20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/4: Newcastle - sunderland, St. James' Park. [C+ Sport 1 kl. 14.30]  (Lest 40521 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ScandinavianMagpie

• Gjest
Jaaa daaaa!!

BallaJazz

• Gjest
Så langt så legger dommern lista høyt virker det som å tillater mye..nå ser ikke jeg kampen på tv å bare følger med på tv2 å vg.nett men.Ser bra ut detta :)

Hør kampen på Nrk sport(nettradio), dyktige kommentatorer der også.!§

Det skal jeg gjøre med engang.Takk for tipset! :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hehe, ingen spesielt god straffe, men den går inn, og da er jo alt bærre lækkert! :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
Syns Beye har vært helt rå i dag jeg. Han er jo ofte involvert fremover, og har full kontroll bakover!

Er mitt inntrykk også!!

Sunderland kan jo ikke avslutte denne kampen m 11 mann???

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Så langt så legger dommern lista høyt virker det som å tillater mye..nå ser ikke jeg kampen på tv å bare følger med på tv2 å vg.nett men.Ser bra ut detta :)

Hør kampen på Nrk sport(nettradio), dyktige kommentatorer der også.!§

Det skal jeg gjøre med engang.Takk for tipset! :)

Slenger meg på den. Kjipt og måtte hørre den på radio men bedre enn ingenting.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Syns Beye har vært helt rå i dag jeg. Han er jo ofte involvert fremover, og har full kontroll bakover!

Er mitt inntrykk også!!

Sunderland kan jo ikke avslutte denne kampen m 11 mann???

Har ikke klaget på beye. sier bare at samspillet mellom han og geremi har ikke vært like bra idag fordi geremi ikke spiller like godt som han har til vane å gjøre
Andreas Martins

BallaJazz

• Gjest

Fantastisk.Owen Owen Owen er VIRKELIG i slaget for tiden.Vakkert :D ;D

Da er første omgang ferdig.Vi har fullestendig kontroll på det røde avskummet og kommer til å kontrollere detta her enkelt inn til en sikker seier for oss ;).Håper vi putter en parr til eller mere..hadde vært deilig å knust å ydmyka scumsland :D

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Bra 1.omg! Et fantastisk førstemål av Owen, både pasningen, løpet og avslutningen er helt vanvittig bra!

Barton bør skjerpe seg litt, Viduka spiller nok en elendig omgang...ellers er det meste bra!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Dette går jo akkurat som forventet. Er veldig, VELDIG misunnelig på de som tok turen over nå.  :P

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Morsom 1. omgang :) Synes vi har en del å gå på på midtbanen. Det var mye feilpasninger og tull fra ca. 30 min og inn. Satser på at vi holder trykket oppe og går ut igjen for å score enda flere mål!
Norwegian blood, Geordie heart

Zzyzx

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Hvorfor hører dere kampen på nettradio når dere kan se den gratis på nettet? MYP2P
Svart Hvitt

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvorfor hører dere kampen på nettradio når dere kan se den gratis på nettet? MYP2P

Det samme tenkte jeg. De er litt sære.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
www.live-footy.org , har sett de siste fem kampene der tror jeg
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sopcast funker ikkje og Tvants henger seg opp omtrent kvert minutt
Pay pal er blokkert og pub er for langt unna nå
« Siste redigering: 20. April 2008, 15:36 av Benson »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Litt for mange feilpasninger :(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.