20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 40650 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ratings fra skysports:

Harper 7

Beye 7
Faye 7
Taylor 7
Enrique 5

Barton 6
Butt 8
Geremi 7

Viduka 6
Martins 6
OWEN 9

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Faye skulle vore raskare og litt tøffare i duellane hadde han vore den perfekte sjefen. Forsvaret fungerar utmerket om dagen likevel sjølv om det nok hadde blitt problem mot topp-4 laga. Skal tru kor mykje Harper har å sei for at forsvaret er blitt så mykje bedre. Syns det ser ut som kommunikasjonen der bak er svært bra.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Beye og Enrique opp et hakk, og Geremi og Owen ned et hakk så er eg enig med skysports.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Beye og Enrique opp et hakk, og Geremi og Owen ned et hakk så er eg enig med skysports.

Jeg må si meg enig med deg, kanskje ikke reagert på en 7er for Enrique heller. Men ellers en uvanlig spot on børs fra Sky Sports... :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor skal Owen ned et hakk? Jeg kan ikke se at jeg har noe som helst annet å utsette på Owen enn at han ved en anledning i andreomgang ikke fikk ordentlig kontroll på ballen på førstetouchen, og ble stående å vente ved ballen til en Sunderland-spiller fratok ham den. Straffesparket gidder jeg ikke si noe på, så lenge det gikk i mål. Ellers synes jeg Owen gjorda absolutt alt det jeg forventet av ham, og mere til. Han jobbet ekstremt hardt, løp på omtrent absolutt ALT i førsteomgang. Jeg synes en nier er FULLT fortjent til Owen i denne kampen.

Ellers er jeg enig i at Beye og Enrique bør opp et hakk, og Geremi ned et hakk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
For å få ein 9er skal du ha spelt sensasjonelt godt e.m.m. Owen gjorde ein meget meget god kamp, men berre ikkje godt nok til 9.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Owen 8 ikkje 9
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spiller du sensasjonelt godt, skal du ha en 10'er. Da skal du ikke ha gjort en eneste feil, ha lyktes med absolutt alt, og vært historisk god.
Med en nier har du spilt en særdeles god kamp, lyktes med omtrent alt, knapt nok gjort feil, jobbet knallhardt og to mål hjelper så absolutt på.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dette er selvsagt et defisjonsspørsmål, og jeg velger å gå etter VG's modell når jeg setter opp min børs:

10. Historisk
9. Verdensklasse
8. Veldig god
7. God
6. Greit

I dag så vi ingen verdensklasse prestasjoner i mine øyne, men Owen ender på en sterk og flott 8'er hos meg!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva mener vi med verdensklasse da? Var det altså ikke verdensklasse over det Owen gjorde i denne kampen?
Førstemålet var i aller høyeste grad verdensklasse.

Jeg har overhodet ingen problemer med å gi Owen en nier, for jeg synes han var så utrolig god i denne kampen.

Det er ikke sånn at det skal være like umulig å oppnå tieren som eneren, i mine øyne. Det er så og si umulig å være så dårlig at eneren er innen rekkevidde. Det er fullt mulig å være så god at du skal ha 10. Owen var selvfølgelig langt unna tieren, men jeg synes han var bedre enn bare "veldig god".

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Greit, Owen sitt førstemål var verdensklasse, men prestasjonen hans ellers var ikke så god at jeg vil konkludere med at det var en verdensklasse prestasjon.. Nivået i dagens kamp var ikke spesielt bra, og jeg synes det er "snillt" å gi Owen en 9'er..Owen var ikke såå god i dag.

I mine øyne skal 10 være nesten uoppnåelig..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Måten Owen tok initiativet i angrepet som førte til straffesparket var det også klasse over synes jeg. Et perfekt veggspill og en nydelig "chip" over en sklitaklende Sunderland forsvarer som måtte bruke hånde for å stoppe ballen var strålende å se på.

Vi vant idag fordi vi har slike spillere som Owen som er i ypperste verdensklasse i den formen han er i nå. Han var "arkitekten" bak begge våre mål og bidro ellers sterkt i det oppbyggende angrepspillet fra sin tilbaketrukkene spissrolle.

Det er veldig få om noen i dagens NUFC stall som har like god fotballforståelse som Owen (kansje Viduka), den er helt fenomenal. Når i tillegg Owen jobber som han gjør idag så synes jeg en 9 på børsen er fult fortjent.
« Siste redigering: 20. April 2008, 20:24 av Frode »

bråkebøtta

• Supersub
    • Vis profil
Ingen stor kamp spillemessig, men resultatmessig var den helt i toppklasse!
Herlig å vinne og spesielt mot Sunderland ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Er imponert over hvordan gutta tydeligvis har gått i seg selv de siste ukene og fremstår
nå som et meget godt lag!

Med spillerforsterkninger bør det bli en god sesong fra høsten av!

Og ikke minst: Vi klarer nok en gang å holde nullen bakover ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mariusen

• Supersub
    • Vis profil
Vi slipper nesten ikke inn mål lengre ;D