20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: De 100 beste utlendingene i britisk fotball  (Lest 7985 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: De 100 beste utlendingene i britisk fotball
« Svar #15 på: 11. April 2008, 07:18 »
Han scoret vel målet da vi tapte 1-0 på SJP....og vi tapte ligaen med 4 poeng. Det var en avgjørende kamp, men selvsagt som du sier ikke den eneste kampen hvor vi rotet det bort. Det jeg sa var vel litt satt på spissen, men han var dessverre en av de viktige spillerene på man.utd som spilte en fantastisk vårsesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

pane

• Gjest
« Svar #16 på: 11. April 2008, 23:03 »
Henrik Larsson på 4..

så langt gadd jeg lese før jeg sluttet å ta den lista seriøst

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. April 2008, 23:09 »
Henrik Larsson på 4..

Henrik Larsson har da hatt en fantastisk karriere i britisk fotball.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #18 på: 12. April 2008, 07:26 »
Uff for en useriøs liste.Så mye feil at det er ironisk å se på..

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #19 på: 12. April 2008, 14:22 »
Henrik Larsson på 4..

????

Hva mener du med det? Han er jo kanskje den mest innflytelsesrike spilleren i skotsk fotball noensinne!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 12. April 2008, 15:22 »
Henrik Larsson på 4..

Hvis du baserer Henke bare på ManU-karrieren, så greit. Men han var jo vanvittig god i Celtic. Og det er egentlig bare fornavnet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

pane

• Gjest
« Svar #21 på: 25. April 2008, 18:30 »
Ja men er jo noe helt annet å spille mot Falkirk og St Johnstone hver hel, lag som neppe holder Adecco-nivå engang. Hadde han levert det samme i England. Da har jeg ingen problemer med han på en 4 plass. Men i Skottland. No chance..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 25. April 2008, 18:40 »
Ja men er jo noe helt annet å spille mot Falkirk og St Johnstone hver hel, lag som neppe holder Adecco-nivå engang. Hadde han levert det samme i England. Da har jeg ingen problemer med han på en 4 plass. Men i Skottland. No chance..
Så hvorfor er det ingen andre som presterer så bra? Jo, det skal jeg si deg: Det er fordi Henke rett og slett var fantastisk. 173 mål på 221 kamper sier det meste. Uten at jeg skal si noe for sikkert tviler jeg på at det er noen som har vært i nærheten av den samme statistikken i Skottland på mange, mange år...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 25. April 2008, 19:48 »

Du har faktisk ikke peiling i helvete på hva du snakker om, kompis!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 25. April 2008, 21:49 »
1. Luka Modric, Newcastle United :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 26. April 2008, 00:01 »
1. Luka Modric, Newcastle United :)
Hehe. Tror det skal mye til, dessverre. Tviler ikke på at gutten er god, men han skal slite med å få den førsteplassen. Hvis han i det hele tatt kommer da.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 26. April 2008, 01:02 »
Henke Larsson er legende. Selvsagt forsvarer han den plassen greit!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

pane

• Gjest
« Svar #27 på: 26. April 2008, 10:34 »
Greit han er en legende, men skulle likt å sett han spille i England i plassen for en helt average skotsk liga..

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 26. April 2008, 10:39 »
Det er riktig at skotsk fotball ikke ligger på samme nivå som engelsk. Er derfor enig i at jeg skulle likt å sett Henke litt lengre og litt tidligere i karrieren i PL. Han hadde nok (om mulig) fått ut enda mer potensial, og jeg tror vi ville sett en av verdens beste spillere, og kanskje en spiller som kunne målt seg med Big Al.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 26. April 2008, 10:41 »
Ja det blir litt vanskelig å plassere Henke på denne lista. F.eks har Harald Martin Brattbakk hatt suksess der borte og putta mange mål. Kristian Kalvenes som spelte på sogndal og satt på benken til Brann tok seg til Skotsk cupfinale med Dundee United i år. Veit ikkje helt korleis ein skal tolke det.

Uansett har vel Henke bevist at han er ein meget god spelar i internasjonal målestokk, med brilliant spel på Sverige og Celtic. Men å plassere han på denne lista blir vanskelig.