20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Humor  (Lest 266804 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Humor
« Svar #345 på: 18. Nov. 2010, 23:44 »
Dritbra! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #346 på: 19. Nov. 2010, 00:12 »
Konge,. trodde et sekund at det var cascada sin sang, jeg..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #347 på: 19. Nov. 2010, 00:18 »
Helt ubeskrivelig bra :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #348 på: 01. Des. 2010, 19:05 »
Jeg vet rett og slett ikke hvor jeg skal poste denne, men heller mot at den er så ufrivillig morsom at jeg poster den her. Dette er den dårligste bloggposten jeg noen gang har lest. Frode Olsen kan ikke å bruke komma, bruker punktum alt for ofte og stykker med det opp teksten noe voldsomt. Det blir ikke bedre av at fyren ikke har noen som helst mening med det han skriver. Flaut!

http://frodeolsen.tv2blogg.no/article2060736.ece

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #349 på: 01. Des. 2010, 19:20 »
Hehe, den artikkelen virket passe påtvunget og umotivert, ja... Han har vel en kontrakt hvor han må skrive x antall i året, eller noe sånt. Uansett rart de ikke tar seg råd til en korrektur-leser i TV2. :)

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #350 på: 01. Des. 2010, 19:29 »
Beste er egentlig at en fra RBKWeb postet denne kommentaren til artikkelen, men den ble slettet.

Jeg sliter med å finne ut hva du egentlig mener med denne kommentaren. For meg er det bare en konkludering av de faktiske forhold, uten å ta stilling til noe som helst. Ja, det blir kanskje spennende å se om FFK kan være et alternativ, noe vi har lest om i avisene et par uker. Er lysten større enn forstanden? Javel, hvorfor er den det hvis historien viser at toårsperspektiv er helt greit og alderen er et dårlig argument? En kommentarartikkel skal gjerne vært poengtert og ha en klar oppfatning av noe. Gjerne blandet med noen språklige virkemidler. Kanskje bør Nils Arne sette punktum nå. Det har i hvert fall du gjort i denne kommentaren. Alt for mange ganger.

TheBandit

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #351 på: 01. Des. 2010, 19:46 »

hahahahahahaha gammel, men hahahahaha

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #352 på: 01. Des. 2010, 19:55 »
Beste er egentlig at en fra RBKWeb postet denne kommentaren til artikkelen, men den ble slettet.

Hehe, ja, godt svar egentlig. Mens vi først er innom kommentar-felter i nyhetsartikler, blogger osv: Det er helt utrolig hvor SINTE folk er på internett i dette landet. Alle disse diskusjonene ender jo opp i usaklig drittslenging. :P

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 01. Des. 2010, 21:11 »

Simmi

• Gjest
« Svar #354 på: 01. Des. 2010, 21:20 »
Haha :D

Man ser at kameramannen får litt panic, og zoomer inn på han fyren  ;)

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #355 på: 01. Des. 2010, 22:20 »
Kommentarfelt er konge.. spesielt for oss som ser vårt snitt i å tjene penger på dem. Ene og alene på grunn av den provoserende tittelen og teksten tjente jeg i overkant 200,- på dette innlegget feks:

http://partyplaces.blogspot.com/2010/01/i-pattaya-henger-norges-fremste-sppel.html

Og det skrev jeg vel på fire minutter. God timelønn. Legg merke til hvor hissige folk blir i kommentarfeltet btw. - slikt hjelper! :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 01. Des. 2010, 22:23 »
Trønderpænis på NRK-klippet? Det er nemlig fjerna :(

Er stor humor i å sitte å lese kommentarer på DB.no eksempelvis. De hater jo stort sett hele DB i tillegg til alt av kommunister i AP, SV osv :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #357 på: 01. Des. 2010, 22:49 »
Er stor humor i å sitte å lese kommentarer på DB.no eksempelvis. De hater jo stort sett hele DB i tillegg til alt av kommunister i AP, SV osv :P

Hehe, ikke sant. Skal ikke scrolle mye ned for å komme til de verste personkarakteristikkene på dagbladets artikler, altså... Rart land dette forresten. I utlandet generelt er det jo stort sett sosialistene og de liberale som er de SINTE i samfunnet, mens i Norge er det de konservative som hater mediene og maktpersonene. :P

Han blotteren på Lerkendal, hvordan kom han seg inn på stadion egentlig? Jobber han der? :P

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #358 på: 01. Des. 2010, 23:51 »
Første svar på en artikkel bruker å være saklig. Det neste bruker å omhandle rettskriving, uansett om det vedkommende skrev var korrekt eller ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #359 på: 02. Des. 2010, 00:00 »
Det verste jeg ser er at mennesker har en iboende trang til å skrive om hvor åpenbart dum en artikkel var på en eller annen måte - og hvor utrolig slett og elendig journalistisk arbeid som er gjort. Er da ingen som tvinger disse personene til å lese dette.