinne!  ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 28. April 2008, 15:07 »
Man u spiller i alle fall fotball i motsetning til LSK's enorme tilfeldige spill. Jeg håper på Man U, da jeg ikke har noe tilovers for de blå fra London. United har Solskjær i stabben og bør vinne!  ;D

Burde vel nevnt at det var uten sammenligning forøvrig ja ;) men jeg syntes det var så morsomt å se Tom Nordlie desperat tygge tyggis gjennom hele kampen å legge skylda på dommeren i kampen mot Brann i går. Ligna litt på Alex Ferguson på akkurat det.