20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: owen skadet.....  (Lest 5434 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
owen skadet.....
« på: 01. April 2008, 13:46 »
minner folk på at det er 1 april idag og at jeg ikke har sett nyheten om at owen er skadet på noen andre steder.. (både den offisielle nufc sida, mangen andre uoffisielle nufc sider pluss andre nyhetsider)
- carry on!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: owen skadet.....
« Svar #1 på: 01. April 2008, 14:20 »
flott, da var det oppklart ::)

Noreng

• Gjest
« Svar #2 på: 01. April 2008, 14:56 »
Jeg gikk fem på :P

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3 på: 01. April 2008, 16:51 »
Jeg var på vakt i år heldigvis  :P

Etter å ha blitt lurt tusenvis av ganger før idag, mener jeg vel.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 01. April 2008, 18:37 »
Ble redd istarten for det ville vært så ekstremt typisk, men tok i mange sekunder før jeg forstod det bare var tull. Var helt klart en av de bedre aprilspøkene, og mye bedre enn f.eks. at Helstad drar til VIF eller at man skal 500 kr når toget kommer forsent.

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
« Svar #5 på: 01. April 2008, 18:50 »
Lite sportslig å avsløre dette med en gang du ser det   >:(  Må alltid gi noen muligheten til å drite seg ut først!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 01. April 2008, 19:22 »
Lite sportslig å avsløre dette med en gang du ser det   >:(  Må alltid gi noen muligheten til å drite seg ut først!
Det burde ikke være nødvendig å kommentere det i det hele tatt.
Det får evt. skje hvis noen har vært så smarte at de har gitt oss andre noe å le av.

Uansett, jeg måtte dobbeltsjekke før jeg sa meg helt sikker på at det faktisk var en aprilspøk, men mistanken var der allerede fra jeg så overskriften. Jeg klikket meg inn på siden utelukkende for å se om noen i teamet hadde lagt ut en aprilspøk.

En god aprilspøk, men samtidig er det et tema man skal være forsiktig med. For hadde dette vært sant, hadde det vært en katastrofe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #7 på: 01. April 2008, 20:04 »
tidenes morsomste aprilspøk etter min mening var en gang for endel år siden(vet ikke hvor mange), da trønder avisa skrev at vinmonopolet på levanger hadde vært uheldig og skade endel embalasje på vin og sprit. så derfor ga de bort alt som var skadet! men du måtte ta med bøtte e.l fordi det ikke var lov til og gi det bort i flaskene!

og selvfølgelig så kom det masse folk med bøtter for og få med seg gratis alkohol!
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 01. April 2008, 20:19 »
Og den muligheten gjaldt selvfølgelig BARE på 1. april...

Adresseavisen har hatt veldig mange dumme opp gjennom årene. Husker da de meldte at et gedigent fly hadde landet midt på E6. Stort bedre har de ikke akkurat blitt. I dag meldte de at Politiet i Trondheim får nye el-biler, som er rallyjustert, og som skal kunne gå fra 0-100 på 3,9 sekunder.

BallaJazz

• Gjest
« Svar #9 på: 01. April 2008, 20:21 »
Haha.Denna er så  soleklar aprilsnarr som det går ann :P

Selvom Owen skada hadde ikke vært noe gedigent sjokk men de tider er over nå ;D

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. April 2008, 20:23 »
Og den muligheten gjaldt selvfølgelig BARE på 1. april...

Adresseavisen har hatt veldig mange dumme opp gjennom årene. Husker da de meldte at et gedigent fly hadde landet midt på E6. Stort bedre har de ikke akkurat blitt. I dag meldte de at Politiet i Trondheim får nye el-biler, som er rallyjustert, og som skal kunne gå fra 0-100 på 3,9 sekunder.

Ja, denne var faktisk ufattelig dum, kan ikke tro noen gikk på den. Da var det bedre med engelskforeleseren min i dag som putta opp på overhead at han hadde mista stemmen på grunn av halsbetenelse og at alle måtte pakke sammen og gå ut.

Toralw

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.myspace.com/manifold-bastards
« Svar #11 på: 01. April 2008, 20:24 »
hahahah!

huske den derre fly spøken! dæm hadd jo manipulert et bilde dær flye sto på veien! men huske nån for vældi mang år siden da dæm påsto at en politi laser hadd delt en bil i to!? trur det va i adressa det sto...
Det e kun to lag for mæ! Begge i svart og hvit! Newcastle United og Rosenborg B.K

www.myspace.com/manifold-bastards

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. April 2008, 20:27 »
Det sto helt sikkert i adressa. Slike ting er klassisk for Adresseavisen.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. April 2008, 21:13 »
Så etter spøken i år...,men ble allikavel litt uskker. Er sånn typsik ting å skje med Owen nå.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #14 på: 01. April 2008, 21:46 »
Jeg gikk fem på, og føler at newutd.no er skyld i unødvendig høyt blodtrykk. Dere kan forvente et søksmål.

Neida, dette var en finfin spøk. En av de få spøkene man faktisk blir glad av når man finner ut at det ikke er riktig.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.