20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 40660 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Skjønner meg ikke på klaginga vedrørende Viduka!? Han har vært god denne sesongen. Har hatt mange flotte kamper, og viser hvor god han er både fysisk, men også teknisk! Han gjør mye bra med ballen i føttene, og er vår beste møtende spiss. Synes det fungerer med Martins, Owen og Viduka på topp for tiden. Carroll er ung, men har faen ikke vist alt for mye han heller. Jeg er klar over at han ikke har fått så altfor mye spilletid, men det vil han få. Akkurat nå er Viduka bedre enn unge Carroll.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Viduka har levert en godkjent kamp i dag. Ikke veldig bra, men han har fortsatt skapt endel trøbbel for motstanderne med sin styrke, og er fortsatt flink til å skape rom og finne medspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
"Men nå var det ingen som spurte deg!" ? Haha, jeg har vel for faen like så mye rett til å uttale meg som det du har.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ScandinavianMagpie

• Gjest
Gratulere med seieren idag!

HERLIG!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
14 p av 18 mulige. U T R O L I G!
Who else...... Alan Shearer

ScandinavianMagpie

• Gjest
Min man of the match står mellom Owen og Beye!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Enig! Butt er også blant de beste!
GRATTIS! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ScandinavianMagpie

• Gjest
og der var vi SAFE også teoretisk!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Gratulerer med tre poeng, alle sammen! Gratulerer med Premier League neste sesong også!

Nok en clean-sheet for Harper også!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Konge dette her! Ang Viduka diskusjonen så tror jeg at Owen er nesten avhengig av å ha han ved siden av seg for å spille slik han gjør

ScandinavianMagpie

• Gjest
Vi trenger definitivt en "viduka-type" på banen for å spille som vi har gjort siden Blackburn-matchen. Carroll kan etter hvert fylle den rollen, men litt tidlig for det nå.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Deilig med seier over Mackems...helt strålende!!! Er så utrolig godt :D

Selv om 2.omg var ganske kjedelig hadde vi brukbar kontroll, 1.omg var bra!

BØRS:

Harper - 7 - En klasseredning, ellers er han sikker og god på det lille som skjer rundt vårt mål..

Beye - 8 - Strålende kamp både defensivt og offensivt!
Taylor - 7 - Bunnsolid!
Faye - 7 - Bunnsolid! Dog blir ikke våre stoppere utfordret voldsomt..
Enrique - 7 - Ny god kamp, bra med offensivt også!

Butt - 7 - Gjør en veldig god kamp defensivt, litt mindre heldig med ballen.
Geremi - 6 - Flott assist, men altfor mange balltap!
Barton - 6 - Ok kamp, gjør lite ut av seg.

Owen - 8 - Scorer et fantastisk mål, setter straffa, god med ballen BB!
Martins - 6 - Svak 2.omg, bør score. Grei 1.omg.
Viduka - 5 - Dårlig kamp, fortjener benken nå! Er faktisk snill som gir han en 5'er..

Duff og Carroll gjør begge greie innhopp, Edgar heller ikke noe galt de 5 minuttene han fikk.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Fredrik

• Kaptein
    • Vis profil

Enig! Butt er også blant de beste!
GRATTIS! :D

Nei, nå får du gi deg! Det er greit at man er fornøyd med seier over rivalen, men Butt hadde jo nesten like mange balltap som Geremi, ergo kan han ikke være i nærheten av å kjempe om en BB pris. Såpass ærlig må vi vel kunne være. Dette er ikke et forsøk på å provosere eller fucke opp stemningen, men jeg synes det var på sin plass å kommentere dette! Owen er BB med 2 mål.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Fantastisk DEILIGT!!!!!!

Herlig kamp, sjølv om vi dabber av i andre omgang. Michael Owen var strålande i dag, saman med Habib Beye!

Harper - 7
Beye -8,5
Faye - 7
Taylor - 7
Enrique 7,5
Barton - 6,5
Butt - 7
Geremi . 7
Martins - 6
Owen - 9 BB
Viduka 7

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Nicky Butt styrte jo midtbanen i særklasse i førsteomgang, og selv om han ikke var like god i andreomgang var han helt klart blant de bedre spillerne utpå bana!