20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 267161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #675 på: 03. Nov. 2011, 23:58 »
Jeg sliter langt mer med Torsdag kveld fra Nydalen, men har definitivt inntrykk av at jeg er ganske alene der i min omgangskrets.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #676 på: 04. Nov. 2011, 00:00 »
Nå har det riktignok slått meg at det mest sannsynlig er jeg som er sær, med tanke på hvor alt for mye jeg lo av dette bildet.

http://i.imgur.com/KeJ0C.jpg

Simmi

• Gjest
« Svar #677 på: 04. Nov. 2011, 00:01 »
Enig, Hughie. Voldsomt opphypet, og sjeldent morsomt.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #678 på: 04. Nov. 2011, 00:15 »
Ylvis er fantastisk, rett og slett, men ennå bedre er Tangerudbakken, som dessverre hadde siste episode i går.

Torsdag kveld er utrolig kjipt, rett og slett. Er så mye gjentagelser og forsøk på å tyne ut maksimum av i utgangspunktet traurige sketsjer.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 04. Nov. 2011, 08:05 »
Jeg sliter langt mer med Torsdag kveld fra Nydalen, men har definitivt inntrykk av at jeg er ganske alene der i min omgangskrets.

Einig. Tykkjer ikkje det er noko bra.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #680 på: 04. Nov. 2011, 08:40 »
Nydalen er helt jævli, jeg fatter ikke hva folk ler av engang.
Ylvis og Tangerudbakken er helt rått =)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 04. Nov. 2011, 12:47 »
Ja, Torsdag Kveld fra Nydalen er virkelig ren søppel.  Blir nesten litt motløs av å se at det har blitt en suksess. Ikke at jeg skjønner hvor den store fan-skaren gjemmer seg, jeg synes de fleste jeg møter mener akkurat det samme...

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #682 på: 04. Nov. 2011, 12:53 »
Jeg kjenner en som har jobbet på torsdag kveld, han synes det er morsomt. I tillegg er det en del jenter på min alder som synes det er gøy, men ja. Jeg fatter ikke hvordan så mange kan se på det.

Egentlig synes jeg at Morten Ramm er ganske morsom, men i den settingen der funker det bare ikke.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 04. Nov. 2011, 13:03 »
Ramm var mer morsom i begynnelsen, men han klarer jo ikke fornye seg. Blir jo bare det samme gang på gang i en annerledes setting. Akkurat som det jævla pinnehelvette til Calle i Ylvis

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #684 på: 04. Nov. 2011, 14:34 »
Torsdag Kveld er i utgangspunktet et bra konsept, og mange av vitsene kan funke ganske bra. Men jeg er STERKT kritisk til manusforfatterne og flere av programlederne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #685 på: 04. Nov. 2011, 14:43 »
Var på Humorgalla med Thomas Giertsen, Espen Eckbo og Støme i går kveld. Det kan anbeales. Har personlig ikke så mye til overs for Eckbos karakterer, men jeg må virkelig si at Giertsen imponerte og Støme var også svært god.

Fikk også en bonus i form av en "ukjent" stan-up-komiker som var meget god. Desverre husker jeg ikke helt hva han het. Var en nordlending ;)

Så, ja. Anbefales :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 04. Nov. 2011, 15:23 »
Var på humorgalla forrige høst med nesten samme folka. Syns Eckbo er eksepsjonelt morsomt. Også Else Koss Furuseth var med blant annet - og hun er også ganske morsom.

Torsdag Kveld fra Nydalen syns jeg Jokke oppsummerer godt. Virker som om det er et stort flertall av jenter som liker det da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #687 på: 04. Nov. 2011, 15:26 »
Torsdag Kveld fra Nydalen er forferdelig dårlig. Ligger på samme nivå som alt Ylvis og Tre Raske Menn har gjort.

Edit: Kristian Valen må ogås nevnes her. For en urkjedelig og ufyselig type.
« Siste redigering: 04. Nov. 2011, 15:54 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 04. Nov. 2011, 16:22 »
DER er jeg enig med deg. Han har et utrolig talent på den måten at han er en fantastisk immitator - men det hjelper så dårlig når det meste han lager er elendig.

edit: http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10031233

Morsomt når han prøver være seriøs...
« Siste redigering: 04. Nov. 2011, 17:41 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 04. Nov. 2011, 22:31 »
Jimmy Kimmel er kongen! Hahaha, sjekk ut denne:

Noen av barnas reaksjoner er hjerteskjærende, men en del av dem er utrolig vittige! Verdt å få med seg er den siste sekvensen med de to brødrene sittende i sofaen.

Sitat
- Two plus two equals fiiiive!
- You were so close!