20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 40554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kampen var avgjort allerede før den begynte. Newcastle har full kontroll på kampen, selv som Sunderland ser ut til å være mer frempå etter hvilen. Allikevel taper de nesten alt som er av både dueller og andreballer. Tempoet i kampen har sunket, og ingen av lagene ser ut til å spille seg fram til de helt store sjansene. Kjedelig med andre ord.

Tror vi har sett det siste målet i kampen med mindre det skulle skje noe helt på tampen.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Behold Viduka! Han er svært viktig i angrepsspillet vårt. Skaffer oss masser av frispark og er flink til å finne medspillere!

Ikke vær morsom...

Bra redning av Harper!! Martins skal score på sin sjanse..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Er ikke morsom. Mener det selvsagt.
Duff inn, Martins ut!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Martins har vært dårlig i 2.omg, greit at han tas av..spennende med Duff!!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faens råe Sundershites. Ut med pakket!!!
Who else...... Alan Shearer

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Forøvrig fantastisk å se reaksjonene etter 1-0 scoringen, Chris Mort og Mike Ashley holdt rundt hverandre og hoppet opp og ned haha:) Ashley omfavna en fan også så vidt jeg så..godt å se eiere og direktører som viser følelser på tribunen.

Geordie-Olav : "Helt på tampen her" ? Det er jo over 20 min igjen av kampen...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Det er faktisk Sunderland som styrer kampen nå!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Geordie-Olav : "Helt på tampen her" ? Det er jo over 20 min igjen av kampen...

Er klar over det. Mente at om det skulle komme noe mål, så tror jeg at det skal skje helt på tampen. Altså ikke nå, men etterpå. Da det bare er få minutter igjen av kampen. Derfor redigerte jeg innlegget og tok bort "her".

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Få inn Carroll eller Smith!! Ut med Viduka, han har vært fullstendig elendig i dag...

Ja det er også på tide å få han helt ut av laget spørr du meg!.La Carroll ta plassen til Viduka.Jaggumeg på tide at det skjer!!

En av grunnene til at det har fungert så bra med tre spisser i det siste er jo nettopp pga Vidukas styrke og evne til å ta ned ballen og vente på medspillere. Ignorant uttalelse spør du meg ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Der kom Carroll inn for Viduka!  ;)
Da blir det geordie-matchvinner!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Baa endelig fekk eg til livesport
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Få inn Carroll eller Smith!! Ut med Viduka, han har vært fullstendig elendig i dag...

Ja det er også på tide å få han helt ut av laget spørr du meg!.La Carroll ta plassen til Viduka.Jaggumeg på tide at det skjer!!

En av grunnene til at det har fungert så bra med tre spisser i det siste er jo nettopp pga Vidukas styrke og evne til å ta ned ballen og vente på medspillere. Ignorant uttalelse spør du meg ::)

Betyr det at det har fungert bra i dag? Det er jo det som er poenget mitt, din luring.... Viduka har gjort jobben sin greit han i vår snupoperasjon, men i dag har han vært tragisk. Martins har heller ikke spilt særlig godt i dag heller..

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Nei, har ikke sagt at han har vært særlig bra i dag eller jeg, les hva jeg skriver da. Poenget er at BallaJazz skriver "ja det er også på tide å få han helt ut av laget", det var det jeg reagerte på..Uansett ! Krysser fingrene for Carrol-scoring nå, eventuelt et Owen-mål til på slutten:)

Betyr det at det har fungert bra i dag? Det er jo det som er poenget mitt, din luring.... Viduka har gjort jobben sin greit han i vår snupoperasjon, men i dag har han vært tragisk. Martins har heller ikke spilt særlig godt i dag heller..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Habib Beye er så ufatteli rå! Jeg bare digger den spilleren! Helt sinnsykt herlig taklinger han setter inn!

BallaJazz

• Gjest

Men nå var det ingen som spurte deg!.Ignorant uttalse? Jeg ser ikke hva som er så ignorant med det  ::).Er bare noe du tror det ;),Jeg synes at Carroll burde få mye mere sjangsen enn det han har fått sålangt.Å spes når Viduka spiller så elendig som nå.Carroll er et lovende talent mens Viduka begynner å bli over the hill.